نوشته شده توسط : erwe

کتاب های زیادی در مورد تله پاتی به زبان فارسی نداریم. البته کتاب به تنهایی ممکن است نتواند ادای مطلب را خوب به جای اورد به همین دلیل استاد آرام pdf اموزشی رایگان را در اختیار دوستان و علاقمندان بخش نیروهای درونی و تقویت حس ششم و تله پاتی قرار دادند. شما د راین کتابچه مطالب بسیار جذابی را در مورد انرژی های درونی تان ، رو ش های تله پاتی ، آموزش تله پاتی و تله پاتی پیشرفته را می توانید بخوانید و تمرین های آن را انجام دهید.
آموزش تله پاتی و ذهن خوانی

بخش از این کتاب مربوط به آموزش ذهن خوانی و تله پاتی می باشد. ولی آیا واقعا می توانیم ذهن دیگران را بخوانیم و می توانیم با دیگران ارتباط ذهنی یا تله پاتی داشته باشم. م یدانم که خیلی کنجکاو شده اید که ببیند آیا تله پاتی امکان دارد . برای اینکه در این امر پیشرفت کنید چه تمرین هایی را باید انجام دهید.
تله پاتی پیشرفته

تله پاتی پیشرفته با استفادهاز دوره ها و تکنیک های دکتر آرامامکان پذیر است. شادی برایتان جالب باشد که چه استفاده ای میتوانیم از تله پاتی در زندگی روزمره داشته باشیم. من خیلی دوست دارم در این صفحه نظرتان را برای من بنویسید تا دیگران علاقمندان هم بدانند که چه استفاده ای از تله پاتی میتوانیم بکینم.

به سبب آشنایی بیشتر می توانید به چاکرا بروید





انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند.
در این دوره به شما دورشنوایی ، دوربینی ، دور حسی،  آموزش داده می شود.
در این دوره همچنین  از طریق تکنیک های فرستندگی و ارسال پیام به شما آموزش داده می شود.
گاهی اوقات افراد از این طریق می توانند پیشگویی انجام دهند.
کتاب pdf  دکتر آرام در زمینه تله پاتی



کتاب pdf آموزش کامل تله‌پاتی به زبان ساده را در اینجا به صورت رایگان دانلود کنید.

دکتر آرام دوره تله پاتی را به صورت حضوری وغیر حضوری برگزار میکند. این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد.
کسانی که نمی توانند این دوره را در مرکز تجسم خلاق حضور داشته باشند می توانند از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایند. پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد.
دوره آموزشی تله پاتی

همیشه این سوال ایجاد می شود که آیا تله پاتی یک خصوصیت خدا دادی هست یا اینکه یک توانایی هست که می توانیم آن را تقویت و آموزش داد؟ تله پاتی در درون همه افراد وجود دارد برخی متوجه این نیرو شده اند ولی برخی به دلیل مشغله های زندگی و درگیری های زندگی متوجه این نیرو نشده اند. بایداین مژده را بدهم که تله پاتی مثل هر علم دیگر می تواند اموزش داد و آن را تقویت کرد. پس اگر علاقمند هستید که این قدرت شگفت انگیز را دوست دارید می توانداز طریق کتاب رایگان استاد آرام آن را تقویت کنید یا اینکه این نیرو را در دوره ها آموزشی تقویت کنید.
 نیروی نهفته درون انرژی درمانی

تله پاتی و نیروی حسس ششم از توانایی های است که در درون ما قرار دارد و میتوانیم این نیروی درونی را فعال کنیم و از این توانایی در زندگی خود بهره ببریم. از ویژه گی های دیگر که در درونمان هست می توان انرژی درمانی را نام برد. ارتباط بسیار نزدیکی بین انرژی درمانی و تله پاتی وجود دارد. تکنیک اسکن در انرژی درمانی یک نوع ارتباط بدون حواس پنجگانه هست.

برای آشنایی بیشتر می توانید به دکتر آرام مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

دکتر آرام : روانشناس بالینی و روانشناس سلامت، عضو انجمن روانشناسان آمریکا APA ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

استاد آرام در زمينه‌هاي مختلف انرژی درمانی ،دگرهیپنوتیزم، خودهیپنوتیزم، متافيزيك، خودشناسي، مغناطيس درماني و تكنيك‌هاي ذهني ، طب انرژی، کتاب ، فیلم و سابقه تدریس دارند.

دکتر آرام در راستای فعالیت های خود در زمینه مغناطیس درمانی ، کتاب دستبند های مغناطیسی ، مغناطیس درمانی ، تاثیر آهنربا بر بیماریها را به رشته تحریر در آوردند و چندین سمینار در این راستا برگزار کردند.

افرادی که در دوره های مغناطیس درمانی دکترآرام شرکت می کنند، می توانند با تکنیک های مغناطیس درمانی روی افراد بیماری کار درمان را انجام دهند.
استاد آرام بیش از 50 جلد کتاب در زمینه های ذکر شده به رشته تحریر آورده اند.

دوره هاي آموزشي ايشان مي‌تواند در مسیر رسیدن به اهداف و موفقیت كمك كننده ما باشد.
روش‌هاي ابداعي ايشان راهي ميانبر براي كنترل ذهن ،‌ آرامش و افزايش بهروري ذهني مي‌باشد.
از آنجايي كه مديريت ذهن مي‌تواند كارايي افراد را بيشتر كند روش هاي ايشان را مي‌تواند در بعد موفقيت،
شغل ، تحصيل ، سلامتي ،‌ و پيشگيري استفاده نمود.
کلاس های آموزشی استاد آرام:



دوره‌هاي طب انرژی، انرژي درماني و مديتيشن و هیپنوتیزم را در كشور هند گذرانده‌اند.
استاد آرام با آموزش خودهيپنوتيزم و دگرهيپنوتيزم فعاليتهاي خود را در این حوزه شروع نموده‌اند
و هم اكنون برروي تكنيك‌هاي ذهني خلق آینده  فعالیت مي‌كنند و دوره‌هاي خلق اینده را در مركز  به صورت آنلاین برگزار مي‌نمايند.

از ديگر دوره‌هايي كه ايشان برگزار مي‌نمايند روشهاي کار بر روی انرژی های بدن می‌باشد که می‌توان از طب انرژی در این مورد صحبت کرد.  تکنیک های طب انرژی بر اساس طب سوزنی و کار بر روی مریدین ها می‌باشد.تکنیک های فوق العاده جهت کار بر روی بدن و افزایش توانمندی های فردی.

تكنيك‌هاي مغناطيس درماني برگرفته شده از کتاب های مغناطیس درمانی كه روشهاي خود درماني،درماني روي ديگران، تاثير مغناطيس بر روي حيات و گياهان مورد بحث اين دوره ايشان مي‌باشد.

به سبب شناخت بیشتر می توانید به یوتیوب مراجعه کنید

کدامیک از دوره های دکتر آرام میتواند به من کمک کند؟

آموزش های دکتر آرام متنوع هستند. اما دوره هایی به شما پیشنهاد داده می شود که بتوانید حداقل ده برابر سرمایه گذاری که می کنید از آن بهره ببرید. این سه دوره برای همه افراد ضروری و اساسی هست.

اولین دوره ای که باید شرکت کنید تا بتوانید مشکلات و آلودگی های انرژی را  در درونتان پاک و تمیز کنید دوره پاکسازی و فعال سازی چاکراها است. این دوره فوق العاده به صورت غیر حضوری هست و میتوانید در هر جایی که هستید تمرینات آن را انجام دهید.

دومین دوره ای که باید بگذرانید دوره خلق آینده است. در دوره خلق آینده شما می توانید آینده تان را در سه بخش سلامتی، پول و ثروت، عشق و روابط بسازید و خلق کنید. دوره ای فراتر از انتظار و تصور شما. از تکنیک های این  دوره در طول زندگی تان می توانید بهره ببرید. انجام تمرین‌های دو دوره بالا می تواند تاثیرات شگرفی در ذهن و جسم شما ایجاد کند. با این دو دوره منتظر معجزه ای باشید!

دوره سوم برای کسانیکه که می خواهند کاری بیشتر از غصه خوردن و ناراحت بودن برای خود و نزدیکانشان انجام دهند. دورهای انرژی درمانی یا درمانگری است. شما از قدرت و نیروی که در درون تان هست خبر ندارید. از الان میتوانید تصور کنید دستان تان درد و ناراحتی های عزیزان تان را از بین می برد. ریشه درد را بخشکانید.

دوره خلق آینده و پاکسازی چاکراها (پاکسازی درون) و انرژی درمانی (درمانگری) به سبک پرانیک هیلینگ به صورت غیرحضوری و آنلاین هم برگزار می شود.

به سبب توضیح بیشتر می توانید به https://aramgroup.ir/dr-aram مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

⁉️ عوارض تله پاتی در چه زمان هایی بروز می­ کند؟
⁉️ آیا تا به حال احساس غیرقابل توصیفی به شما دست داده است؟
⁉️ آیا تا به حال افکاری داشته اید که برای شما بیگانه باشد؟
⁉️  لرزش ­های ناگهانی چطور؟ آیا این از عوارض تله پاتی هست؟
⁉️ آیا تا به حال چیزی مثل شکی لحظه ­ای بر ذهنتان وارد شده و کاری را انجام داده­ اید که کامل مخالف طرز فکر شما و رویه­ همیشگی تان باشد؟
⁉️ آیا تا به حال دردهای ناگهانی که هیچ دلیلی برای ایجادش وجود ندارد را تجربه کرده ­اید؟
⁉️ آیا کسی را می شناسید که از عوارض تله پاتی به شما چیزی گفته باشد؟





اگر تا به حال شخصا هیچ کدام از این تجربه ­ها را نداشته­ اید، آیا کسی را می­ شناسید که این احساسات را تجربه کرده باشد یا کسی را بشناسد که چنین تجربیاتی در زندگی ­اش داشته است؟ و شما برای تمام این چیزها چه توضیحی دارید؟

???????? قبل از آنکه به موضوع عوارض تله پاتی بپردازیم دعوت می کنم تله پاتی را به شیوه صحیح از مقاله آموزش کامل تله پاتی یاد بگیرید.????????

???? عمل انتقال یک فکر از یک شخص به شخص دیگر امروزه واقعیتی است در بسیاری از مقالات آکادمیک چاپ شده با این پدیده به عنوان یک واقعیت برخورد می کنند. البته سنجیدن عمل انتقال فکر خیلی سخت هست. اما کسانیکه در دورههای دکتر آرام شرکت کرده ان با تکنیک به نام القای ذهنی آشنا هستند و با استفاده از این تکنیک خیلی از افراد توانستهاند ایده های خود را در ذهن دیگران بکارند.

در دنیای امروز بسیاری از افراد به وسیله ارتباط تله پاتی (telepathy) با هم ارتباط برقرار می کنند. قبل از اینکه وسایل ارتباط جمعی به صورت وسیع در اختیار افراد قرار بگیرد خپدید های تله پاتی بیشتر ملموس بوده و بیشتر دیده می شدند.

حتی در آزمایش های اخیر دانشمندان توانسته اند به وسیله تله پاتی بر ذهن میمون ها تاثیر بگذارند و با آنها ارتباط ذهنی برقرار کنند این کنترل حتی بر روی موش‌ ها هم اتفاق افتاده. یکی از مهمترین تحقیقات کهنشان می دهد میمون ها با همدیگر حالت تله پاتی دارند تحقیق و تئوری صدمین میمون هست.

این پروسه به این شکل عمل می کند: مغز پیام خود را به شکل سیگنال های الکتریکی از طریق اعصاب منتقل می کند و همین سیگنال های الکتریکی مسیر ارتباطی دو ذهن می شوند.????
عوارض تله پاتی و استفاده از دستگاه های مغناطیسی

❗️ گرچه در یافته‌ های علمی گاهی از دستگاه هایی استفاده می شود تا این انتقال الکتریکی را تقویت کند در این حالت هم حتی عوارض تله پاتی چیزی نبوده است که قابل ذکر باشد.

جهت فراگیری بیشتر می توانید به فیلم بروید

⭕️ آنها هیچ دانشی نسبت به اتفاقی که واقعا برای آنها افتاده ندارند.

هیچ درمان عملی واقعی را برای مشکل حقیقی خود دریافت نمی کنند.

همین امر باعث می شود که رفته رفته به این باور برسند که ممکن است دیوانه شده باشند. در حالی که تنها از عوارض تله پاتی که خارج از اراده و آگاهی آنها اتفاق افتاده رنج می برند.

امروزه مردم بیشتر احساس امنیت می کنند تا درباره عوارض تله پاتی در زندگی شان صحبت کنند. به نسبت گذشته افرادی بیشتری در جامعه و در مقابل عموم تجربیات شخصی خود از عوارض تله پاتی را به اشتراک می گذارند.⭕️
عوارض تله پاتی و پاسخ های سمپاتیک

???? عوارض تله پاتی در برخی افراد به این شکل عمل می کند که فردی تجربه ای را از سر می گذراند ولی موجی از تاثیر آن تجربه بر فرد دیگری اثر می گذارد. در این حالت شخص دوم واکنش سمپاتیک به تجربه شخص اول نشان می دهد.

نشانه ها در افراد مختلف که این پاسخ های سمپاتیک دارند شامل درد، توهمات بصری، حس تماس بدنی، تجربه های بویایی و چشایی، صدای گفتگو و اصوات دیگر و دامنه ای گسترده از تجربیات احساسی.

از عوارض تله پاتی که بدون آگاهی گیرنده و حتی فرستنده بین دو نفر اتفاق می افتد می شود به این نکته رسید که پاسخ های سمپاتیک بیشتر اوقات بدون تمایل خاصی از طرف گیرنده اتفاق می افتد.

با این حال افرادی که توانمندی های ذهنی و حسی بیشتری دارند در صورت تمایل می توانند به دنبال ارتباطی باشند با دیگر افراد تا آنچه تجربه می کنند را انتقال دهند.????


به سبب فراگیری بیشتر می توانید به aramgroup دنبال کنید



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

از کدام مجموعه میتوان لاستیک فرغون بدون واسطه بخریم؟

 

دراین روزگار افراد بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا خرید های شخصی را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در انرژی و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که ممکن است هنوز خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید لاستیک فرغون به شکل کاملاً آنلاین است. خرید لاستیک فرغون یکی از خریدهایی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین سایتهای اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به  مطلب مراجعه کنید.

نحوه تهیه و خرید لاستیک فرغون:

برای تهیه لاستیک فرغون باید 8 نکته فوق را به کار برد. قبل از خرید ابتدا چک شود که رینگ فرغون چه سایزی است. سپس پهنای مناسب با محیط کاری را بررسی کرد و اینکه رینگ مورد نظر میتواند میزبان پهنای لاستیک باشد یا خیر. بسته به شرایط کاری، تعداد لایه های لاستیک مشخص میشود. هر چه کار سنگین تر تعداد لایه ها بیشتر.با توجه به اینکه اغلب تایر های فرغون تیوب تایپ ( تیوب خور ) هستند لذا بعد از انتخاب یک تایر تیوب خور باید به گل آن نیز توجه کرد. شرکت ایران یاسا دارای تنوع بالایی در گل روی لاستیک است که میتوان در تصویر فوق مشاهده نمود. متداول ترین گل، گل ریز  و گل درشت 6 لایه میباشد.
درباره ایران یاسا:

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهامی عام) در تاریخ 7 آبان ماه 1347 با نام ” شرکت سهامی کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران یاسا” تحت شماره 11051 در اداره ثبت شرکت­ها و مالکیت صنعتی تهران و متعاقباً طی شماره ثبت 6590 در اداره ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری شهریار به ثبت رسیده و در سال­های گذشته با تصویب مجامع عمومی فوق­ العاده صاحبان سهام نام آن به شرکت ایران یاسا تایر و رابر و نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافته و در تاریخ 02/06/1382 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شد.

slider-tablighat-mahsolat-1-(1).jpg

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهام عام) افتخار می کند به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت تایر، به عنوان اولین تولید کننده انواع تاير و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه اي، اسكوتري، كشاورزي و انواع شيلنگ آب و گاز همواره به دنبال ارتقاء کیفیت و تولید محصولات متنوع و متناسب با نیاز بازار و مشتریان بوده است.

سهم بازار گروه محصولات تایر و تیوب موتورسیکلت شرکت ایران یاسار 50 درصد ، سهم بازار گروه محصولات تایر 65 درصد و برای محصولات تیوب را 39 درصد اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح توسعه ای که به‌ زودی در این مجموعه به بهره برداری می‌رسد، سهم بیشتری از نیاز کشور توسط این شرکت تامین خواهد شد.

این شرکت از ابتدای بهره‌برداری تاکنون با شناسائی بازارهای صادراتی، بخشی از محصولات خود را به صادرات اختصاص داده است به نحوی که در حال حاضر علاوه بر بازار داخل کشور، محصولات شرکت به سایر کشورها از جمله پاکستان، افغانستان، عراق، یمن، نیجریه، ترکیه و ترکمنستان صادر می گردد.

در راستای ضرورت پاسخگویی به انتظارات و نیازهای جدید بازار به عنوان یکی از دغدغه­ های مهم این واحد تولیدی، تحقیق و مطالعه در زمینه تغییرات تکنولوژی و محصولات بر اساس تغییرات پیوسته در تولید وسایل نقلیه جدید و نیاز بازار، با جدیت انجام می­شود تا با  تولید متنوع محصول، جذب فرصت­های جدید و حفظ سهم بازار خود در مقابل سایر رقبا شرکت های رقیب خارجی و داخلی فراهم گردد.

ایران یاسا با اتکا به کـیفیت بالای محصولات تولیدی خود، دوره ضـمانت 3 و 2 سـاله را به ترتیب جهت محصولات تایر و تیوب برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، که خدمات ارائه شده در دوره ضـمانت از طریق سـیستم خـدمات پس از فـروش ایران یاسـا در سراسر کشور قابل دسترس می باشد.

به سبب آشنایی می توانید به good4p.com رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: خرید لاستیک فرغون،قیمت لاستیک فرغون،انواع لاستیک فرغون ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

خرید لاستیک فرغون از کدام سایت باشد؟

 

امروزه مردم بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روتین خود دارند دوست دارند تا وظایف شخصی را آنلاین انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در انرژی و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که شاید هنوز خرید آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید لاستیک فرغون به شکل کاملاً آنلاین می باشد. تهیه لاستیک فرغون یکی از خریدهایی است شکل اینترنتی هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین فروشگاه هایخرید لاستیک فرغون سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

نحوه تهیه و خرید لاستیک فرغون:

برای تهیه لاستیک فرغون باید 8 نکته فوق را به کار برد. قبل از خرید ابتدا چک شود که رینگ فرغون چه سایزی است. سپس پهنای مناسب با محیط کاری را بررسی کرد و اینکه رینگ مورد نظر میتواند میزبان پهنای لاستیک باشد یا خیر. بسته به شرایط کاری، تعداد لایه های لاستیک مشخص میشود. هر چه کار سنگین تر تعداد لایه ها بیشتر.با توجه به اینکه اغلب تایر های فرغون تیوب تایپ ( تیوب خور ) هستند لذا بعد از انتخاب یک تایر تیوب خور باید به گل آن نیز توجه کرد. شرکت ایران یاسا دارای تنوع بالایی در گل روی لاستیک است که میتوان در تصویر فوق مشاهده نمود. متداول ترین گل، گل ریز  و گل درشت 6 لایه میباشد.
درباره ایران یاسا:

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهامی عام) در تاریخ 7 آبان ماه 1347 با نام ” شرکت سهامی کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران یاسا” تحت شماره 11051 در اداره ثبت شرکت­ها و مالکیت صنعتی تهران و متعاقباً طی شماره ثبت 6590 در اداره ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری شهریار به ثبت رسیده و در سال­های گذشته با تصویب مجامع عمومی فوق­ العاده صاحبان سهام نام آن به شرکت ایران یاسا تایر و رابر و نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافته و در تاریخ 02/06/1382 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شد.

slider-tablighat-mahsolat-1-(1).jpg

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهام عام) افتخار می کند به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت تایر، به عنوان اولین تولید کننده انواع تاير و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه اي، اسكوتري، كشاورزي و انواع شيلنگ آب و گاز همواره به دنبال ارتقاء کیفیت و تولید محصولات متنوع و متناسب با نیاز بازار و مشتریان بوده است.

سهم بازار گروه محصولات تایر و تیوب موتورسیکلت شرکت ایران یاسار 50 درصد ، سهم بازار گروه محصولات تایر 65 درصد و برای محصولات تیوب را 39 درصد اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح توسعه ای که به‌ زودی در این مجموعه به بهره برداری می‌رسد، سهم بیشتری از نیاز کشور توسط این شرکت تامین خواهد شد.

این شرکت از ابتدای بهره‌برداری تاکنون با شناسائی بازارهای صادراتی، بخشی از محصولات خود را به صادرات اختصاص داده است به نحوی که در حال حاضر علاوه بر بازار داخل کشور، محصولات شرکت به سایر کشورها از جمله پاکستان، افغانستان، عراق، یمن، نیجریه، ترکیه و ترکمنستان صادر می گردد.

در راستای ضرورت پاسخگویی به انتظارات و نیازهای جدید بازار به عنوان یکی از دغدغه­ های مهم این واحد تولیدی، تحقیق و مطالعه در زمینه تغییرات تکنولوژی و محصولات بر اساس تغییرات پیوسته در تولید وسایل نقلیه جدید و نیاز بازار، با جدیت انجام می­شود تا با  تولید متنوع محصول، جذب فرصت­های جدید و حفظ سهم بازار خود در مقابل سایر رقبا شرکت های رقیب خارجی و داخلی فراهم گردد.

ایران یاسا با اتکا به کـیفیت بالای محصولات تولیدی خود، دوره ضـمانت 3 و 2 سـاله را به ترتیب جهت محصولات تایر و تیوب برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، که خدمات ارائه شده در دوره ضـمانت از طریق سـیستم خـدمات پس از فـروش ایران یاسـا در سراسر کشور قابل دسترس می باشد.

جهت آشنایی می توانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید لاستیک فرغون،قیمت لاستیک فرغون،انواع لاستیک فرغون ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

خرید لاستیک عقب هوندا از کدام فروشگاه باشد؟

 

دراین روزگار افراد به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند دوست دارند تا وظایف روزانه را آنلاین انجام دهند. کارهای که در حالی که از جای مطمئن باشد می تواند در زمان و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی نماید. یکی از چیزهایی که شاید هنوز تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید لاستیک عقب هوندا به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه لاستیک عقب هوندا یکی از خریدهایی است شکل اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین مجموعه هایخرید لاستیک عقب هوندا سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

چند سال از عمر تایرهای موتورسیکلت شما گذشته است؟

نکته مهم این است که امکان دارد تایرهای موتورسیکلت خود را از نظر ظاهری بررسی کنید و همه چیز مرتب به نظر برسد، اما به دلیل کهنه بودن آن­‌ها، در یک پیچ تند با سرعت بالا در هوای بارانی، عملکردی ضعیف داشته باشند. دلیل این امر این است که در بسیاری از موارد، زمان زیادی طول می‌­کشد که آج لاستیک از بین رفته و ظاهری نامناسب پیدا کند. به این ترتیب، پیش از این که تایرهای موتورسیکلت شما در ظاهر غیر قابل استفاده به نظر برسند، عمر مفید آن­‌ها به پایان می‌­رسد و مواد تشکیل‌دهنده آن­‌ها خاصیت خود را از دست می­‌دهند.

بیشتر تولیدکنندگان تایر، معمولاً تایرهایی با عمر بیشتر از پنج سال را به فروش نخواهند رساند. اما مشکل این است که بیشتر افراد تایر را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده خریداری نمی­‌کنند و متاسفانه عاملین فروش هم لزوماً تایرهایی با عمر کمتر از پنج سال را به شما نخواهند فروخت. با این حساب، دانستن نحوه خواندن تاریخ تولید تایر موتورسیکلت امری ضروری به شمار می‌رود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای پیدا کردن تاریخ تولید تایر، ابتدا باید نوشته DOT را روی تایر پیدا کنید. تاریخ تولید – که یک کد چهار رقمی است – نزدیک به این نوشته خواهد بود. در این کد چهار رقمی، دو رقم سمت راست سال تولید تایر را نشان داده و دو رقم سمت چپ نشان می‌­دهند که تایر در چندمین هفته از سال به تولید رسیده است. به طور مثال، تاریخ تولید 0818 بر روی یک تایر موتورسیکلت به این معنی است که تایر مورد نظر در هفته هشتم سال 2018 به تولید رسیده است. دو تصویر زیر، دو نمونه دیگر از نحوه خواندن تاریخ تولید تایر را نشان می‌دهند.

به سبب معارفه می توانید به کلیک رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: خرید لاستیک هوندا،قیمت لاستیک عقب هوندا،انواع لاستیک هوندا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

مزایای خرید لاستیک عقب آپاچی

 

دراین روزگار افراد بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود دارند پیگیر هستند تا وظایف خود را اینترنتی انجام دهند. کارهای که در صورتی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در انرژی و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که ممکن است هنوز تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید لاستیک بنلی به شکل کاملاً آنلاین است. خرید لاستیک عقب آپاچی یکی از مواردی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین مجموعه هایخرید لاستیک پالس سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.


مزایا و معایب باد نیتروژن در لاستیک ها در تابستان و زمستان

باد نیتروژن گزینه جدیدی برای باد کردن لاستیک خودرو است که چند وقتی است به رانندگان پیشنهاد می شود. همان طور که می دانید پیش تر از این گاز نیتروژن برای لاستیک هواپیما، خودروهای مسابقه ای و یا خودروهای نظامی استفاده می‌شد. پس می‌توان حدس زد که باد نیتروژن برای کسانی که عشق سرعت هستند خیلی می تواند جذاب باشد. و البته میزان فشار باد درون تایر خودرو تأثیر مستقیم روی مصرف سوخت، نرمی خودرو، ترمزگیری مطمئن تر، کاهش سر و صدای منتقل شده به داخل اتاق، فرمان پذیری بیشتر و کشش بالاتر خودرو دارد.

حضور نیتروژن به جای اکسیژن در لاستیک خودروهای معمولی قطعا مزایای زیادی دارد اما فاکتورهای مختلفی را در این زمینه باید در نظر گرفت و بعد دست به انتخاب زد. برای همین این مقاله قصد دارد تا شما را با مزایا و معایب استفاده از نیتروژن در لاستیک خودروها آشنا کند تا بتوانید راحت تر دست به انتخاب بزنید. با ما همراه باشید.


ویژگی های باد نیتروژن در لاستیک خودرو

ویژگی های مهم باد نیتروژن در لاستیک خودرو را باید در ۴ عامل اصلی دانست که شامل حذف رطوبت، عدم شرکت در احتراق، امنیت بالا و ثبات بیشتر باد لاستیک است.
حذف رطوبت

بر اساس این اطلاع، هوای معمولی که برای باد لاستیک استفاده می شود خالص نبوده و شامل ۷۸ درصد نیتروژن، یک درصد انواع مختلف گازها ، ۲۱ درصد اکسیژن و رطوبت است. از همین رو این رطوبت موجود در هوای معمولی باعث افزایش خورندگی لاستیک خودرو و کاهش عمر سیم لاستیک ها می شود؛ به همین دلیل هنگام استفاده از باد نیتروژن تمامی این موارد حل شده و به علت حذف کامل رطوبت هوا ، لاستیک خودرو دارای عمر بالاتری خواهد بود
عدم شرکت در احتراق

مزیت دیگر استفاده از نیتروژن در لاستیک ها این است که گاز یاد شده در آتش سوزی و احتراق عامل کمکی نیست.

چرا که اکسیژن یکی از موارد لازم در هنگام احتراق است و لاستیک هایی مانند لاستیک لیفتراک که ممکن است برای انتقال ابزار و مواد در مکان های خاص وحساس به آتش (نظامی – صنعتی ویژه) مورد استفاده قرار گیرند ، ملزم به استفاده از نیتروژن در باد لاستیک های خود هستند.

برای آشنایی می توانید به اینجا رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: لاستیک پالس،لاستیک عقب آپاچی،لاستیک بنلی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

راه اندازی هر شغلی پیش نیازهای خاص خود را می‌طلبد و شما به عنوان صاحب کسب و کار تنها در صورتی می‌توانید در شغل جدید خود موفق باشید که یک شروع قدرتمند داشته باشید. این نقطه شروع خود، چالش برانگیزترین قسمت کار است.

راه اندازی ابزار فروشی نیز از این قاعده مستثنا نیست.  شغل فروش ابزار و یراق یک شغل پربازده در کشور است؛ اما نمی‌توان بر اساس یک دید کلی به راه اندازی فروشکاه ابزار آلات رسید. هر شغل محدودیت‌ها و قواعد خاص خود را دارد که باید همه آن‌ها را در راه اندازی ابزار فروشی لحاظ کنید.‌ در ادامه فاکتورهای مهم در راه اندازی فروشگاه ابزار را بررسی می‌کنیم.

معایب و مزایای شغل ابزار فروشی

قطعا وقتی به راه اندازی ابزار فروشی فکر می‌کنید، با مزایا و معایب آن آشنایی نسبی دارید اما اگر مختصری راجع به ویژگی‌های این شغل صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. قطعا به خوبی می‌دانید که ابزار فروشی سود بالایی دارد. اگر کمی توجه کنید، خواهید دید که ابزار فروشان نسبت به صنوف دیگر وضعیت مالی مناسب تری دارند‌. از طرفی ابزار آلات تاریخ مصرف و فسادپذیری ندارند. بیشتر کالاهایی که در فروشگاه ابزار آلات عرضه می‌شوند، قیمت ندارند. به همین خاطر فروشنده می‌تواند با افزایش قیمت‌ها تمام محصولات خود را با قیمت روز به فروش برساند.

با این حساب می‌توان گفت شغل ابزار و یراق برای صاحبین این نوع مشاغل سود زیادی دارد.‌ گذشته از جنبه‌های مالی، ابزار فروشی یک شغل جذاب است و تنوع بی شمار کالاهای قابل عرضه در فروشگاه ابزار و یراق جذابیت این شغل را بیشتر می‌کند. حال که مزایای راه اندازی مغازه ابزار فروشی را بیان کردیم، بهتر است معایب آن را نیز بررسی کنیم.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مدام به دنبال تغییر شغل هستند و در واقع به یک شغل پایبند نیست، صریح و واضح بگوییم راه اندازی ابزار فروشی برای شما مناسب نیست؛ چون هزینه تغییر شغل از ابزار فروشی به مشاغل دیگر بسیار بالا است. بهتر است بگوییم تنوع بالای کالا در ابزار فروشی امکان تبدیل اقلام موجود در مغازه به پول نقد را برایتان دشوار می‌سازد. علاوه بر آن نباید انتظار داشته باشید که اقلام و کالاهای موجود در مغازه به سرعت به فروش برسند. به عنوان مثال: ممکن است فروش یک بسته کامل پیچ، ماه ها طول بکشد. از طرفی با توجه به این که مشتریان عمده ابزار فروشی ساختمان سازان و تعمیرکاران هستند، ممکن است در زمان رکود ساختمان سازی یا روزهایی از سال، فروش در مغازه یراق آلات به حداقل خود برسد. در کل یک ابزار فروش باید صبر و حوصله زیادی داشته باشد.
امکانات لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

با توجه به نکته‌ای که در بند قبل راجع به خواب سرمایه و رکود بازار فروش یراق آلات ذکر کردیم، باید توجه داشته باشید اگر قصد اجاره مغازه برای راه اندازی فروشگاه ابزار آلات دارید، باید اجاره نامه‌ای به مدت حداقل سه سال تنظیم کنید. برای شروع شغل ابرار فروشی باید حداقل هزار قلم کالا تهیه کنید. به عنوان مثال : اگر در منطقه‌ای هستید که کارگاه‌های صنعتی زبادی در اطرافتان حضور دارند، می‌توانید انواع مته را در سبد محصولات خود قرار دهید. حتی متراژ مغازه نیز در لیست اقلام شما تآثیر گذار است.

اگر متراژ مغازه  تر از ۲۵ متر است، می‌توانید لوازم ساختمانی را در سبد محصولات قابل عرضه خود جای دهید چون این محصولات از فروش بالایی برخوردارند. در کل بهتر است برای راه اندازی ابزار فروشی قبل از هر چیزی به دنبال تهیه اقلام پر فروش مانند ابزارآلات عمومی از جمله متر، چسب، ابزار دستی، مته و غیره، لوازم ساختمانی و بنایی و یراق آلات عمومی مانند انواع قفل و لولا، دستگیره در چوبی و غیره باشید. این سه دسته از محصولات ابزار فروشی همیشه از فروش بالایی برخوردارند. پس از آن اگر در حوزه یراق آلات تخصصی و محصولات مربوط به صنف رنگ و مانند آن تخصص و آشنایی دارید، می‌توانید این محصولات را نیز در لیست موجودی خود قرار دهید. تمام چهارچوب یک ابزار فروشی در امکانات و اقلام قابل عرضه آن خلاصه می‌شود‌. اگر در تهیه اقلام خود دقت کافی نداشته باشید، شروع ضعیفی خواهید داشت.

به سبب آشنایی ابزار می توانید به ویدئوی آموزشی وارد شوید

میزان بودجه لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

:: بازدید از این مطلب : 72

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

شاید شما هم تاکنون بارها به آهنگری‌ها، کارخانجات و ... سرزده باشید و ابزارآلاتی که استفاده می‌کنند، مورد توجهتان قرار گرفته باشد. همان‌طور که تکنولوژی روی ابعاد مختلف زندگی بشر تاثیرگذار بوده است، روی ابزار سایش و برش نیز تاثیر داشته و همواره انواع جدیدی از آن‌ها وارد بازار شده و جایگزین انواع مدل‌های قدیمی‌تر می‌شود. در این مقاله قصد داریم راجع به انواع ابزارآلات برش و سایش مانند فرچه و برس سیمی، مته گردبر و ... صحبت کنیم.

نکات مهم برای خرید انواع ابزار سایش و برش

تفاوتی ندارد که قصد انجام چه کاری را دارید، به‌هرحال خرید ابزار برش و سایش باکیفیت می‌تواند کیفیت کار و سلامت شما را تضمین کند. بنابراین بهتر است برای کاهش هزینه‌ها و ایمنی بیشتر، ابزار سایش و برش مناسبی انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم نکات طلایی برای خرید این ابزارآلات بیان کنیم.

مته گردبر مانند سایر وسایل دارای تنوع زیادی است. در صورتی که قصد دارید با این وسیله سطوح فلزی را برش دهید، باید انواعی را انتخاب کنید که سرعت چرخش آن‌ها قابل کنترل باشد. جنس گردبر بیانگر طول عمر آن خواهد بود. برای مثال در صورتی که از نمونه الماسه آن استفاده کنید، می‌توانید از مته گردبر روی انواع کاشی و سرامیک سوراخ ایجاد کنید.

هنگام انتخاب سایز مته باید توجه داشته باشید که در حین چرخش دریل، حفره‌ای که توسط آن ایجاد می‌شود همواره حدودا یک سانتی‌متر بزرگ‌تر از اندازه مته خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید سوراخی با سایز 7 سانتی‌متر ایجاد کنید بهتر است گردبر سایز 6 را برای این کار انتخاب کنید.

برای جلوگیری از خرید ابزارآلات تقلبی و صرفه‌جویی در هزینه بهتر است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. مجموعه گودفورپی ارائه‌دهنده انواع ابزار سایش و برش بوده و همواره ابزاری مرغوب با بالاترین کیفیت را به مشتریان عرضه کرده است.

فرچه و برس سیمی نیز یکی دیگر از انواع ابزار سایش و برش بوده که بسیار پرکاربرد هستند. این ابزار نیز باید با توجه به نیاز شما انتخاب شود. برس سیمی در انواع مختلفی شامل دستی، فرچه ویژه برای فرز و ویژه برای دستگاه دریل، موجود است. توجه داشته باشید که امکان استفاده از فرچه دریل روی دستگاه فرز وجود ندارد بنابراین در انتخاب نوع فرچه سیمی دقت کافی به خرج دهید.

توجه به دور این ابزار نیز از دیگر نکات مهم هنگام خرید فرچه و برس سیمی است. حداکثر دور فرچه، نشان‌دهنده این است که فرچه در واحد زمان توانایی چه تعداد چرخش را دارد.

یکی از مشکلات اساسی که هنگام خرید فرچه سیمی ممکن است به وجود آید، بالانس نبودن آن است. تنها راهکار پرهیز از این مشکل، خرید از مکانی معتبر است. گروه گودفورپی ارائه‌دهنده انواع ابزار سایش و برش بوده و خریدی مطمئن را تضمین می‌کند.


به سبب معارفه ابزار می توانید به ابزار آلات صنعتی بروید

تهیه سمباده دیسکی و رولی

سمباده رولی دارای انواع متفاوتی شامل دستی، انگشتی، رومیزی مستقیم، رومیزی تسمه‌ای و ... است. انواع متفاوت سمباده باعث می‌شود، خریدار هنگام خرید دچار سردرگمی شود. بنابراین لازم است در گام اول مشخص کنید که به دنبال چه کارایی از این وسیله هستید؟ کار با کدام نوع برای شما آسان‌تر خواهد بود؟ بعد از انتخاب یک نوع خاص، به درجه زبری سمباده توجه داشته باشید. بنابراین با توجه به نوع کاربرد خود به دنبال انتخاب بهترین درجه زبری و ریز و درشتی باشید. در وبسایت مجموعه گودفورپی می‌توانید تنوع زیادی از ابزار سایش و برش همراه با انواع سمباده‌های دیسکی و رولی را مشاهده کنید.

مراکز مختلفی در ایران وجود دارند که امکان خرید انواع ابزار سایش و برش را برای مشتریان فراهم می‌آورند. اما این بدان معنی نیست که همه مراکز می‌توانند برای خرید مناسب باشند. در ادامه به ویژگی‌های مهمی اشاره خواهیم کرد که راهنمای خوبی برای خرید از مراکز معتبر هستند.
آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟

در این‌گونه موارد امکان مرجوع کردن کالا در سایت فروشنده می‌تواند به کمک مشتری آید.  بنابراین هنگامی که قصد خرید از یک وبسایت را دارید به این نکته توجه کنید که آیا امکان مرجوع کردن جنس وجود دارد؟ با خرید از وبسایت گودفورپی می‌توانید تا 100 روز کالاها را در صورت صحت مرجوع کنید.

آیا ضمانت نامه معتبری وجود دارد ؟

معمولا مراکز معتبر کالاهایی را به فروش می‌رسانند که از طرف تولید کننده تضمین شده هستند. بنابراین بهتر است از مراکزی خرید انجام دهید که حتما کالاهای معتبر و تضمین شده را برای شما فراهم آورند.


تنوع محصولات فروشگاه چقدر است؟

یکی از مزایای ویژه‌ای که خرید آنلاین ابزار سایش و برش دارد، این است که شما می‌توانید تمامی ویژگی‌های یک ابزار را به‌دقت مورد بررسی قرار داده و با دیگر ابزار مقایسه کنید. بدین ترتیب می‌توانید ابزار مناسبی را انتخاب کنید که برای کار شما دقیقا مناسب باشد. بنابراین یک وبسایت فروشگاه ابزارآلات سایش و برش باید تنوع گسترده‌ای از محصولات را در اختیار مشتری قرار دهد تا مشتری خرید رضایت‌بخش‌تری را تجربه کند.

کلام آخر

امروزه با گسترش تکنولوژی و اینترنت امکان خرید انواع متفاوتی از ابزارآلات به شکل آنلاین فراهم آمده است. ابزار سایش و برش از جمله ابزارآلاتی هستند که تنوع بسیاری داشته و خرید انواع معتبر آن‌ها بسیار مهم است. برای خرید این محصولات می‌توانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید. این وبسایت تنوع بی‌نظیری از انواع اجناس باکیفیت را برای مشتریان فراهم آورده است.

جهت یادگیری ابزار می توانید به راه اندازی ابزار فروشی  رجوع کنید



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

برای حرفه­ای شدن در مشاغل صنعتی و ساختمانی شما به ابزارآلات و تجهیزات حرفه­ای نیاز خواهید داشت. تجربه و مهارت شما بخشی از ماجرا است و استفاده از ابزارهای باکیفیت و حرفه­ای هم بخش دیگر که بر روی خروجی کار شما بسیار موثر خواهد بود.

در هنگام خرید به چه نکاتی دقت کنیم ؟

فروش ابزارآلات صنعتی با توجه به نوع و کارایی آن­ها در دسته‌بندی‌های مختلف انجام می­شود. از مهم­ترین این ابزارآلات می­توان به ابزارهای بادی، برقی، ساختمانی، یراق و... اشاره کرد. فرقی نمی­کند قصد خرید کدام‌یک از آن­ها را دارید، در هر صورت باید به یک سری نکات توجه کنید تا بهترین محصول را تهیه نمایید. این نکات عبارت‌اند از:

 بی­شک هیچ‌کسی دوست ندارد برای تهیه ابزارهای مورد نیاز خود هزینه زیادی صرف کند و در نهایت تنها برای چند روز از آن استفاده نماید.


طراحی دقیق و درست

همچنین طراحی اصولی داشته باشند تا در حین کار سلامت و ایمنی مصرف‌کننده را تهدید نکنند. این ابزارها با توجه به عملکرد و ساختاری که دارند، باید وزن مناسبی داشته باشند تا بتوان از آن­ها استفاده کرد. علاوه بر وزن باید خوش‌دست هم باشند چراکه به صورت دستی به کار گرفته می­شوند و نباید فشار زیادی بر روی دست وارد شود.

ضمانت نامه و گارانتی

وجود گارانتی در فروش ابزارآلات صنعتی و ساختمانی  از اهمیت بالایی برخوردار است. مخصوصا اگر ابزار از نوع برقی باشد. وجود این ضمانت خیال مشتری را آسوده می­کند که بعد از خرید در صورت بروز مشکل می­تواند آن را جهت بررسی و تعویض بازگرداند. همچنین گارانتی این اطمینان خاطر را به وجود می­آورد که شما یک محصول اورجینال خریداری کردید و فیک نیست.

قیمت مناسب ابزارآلات

درست است که قیمت آن­ها با توجه به عملکرد و کارایی که دارند بسیار مناسب است، اما با وجود این باز هم بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالایی دارند.


به سبب معارفه ابزار می توانید به انبردست دنبال کنید


خرید از مراکز قابل اطمینان

علاوه بر مواردی که ذکر شد، بسیار مهم است که شما محصول مورد نیاز خود را از کدام فروشگاه تهیه می­کنید. مخصوصا اگر بخواهید خرید آنلاین انجام دهید.گودفورپی یکی از معتبرترین فروشگاه­های اینترنتی برای فروش ابزارآلات صنعتی است که می­توانید به آسانی در هر جای ایران که هستید، خرید خود را انجام دهید و سفارشتان را در کم­ترین زمان درب کارگاه و محل کار خود تحویل بگیرید.

انواع دسته بندی ادوات صنعتی و ساختمانی در good4p

همان‌طور که احتمالا می­دانید، ابزارهای ساختمانی و صنعتی انواع گوناگونی دارند. این افزارها با توجه به طراحی، کاربرد و عملکردی که دارند به دسته­های مختلفی تقسیم می­شوند. انواع دسته‌بندی ابزارهای صنعتی و ساختمانی موجود در فروشگاه گودفورپی عبارت‌اند از:

2- ابزار برقی: جز رایج­ترین ابزارآلات هستند که برای مصارف عمومی در منازل هم گاهی به کار گرفته می­شوند. برخی از این ابزارها شامل: اره، دریل، بکس برقی، فرز و قطعات یدکی آن و... می­شود.

4- ابزارهای برش و سایش: بیشتری استفاده را در صنعت دارند. البته برای مصارف تولیدی و عمومی هم کاربرد دارند. برخی از این ابزارها عبارت‌اند از: برس سیمی، اره دستی، مته دریل، کاتر، سوهان و... .

5- ابزار مکانیکی: اگر مشغول به حرفه مکانیکی هستید، این ابزارها دست راست شما خواهد بود ابزارهایی همچون آچار بوکس، تست باتری خودرو، جک روغن و... که می­توانید همه آن­ها را از فروشگاه گودفورپی تهیه کنید.

6- سایر دسته­بندی­ها: دیگر دسته­بندی­های فروش ابزارآلات صنعتی که در گودفورپی وجود دارد و می­توانید سفارش دهید، شامل گزینه­های زیر می­باشد:

    لوازم نقاشی
    نردبان
    چسب
    لوازم نظافتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار اندازه‌گیری
    ابزار تاسیسات
    جوشکاری
    ابزار مسافرتی
    و...








شما هر ابزار و تجهیزاتی که نیاز داشته باشید می­توانید از این فروشگاه تهیه کنید. همه محصولات با کیفیت درجه یک و از برندهای مطرح عرضه می­شود. ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور وجود دارد و بدون دغدغه می‌توانید در هر لحظه و هر ساعت از شبانه‌روز، سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر آن، گودفورپی فروش ابزارآلات ساختمانی را به صورت عمده و با کم‌ترین سود به منظور رفاه بیشتر مشتریان هم انجام می­دهد.

جهت فراگیری ابزار می توانید به good4p  دنبال کنید



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

بررسی فروش ابزار

اه اندازی ابزارفروشی، با طراحی عالی و برخورداری از اطلاعات و دانش کافی، باعث رونق کسب و کار شما‌ می‌شود. برای راه اندازی آن، لازم است اطلاعات کافی در مورد محصولاتی که تصمیم دارید در فروشگاه خود به فروش برساند را کسب کنید.

محصولات فروشگاه ابزار دارای دسته بندی‌های مختلفی هستند که شامل ابزار برقی یا دستی در حوزه‌های مختلفی همچون نجاری، تاسیسات و ...‌ می‌شود. تفکیک آنها باعث‌ می‌شود مشتریان زودتر و راحت‌‌تر محصول را یافته و خریداری کنند.

تاثیر ورودی ابزارفروشی در جذب مشتری

به همین دلیل است که دکوراسیون مغازه ابزار فروشی شما و نحوه چیدمان آنها تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد.


تهیه و خرید ابزار

خرید ابزار برای فروشگاه شما بسیار مهم است. هنگامی که اولین فروشگاه ابزار خود را راه اندازی‌ می‌کنید، سعی کنید ابزارهای لازم را که با قیمت و کیفیت مناسبی هستند، خریداری کنید. ضروری ترین ابزار در ابزار فروشی‌ها آچار، پیچ گوشتی، انبردست، سیم چین، مته، اره، چکش، نوارهای اندازه گیری، صفحات برش و انواع چسب و پیچ و مهره‌ می‌باشد.

دکوراسیون اصولی ابزارها

طبق مطالعات انجام شده، برای 90 درصد مشتریان، سمت راست مغازه جذابیت بیشتری دارد. هنگام طراحی و راه اندازی فروشگاه ابزار خود، چیدمان آنها باید به طور خاص انجام شود. بنابراین، باید محصولات مهم تری در این قسمت از فروشگاه قرار گیرد. قرار دادن بروشورها و تبلیغات و توضیحات مربوط به هر محصول بر روی دیوار سمت راست مغازه، قدرت جذب مشتری را افزایش‌ می‌دهد.

لیست محصولات

شما باید در چیدمان خود، دسته بندی‌های مختلف را در نظر گرفته و آن‌ها را تفکیک کنید. به عنوان مثال، در لیست کالاهای ابزار فروشی خود، ابزار برقی، ابزار دستی، ابزار هوا و ابزار باغبانی را جدا کنید.


ایجاد کابینت و قفسه‌های مناسب

برای معارفه ابزار می توانید به آچار وارد شوید

استفاده از قفسه بندی‌های مناسب و کابینت‌ها، موثرترین انتخاب برای صرفه جویی در فضا است. آیا تا به حال سعی کرده اید از میان صدها پیچ یا مهره دیگر، یک پیچ کوچک پیدا کنید؟ زمان آن رسیده است که همه این ابزارهای کوچک اما مؤثر را از هم جدا کنیم.

شما می‌توانید یک جعبه فلزی را انتخاب کنید تا تمام پیچ‌های خود را در آن قرار دهید و سپس آن را در کابینت قرار دهید تا در فضا صرفه جویی کنید و فروشگاه ابزار خود را منظم‌‌تر نگه دارید.

هنگام راه اندازی ابزارفروشی، جعبه‌ها را که پر از پیچ یا مهره هستند، در قفسه و در هوای آزاد قرار دهید. شما همچنین به یک کابینت برای ابزارهای گران قیمت خود نیاز خواهید داشت. وقتی می‌خواهید مغازه‌تان را ببندید، ابزارهای گران‌قیمت را در کابینت یا مکانی قرار دهید که بتوان آن را قفل نمود.

توجه داشته باشید که ارائه تنوع بالای ابزارها، نیاز به آگاهی کامل از آنها و دسته بندی مشخص هر یک دارد تا به راحتی مشتریان آن‌ها را در فروشگاه شما بیابند.

همانطور که‌ می‌دانید ابزارها‌ می‌توانند سیمی یا بی سیم باشند. ابزارهای شارژی ابزارهای چند منظوره و کاربردی هستند که به راحتی قابل حمل‌ می‌باشند. اگر شارژ این ابزارهایی که با باتری کار‌ می‌کنند تمام شود، بی کار‌ می‌شوند. لازم است برای تست و راه اندازی این ابزارها و یا کنترل سلامت ابزارهای سلامت، ایستگاه شارژ مناسبی را در هنگام راه اندازی ابزارفروشی، تعبیه کنید.

کلام آخر

هنگامی که راه اندازی ابزارفروشی خود را برنامه ریزی کردید، شروع به برداشتن گام در جهت اهداف خود کنید و فروشگاه ابزاری بسازید که متناسب با نیازهای مشتری شما باشد. برای این کار‌ می‌توانید راهنمایی‌های لازم را از گودفورپی دریافت نمایید و همچنین میزان سرمایه برای راه اندازی ابزار فروشی را تخمین بزنید.

جهت معارفه ابزار می توانید به  https://www.borna.news/بخش-بازار-143/1404572-نکات-مهم-در-راه-اندازی-ابزارفروشی  دنبال کنید



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

راه اندازی هر شغلی پیش نیازهای خاص خود را می‌طلبد و شما به عنوان صاحب کسب و کار تنها در صورتی می‌توانید در شغل جدید خود موفق باشید که یک شروع قدرتمند داشته باشید. این نقطه شروع خود، چالش برانگیزترین قسمت کار است.

راه اندازی ابزار فروشی نیز از این قاعده مستثنا نیست.  شغل فروش ابزار و یراق یک شغل پربازده در کشور است؛ اما نمی‌توان بر اساس یک دید کلی به راه اندازی فروشکاه ابزار آلات رسید. هر شغل محدودیت‌ها و قواعد خاص خود را دارد که باید همه آن‌ها را در راه اندازی ابزار فروشی لحاظ کنید.‌ در ادامه فاکتورهای مهم در راه اندازی فروشگاه ابزار را بررسی می‌کنیم.

نکات مثبت و منفی ابزار فروشی

قطعا وقتی به راه اندازی ابزار فروشی فکر می‌کنید، با مزایا و معایب آن آشنایی نسبی دارید اما اگر مختصری راجع به ویژگی‌های این شغل صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. قطعا به خوبی می‌دانید که ابزار فروشی سود بالایی دارد. اگر کمی توجه کنید، خواهید دید که ابزار فروشان نسبت به صنوف دیگر وضعیت مالی مناسب تری دارند‌. از طرفی ابزار آلات تاریخ مصرف و فسادپذیری ندارند. بیشتر کالاهایی که در فروشگاه ابزار آلات عرضه می‌شوند، قیمت ندارند. به همین خاطر فروشنده می‌تواند با افزایش قیمت‌ها تمام محصولات خود را با قیمت روز به فروش برساند.

با این حساب می‌توان گفت شغل ابزار و یراق برای صاحبین این نوع مشاغل سود زیادی دارد.‌ گذشته از جنبه‌های مالی، ابزار فروشی یک شغل جذاب است و تنوع بی شمار کالاهای قابل عرضه در فروشگاه ابزار و یراق جذابیت این شغل را بیشتر می‌کند. حال که مزایای راه اندازی مغازه ابزار فروشی را بیان کردیم، بهتر است معایب آن را نیز بررسی کنیم.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مدام به دنبال تغییر شغل هستند و در واقع به یک شغل پایبند نیست، صریح و واضح بگوییم راه اندازی ابزار فروشی برای شما مناسب نیست؛ چون هزینه تغییر شغل از ابزار فروشی به مشاغل دیگر بسیار بالا است. بهتر است بگوییم تنوع بالای کالا در ابزار فروشی امکان تبدیل اقلام موجود در مغازه به پول نقد را برایتان دشوار می‌سازد. علاوه بر آن نباید انتظار داشته باشید که اقلام و کالاهای موجود در مغازه به سرعت به فروش برسند. به عنوان مثال: ممکن است فروش یک بسته کامل پیچ، ماه ها طول بکشد. از طرفی با توجه به این که مشتریان عمده ابزار فروشی ساختمان سازان و تعمیرکاران هستند، ممکن است در زمان رکود ساختمان سازی یا روزهایی از سال، فروش در مغازه یراق آلات به حداقل خود برسد. در کل یک ابزار فروش باید صبر و حوصله زیادی داشته باشد.
امکانات لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

از آنجا که تنوع بسیار زیادی در ابزار آلات وجود دارد، باید بر اساس منطقه‌ای که قصد افتتاح مغازه در آن را دارید، به تهیه اقلام مورد نیاز بپردازید. بهتر است بگوییم، ترکیب کالاهای ابزار فروشی در هر منطقه و محله متفاوت است. به عنوان مثال : اگر در منطقه‌ای هستید که کارگاه‌های صنعتی زبادی در اطرافتان حضور دارند، می‌توانید انواع مته را در سبد محصولات خود قرار دهید. حتی متراژ مغازه نیز در لیست اقلام شما تآثیر گذار است.

اگر متراژ مغازه  تر از ۲۵ متر است، می‌توانید لوازم ساختمانی را در سبد محصولات قابل عرضه خود جای دهید چون این محصولات از فروش بالایی برخوردارند. در کل بهتر است برای راه اندازی ابزار فروشی قبل از هر چیزی به دنبال تهیه اقلام پر فروش مانند ابزارآلات عمومی از جمله متر، چسب، ابزار دستی، مته و غیره، لوازم ساختمانی و بنایی و یراق آلات عمومی مانند انواع قفل و لولا، دستگیره در چوبی و غیره باشید. این سه دسته از محصولات ابزار فروشی همیشه از فروش بالایی برخوردارند. پس از آن اگر در حوزه یراق آلات تخصصی و محصولات مربوط به صنف رنگ و مانند آن تخصص و آشنایی دارید، می‌توانید این محصولات را نیز در لیست موجودی خود قرار دهید. تمام چهارچوب یک ابزار فروشی در امکانات و اقلام قابل عرضه آن خلاصه می‌شود‌. اگر در تهیه اقلام خود دقت کافی نداشته باشید، شروع ضعیفی خواهید داشت.

برای فراگیری ابزار می توانید به ویدئوی آموزشی وارد شوید

میزان بودجه لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

:: بازدید از این مطلب : 54

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

شاید شما هم تاکنون بارها به آهنگری‌ها، کارخانجات و ... سرزده باشید و ابزارآلاتی که استفاده می‌کنند، مورد توجهتان قرار گرفته باشد. همان‌طور که تکنولوژی روی ابعاد مختلف زندگی بشر تاثیرگذار بوده است، روی ابزار سایش و برش نیز تاثیر داشته و همواره انواع جدیدی از آن‌ها وارد بازار شده و جایگزین انواع مدل‌های قدیمی‌تر می‌شود. در این مقاله قصد داریم راجع به انواع ابزارآلات برش و سایش مانند فرچه و برس سیمی، مته گردبر و ... صحبت کنیم.

نکات مهم برای خرید انواع ابزار سایش و برش

تفاوتی ندارد که قصد انجام چه کاری را دارید، به‌هرحال خرید ابزار برش و سایش باکیفیت می‌تواند کیفیت کار و سلامت شما را تضمین کند. بنابراین بهتر است برای کاهش هزینه‌ها و ایمنی بیشتر، ابزار سایش و برش مناسبی انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم نکات طلایی برای خرید این ابزارآلات بیان کنیم.

توجه داشته باشید که استفاده از مته‌هایی که برای فلز نیست، روی فلزات می‌تواند باعث آسیب به مته شود. جنس‌های مختلفی از مته گردبر نیز موجود است. جنس گردبر بیانگر طول عمر آن خواهد بود. برای مثال در صورتی که از نمونه الماسه آن استفاده کنید، می‌توانید از مته گردبر روی انواع کاشی و سرامیک سوراخ ایجاد کنید.

هنگام انتخاب سایز مته باید توجه داشته باشید که در حین چرخش دریل، حفره‌ای که توسط آن ایجاد می‌شود همواره حدودا یک سانتی‌متر بزرگ‌تر از اندازه مته خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید سوراخی با سایز 7 سانتی‌متر ایجاد کنید بهتر است گردبر سایز 6 را برای این کار انتخاب کنید.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید مته گردبر باید به آن توجه داشته باشید، تهیه از فروشگاه معتبر است. معمولا فروشگاه‌های معتبر دارای کالاهایی از برندهای مشهور و خوش‌نام هستند. 

فرچه و برس سیمی نیز یکی دیگر از انواع ابزار سایش و برش بوده که بسیار پرکاربرد هستند. این ابزار نیز باید با توجه به نیاز شما انتخاب شود. برس سیمی در انواع مختلفی شامل دستی، فرچه ویژه برای فرز و ویژه برای دستگاه دریل، موجود است. توجه داشته باشید که امکان استفاده از فرچه دریل روی دستگاه فرز وجود ندارد بنابراین در انتخاب نوع فرچه سیمی دقت کافی به خرج دهید.

توجه به دور این ابزار نیز از دیگر نکات مهم هنگام خرید فرچه و برس سیمی است. حداکثر دور فرچه، نشان‌دهنده این است که فرچه در واحد زمان توانایی چه تعداد چرخش را دارد.

معمولا فرچه‌هایی که کیفیت بالایی ندارند، بالانس هم نیستند. تنها راهکار پرهیز از این مشکل، خرید از مکانی معتبر است. گروه گودفورپی ارائه‌دهنده انواع ابزار سایش و برش بوده و خریدی مطمئن را تضمین می‌کند.


جهت یادگیری ابزار می توانید به انبردست بروید

تهیه سمباده دیسکی و رولی

سمباده رولی دارای انواع متفاوتی شامل دستی، انگشتی، رومیزی مستقیم، رومیزی تسمه‌ای و ... است. انواع متفاوت سمباده باعث می‌شود، خریدار هنگام خرید دچار سردرگمی شود. بنابراین لازم است در گام اول مشخص کنید که به دنبال چه کارایی از این وسیله هستید؟ کار با کدام نوع برای شما آسان‌تر خواهد بود؟ بعد از انتخاب یک نوع خاص، به درجه زبری سمباده توجه داشته باشید. معمولا درجات مختلفی زبری برای سمباده وجود دارد که هرکدام را برای سطوح خاصی مناسب کرده است. در وبسایت مجموعه گودفورپی می‌توانید تنوع زیادی از ابزار سایش و برش همراه با انواع سمباده‌های دیسکی و رولی را مشاهده کنید.

مراکز مختلفی در ایران وجود دارند که امکان خرید انواع ابزار سایش و برش را برای مشتریان فراهم می‌آورند. اما این بدان معنی نیست که همه مراکز می‌توانند برای خرید مناسب باشند. در ادامه به ویژگی‌های مهمی اشاره خواهیم کرد که راهنمای خوبی برای خرید از مراکز معتبر هستند.
آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟

در این‌گونه موارد امکان مرجوع کردن کالا در سایت فروشنده می‌تواند به کمک مشتری آید.  بنابراین هنگامی که قصد خرید از یک وبسایت را دارید به این نکته توجه کنید که آیا امکان مرجوع کردن جنس وجود دارد؟ با خرید از وبسایت گودفورپی می‌توانید تا 100 روز کالاها را در صورت صحت مرجوع کنید.

آیا ضمانت نامه معتبری وجود دارد ؟

معمولا مراکز معتبر کالاهایی را به فروش می‌رسانند که از طرف تولید کننده تضمین شده هستند. بنابراین بهتر است از مراکزی خرید انجام دهید که حتما کالاهای معتبر و تضمین شده را برای شما فراهم آورند.


تنوع محصولات فروشگاه چقدر است؟

یکی از مزایای ویژه‌ای که خرید آنلاین ابزار سایش و برش دارد، این است که شما می‌توانید تمامی ویژگی‌های یک ابزار را به‌دقت مورد بررسی قرار داده و با دیگر ابزار مقایسه کنید. بدین ترتیب می‌توانید ابزار مناسبی را انتخاب کنید که برای کار شما دقیقا مناسب باشد. بنابراین یک وبسایت فروشگاه ابزارآلات سایش و برش باید تنوع گسترده‌ای از محصولات را در اختیار مشتری قرار دهد تا مشتری خرید رضایت‌بخش‌تری را تجربه کند.

نتیجه گیری

امروزه با گسترش تکنولوژی و اینترنت امکان خرید انواع متفاوتی از ابزارآلات به شکل آنلاین فراهم آمده است. ابزار سایش و برش از جمله ابزارآلاتی هستند که تنوع بسیاری داشته و خرید انواع معتبر آن‌ها بسیار مهم است. برای خرید این محصولات می‌توانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید. این وبسایت تنوع بی‌نظیری از انواع اجناس باکیفیت را برای مشتریان فراهم آورده است.

برای توضیح ابزار می توانید به گودفورپی  مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()