نوشته شده توسط : erwe

محافظت از پوست با کرم های ضدآفتاب

استفاده از تزریق ژل و بوتاکس از مهمترین جراحی های زیبایی در دنیا به شمار می رود و آشنایی با نکات مفید درباره تزریق ژل و بوتاکس در این زمینه به شما کمک میکند. هم اکنون بوتاکس در آمريکا روشي است که بيشترين استفاده را از نظر زيباسازي صورت دارد و هنرپيشه هاي هاليوودي بيشترين مصرف کنندگان اين ماده هستند. در طول جلسه مشاوره، جراح زيبايي وضعيت نواحي پوست بيمار را بررسي کرده و سابقه پزشکي وي را دريافت مي کند. با توجه به خطرات مربوط به استفاده از ژل ، لازم است شما درباره سوابق پزشکي خود قبل از درمان با فرد معالج صحبت کنيد. براي مثال در اين زمينه مي توان از مشکلات آلرژيک، شرايط پوست و عصب، يا داروهايي که مي توانند ايمني يا نتايج درمان را به خطر اندازند، نام برد. به اين ترتيب لازم است با جراح درباره مصرف داروهاي ضد التهاب غير استروئيد (همچون آسپيرين، ايبو پروفن، ناپروکسين) يا رقيق کننده هاي خون صحبت شود، زيرا اين شرايط مي تواند احتمال ايجاد کبودي در پوست را پس از درمان را افزايش دهد.

دوره پس از درمان با تزريق ژل

افراد متقاضي مي توانند به صورت مکرر از اين روش درماني استفاده نمايند. بلافاصله پس از درمان، بيمار ممکن است با قرمز شدن، ورم و گاهي اوقات خونريزي خفيف در محل تزريق مواجه شود، اما توجه داشته باشيد که اين عوارض جانبي موقت هستند و به سرعت از بين مي روند.

نتايج درمان تقريباً بلافاصله در فرد قابل مشاهده است. براي حفظ نتايج ايجاد شده، ممکن است به بيمار پيشنهاد شود از جلسات درماني مجدد استفاده نمايد. در اين حالت فرد معالج معمولاً تاريخ جلسه درماني بعدي را در دفتر خود ثبت نموده و با شما هماهنگ مي کند.

ترکيبات پُرکننده ؛ که با پرکردن شيارها باعث پرشدن چروک ها مثل پرکردن خط خنده، رفع لاغري دست و صورت، گودي زير چشم ها، افزايش حجم لب، گونه، چانه و نيز اندام (سينه و…) مي شوند و اين ترکيبات حتي براي پر کردن فرورفتگي هاي ضايعاتي چون سالک و… و نيز تغييرات محدود در حالت بيني کاربرد دارند. ترکيبات پُرکننده به دو نوع موقت و دائم تقسيم مي شوند.
البته نوع ژل دائم ( پلي اکريل آميد ) خود داراي انواع مختلفي مي باشد و مطالعات و تحقيقات متعدد بر روي برخي انواع آن در اروپا طي سي سال گذشته نشان داده که نه تنها هيچ گونه حساسيت، سرطان زايي، مسموميت و… با آن وجود ندارد، بلکه غيرقابل جذب و تجزيه بودن، تطابق کامل با بافت پيوندي بدن و يکنواختي کامل آن نيز به اثبات رسيده است.

عوارض بوتاکس به طور معمول، جز ضعف عضلات ناحیه اطراف محل تزریق، جدی نمی باشد. البته در صورتی که تزریق توسط پزشک متخصص انجام شود، هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت، ولی بیمارانی که بیماری های عصبی و عضلانی دارند و یا عمل لیزر ناحیه صورت را به تازگی انجام داده باشند، نبایستی از آمپول بوتاکس استفاده کنند، اگرچه دیده شده تزریق بوتاکس باعث فروکش کردن سردردهای میگرنی در بسیاری از افراد می شود، اما گاهی ممکن است سردرد به صورت موقت برای مدت چند روز اتفاق افتد و یا علایمی مانند سرماخوردگی و حتی کهیر ایجاد شود که آن هم موقتی و گذراست.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

انواع ماسک زیبایی با آناناس

آناناس میوه ای با خاصیت های فراوان است که استفاده از ماسک آناناس تاثیر زیادی در زیبایی پوست دارد و انواع ماسک زیبایی با آناناس میتوانید صورت بسیار زیبایی داشته باشید. در اين مطلب براي زيبايي پوست و همچنين براي درمان شل شدگي پوست و تقويت ماهيچه‌هاي صورت ، يک ماسک آناناس عالي و همچنين خواص و فوايد آناناس براي پوست صورت در نظر گرفته ايم . آب آناناس تقويت کننده ماهيچه‌هاي صورته و خاصيت آرام سازي داره و از خستگي پوست جلوگيري مي‌کنه.باعث شفافى پوست ميشه. البته آب اناناس بايد طبيعى باشه نه کنسروى و براى جوش هم مناسبه ولى اگر روى صورتتون جوش چرکى داريد اين کارو نکنيد. ( اگر پوستتون حساسه اصلا استفاده نکيد زيرا باعث متهب و قرمزي پوست ميشه )
پوست صورتتان را با آب آناناس ماساژ بدين،ميتونيد يک پنبه رو به آب آناناس آغشته کنيد و بزنيد روى پوستتون و بعد ماساژ بدين و بعد از چند دقيقه بشوريد.

ماسک صورت آناناس

يک آناناس رسيده را پوست بگيريد و وزن آنرا اندازه بگيريد آناناس را خرد کرده و در مخلوط کن بريزيد هم وزن آناناس الکل اتيليک را اندازه بگيريد و سه قاشق سوپخوري روغن آفتابگردان را به آن اضافه نماييد مقداري از اين ماسک را به مدت ?? دقيقه روي پوست خود بگذاريد و سپس پوست خود را با آب نيمه گرم بشوييد.

با توليد کلاژن، پوست را سفت مي‌کند و سلول‌هاي مرده پوست را از بين مي‌برد و با صاف کردن پوست، چين و چروک‌هاي ريز را غيرقابل تشخيص مي‌سازد.


اسکراب بدن با آناناس

با افزايش سن، سلولهاي مرده پوست شروع به ريزش مي کنند. به کار بردن اسکراب باعث تسريع ريزش سلولهاي مرده پوست و نرم وبراق شدن پوست مي شود.اسکراب کردن پوست فوايد زيادي دارد که از آن جمله مي توان به نفوذ بهتر مرطوب کننده ها و کرمهاي مفيد براي پوست اشاره نمود.

در دستور زير طرز تهيه يک اسکراب که فوق‌العاده باعث آرامش و سبکي پوست شما مي شود را آورده‌ايم:

    شکر ريز يک فنجان
    روغن گردو يک چهارم فنجان
    آناناس يک چهارم عدد
    گردو خرد شده يک قاشق چايخوري
    پودر کاکائو يک قاشق چايخوري



تمام مواد را در داخل ظرف مناسبي بخوبي ميکس نماييد تا کاملا مخلوط شوند. سپس مخلوط آماده شده را داخل ظرف سربسته‌اي بريزيد. اين مخلوط درجاي خنک ومناسب تا يک ماه قابل نگهداري است. مقدار کمي از ماسک فوق را بر روي بدن خود ماليده و به آرامي ماساژ دهيد حدود بيست دقيقه منتظر بمانيد و سپس دوش بگيريد. اکنون تفاوت در سطح پوست خود را به خوبي مشاهده مي‌کنيد.}

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()