متمایزبودن در نتیجه ها جستجو خریداران اکثری را به استقبال از شما دعوت میکند ▪ ۸۷ در صد تمام بینندگان شما
نوشته شده توسط : erwe

این مطلب به دست پایگاه طراحی سایت ارزان تولید شده است.

مطلب صفحه اول و دوری از مطلب کپی


مطلب home page  پایگاه شما بسیار مهم است . این تکست پیج اصلی  ترین متا تگی است که درون سایت شما ایندکس میشود. هرچه قدر محتوای پیج اصلی وب سایت قدرتمند باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید متن پیج اصلی پایگاه خود را کوتاه و مختصر بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای داشته باشید همچنین تکست صفحه اصلی وب سایت را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید محتوای صفحه اول سایت از ارزشمندترین مسائل در ساخت سایت به حساب می آید.

نوشته شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و دیکته ای وضعیت خوبی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را رعایت نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید مخصوصا برای تیتر مطلب خود . در مطالب خود حتما از تصاویر استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ آلت استفاده نمائید. این مقاله بدست مرکز طراحی سایت ارزان تولید گردیده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان

کدنویسی تمپلیت تارنمای به صورت سبک پارت اول

 این مقاله توسط وب سایت طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

کدنویسی template پایگاه به شکل استاندارد بخش 1

یکی از مهم ترین بخش های ساخت پایگاه مبحث ساخت تمپلیت میباشد . تعداد زیادی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین تصور میکنند قالب تارنمای  تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای ساخت گردد که قدرت جذب کاربر را داشته باشد ، اصولا مالکان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در کدنویسی تم توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  تم پایگاه از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مقاله قصد داریم شما را با اصلی ترین اصول برای طراحی تم یک پایگاه به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام کدنویسی سایت ، اولین مسئله ای که با آن برخورد خواهید داشت بدون شک ایجاد تمپلیت است ، template تارنمای شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی وب سایت خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخودار میباشد اما متاسفانه تعدادی از مدیران پایگاه ها به این مسئله توجهی نداشته و به همین خاطر در بسیاری از موارد شاهد ایجاد تارنمای هایی هستیم که از نظر template اصلا بهینه نبوده اما از نظر ظاهر بسیار قشنگ میباشند. زیبایی ظاهری تمپلیت هیچ ایرادی نداشته بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک قالب را نباید نادیده گرفت .

این محتوای توسط وب سایت طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

این مطلب به دست وبسایت طراحی سایت اراک گردآوری شده است.

ساخت تمپلیت پایگاه به شکل استاندارد قسمت دوم

ساخت قالب واکنش گرا
یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام ساخت قالب مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای اچ تی ام ال و شیوه نامه های آبشاری است. یکی از بهترین روش های ایجاد تمپلیت استفاده از قطعه کدهای اچ تی ام ال و همچنین css میباشد. دلیل اصلی استفاده از اچ تی ام ال و css سرعت بالای آنها است و قالبی که از این طریق ایجاد میشود به طور قطع از سرعت لود مناسبی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در قالب نیز برای مدیران وب سایت بسیار آسان خواهد بود. کدهای اچ تی ام ال به همراه css میتواندtemplate مد نظر شما را با سرعت بارگذاری بالا آماده نموده.

استفاده نکردن از flash در تمپلیت

یکی از مسئله های اصلی در دلایل به کارگیری نکردن ادوب فلش سنگین بودن سایز فلش میباشد. زمانی که حجم سایت شما زیاد شود قطعا سرعت لود صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو تارنمای شما را دچار مشکل مینماید . از طرفی فلش سایت شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا دید اکثر کاربران از فایل های فلش ، تبلیغات است.

این محتوای توسط مرکز طراحی سایت گردآوری شده است.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: