نوشته شده توسط : erwe

آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در آذربایجان غربی ارومیه

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در آذربایجان غربی و شهرهای ارومیه, خوی, بوکان, مهاباد, میاندوآب, سلماس, ماکو و شهرهای دیگر استان آذربایجان غربی برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی یکی از مناطق کوهستانی کشور است و توپوگرافی متنوع و گسترده‌ای دارد. بر اساس ساختار طبیعی استان، اکوسیستمهای ویژه‌ای از ترکیب گیاهان در سطوح مختلف پوشش گیاهی در سطوح مختلف توپوگرافی به وجود آمده‌است که اهم آن‌ها به شکل جنگلها و مراتع خودنمایی می‌کنند.ترک‌های آذربایجانی و کردها از گروه‌های عمده این استان به شمار میروند

کردها در بخش‌های مرتفع غربی و جنوبی استان نشیمن دارند و متقابلاً ترک‌های آذری در دشت‌های پیرامون دریاچه ارومیه و بخشی نیز در دشت‌های شمال و جنوب شرقی استان، سکونت دارند. همچنین اقلیت‌های آشوری و ارمنی هم در استان ساکن هستند.


در یک نظرسنجی که شرکت پژوهشگران خبره پارس به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۱۳۸۹ انجام داد و بر اساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۲۸۸ شهر و حدود ۱۴۰۰ روستای سراسر ایران بود، درصد اقوامی که در این نظرسنجی نمونه‌گیری شد در استان آذربایجان غربی ۷۶٫۲٪ ترک، ۲۱٫۷ کرد، ۰٫۸٪ فارس، ۱٫۱٪ سایر اقوام و ۰٫۳٪ بدون‌جواب بود. جزئیات به شرح زیر بود:

۷۶٫۲٪ ترک (که ۶۷٪ از مردان استان و ۸۴٫۷٪ از زنان استان، ۸۲٫۵٪ از شهرنشینان استان و ۶۶٫۴٪ از روستانشینان استان، ۷۳٪ از جمعیت زیردیپلم استان و ۸۰٫۳٪ از دیپلمه‌های استان و ۸۲٫۶ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)
۲۱٫۷ کرد (که ۳۰٫۵٪ از مردان و ۱۳٫۴٪ از زنان استان، ۱۵٫۴٪ از شهرنشینان و ۳۱٫۲٪ از روستانشینان استان، ۲۶٪ از جمعیت زیردیپلم و ۱۶٫۱٪ از دیپلمه‌ها و ۱۲٫۸٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)


 ۰٫۸٪ فارس (که ۰٫۳٪ از مردان و ۱٪ از زنان استان، ۱٫۳٪ از شهرنشینان و ۰٪ از روستانشینان استان، ۰٪ از جمعیت زیردیپلم و ۱٫۵٪ از دیپلمه‌ها و ۲٫۸٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)


۱٫۱٪ سایر اقوام (که ۱. ٫۶٪ از مردان و ۱٪ از زنان استان، ۰٫۳٪ از شهرنشینان استان و ۲٫۴٪ از روستانشینان استان، ۱٪ از جمعیت زیردیپلم و ۲٫۲٪ از دیپلمه‌ها و ۰٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند) و ۰٫۳٪ بدون‌جواب (که ۰٫۶٪ از مردان، ۰٫۵٪ از شهرنشینان، و ۱٫۸٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)


استان آذربایجان غربی در شمال‌غربی ایران قرار دارد و از شمال به جمهوری آذربایجان و ترکیه، از مغرب به کشورهای ترکیه و عراق، از شرق به استان آذربایجان شرقی و استان زنجان و از جنوب به استان کردستان محدود است. مساحت استان برابر ۳۷٫۰۵۹ کیلومتر مربع است که سیزدهمین استان بزرگ کشور محسوب می‌شود و ۲٫۲۵ درصد مساحت کل کشور را تشکیل می‌دهد.

جمعیت استان آذربایجان غربی طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، ۲٬۸۷۳٬۴۵۹ نفر است که ۴٫۰۸ درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است و از این لحاظ هشتمین استان پرجمعیت کشور به‌شمار می‌آید.

مقالات پارسه

 تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر صفحه‌ نمایش لپ‌تاپ کنونی شما نیز لمسی بود چه میزان کار با آن راحت‌تر بود؟ همانند تبلت‌ها که یکی از مزیت‌های آن‌ها صفحه نمایش لمسی آن‌هاست.

هم‌اکنون با استفاده از AirBar این رویا محقق شده است و شما می‌توانید صفحه نمایش هر لپ‌تاپ یا رایانه‌ای را به یک صفحه نمایش لمسی تبدیل کنید، AirBar ساخت شرکت Neonode بوده و یک نوار باریک است که از طریق USB به لپ‌تاپ متصل شده و در پایین صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

پس از اتصال، صفحه‌ نمایش شما تحت یک محدوده‌ی نوری نامرئی قرار می‌گیرد  که توسط شرکت سازنده فناوری zForce AIR نام گرفته است، پس از اتصال AirBar، می‌توان حتی با دستکش، قلم الکترونیکی، قلم‌‌مو و نظایر آن‌ها نیز با صفحه نمایش کار کرد.

 کافی است AirBar را وصل کنید و صفحه نمایش را لمس کنید. نیاز به هیچ‌گونه نرم‌افزار اضافی نیست. حال حاضر این قطعه، با ویندوزهای 7، 8 و 10 و همچنین کروم‌بوک سازگار است.

Neonode در حال کار بر روی سازگاری AirBar با لپ‌تاپ‌های اپل است.در حال حاضر می‌توان AirBar را از سایت سازنده با قیمت 49 دلار پیش‌سفارش داد.

خدمات ما آموزش تعمیرات موبایل در ارومیه می باشد .





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

● چه کسانی به seo نیاز دارند ؟

هر که به طرف تجارت و بازرگانی پیش میرود ، باید صفحات وب خود را برای موتورهایسایتهای جستجو بهینه سازی کند.

 هدف اصلی یک جلب کاربران اینترنتی میباشد و تحقیقات نشان داده است که پهنه عظیمی از استفاده کنندگان

اینترنت وب سایت ها را در سیستم های جستجوی یافته اند اگر سازمان شما نظر به ساختن یک وب سایت تازه و یا به روز کردن وب

سایت قبلی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید seo را در انتخاب اول بگذارید به خاطر داشته باشید که سئو شما

را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند. 

  به چه علت شما به یک وب سایت نیازمندید گ

به چه خاطر شما به یک تارنما نیازمندید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- ورود به قرن 21 :

همانطور که اطلاع دارید قرن بیست و یک قرن اینفورمیشن و ارتباطات نام گذاری شده و دنیای جدید و گسترده ای با نام |جهان|دنیای} مجازی در دل این قرن در حال شکل گیری و گسترش است ، دنیایی که در آن آدمها با ممد از تازه ترین علوم و حرکت در محدوده های دانش نوین ، مقدار زیادی از محدودیت های زمانی و مکانی را مرتفع ساخته تا با یاری گرفتن از آن بتواند بر زمان و مکان فرمانروایی کند. برای بودن در این جهان بزرگ و پرظرفیت نیازمند یک مشخصه می باشید. و تارنمای ایرنترنتی  شما تنها مشخصه  داخل شدن شما در این جهان  پر رمز و راز می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

انتخاب  تور روسیه, باانگیزه ی تماشای مناطق شیک سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل دیدنی این مناطق میتواند که  گزیده ی خوبی گردد.ولی می بایست این موضوع  را توجه کرد که کشور روسیه به علت قرب به قطب شمال دارای آب و هوای بادمای پایین می باشد که این موضوع برای اکثرافراد دوست داشتنی نمی باشد.

معرفی جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ :

موزه آرمیتاژایالتی :

در شهر سن پترزبورگ جاذبه های دیدنی زیادی وجود دارد اما اگر فرصت دیدن همه این جاذبه ها را ننداشته باشید ،دیدن موزه ی آرمیتاژایالتی را نباید از دست بدهید .
اکثر آثار هنری این موزه توسط ملکه کاترین از اروپا خریداری شده است. این موزهدر یک کاخ زمستانی بنا شده می توان گفت موزه آرمیتاژ بهترین موزه در کشور روسیه ست.


 کاخ بزرگ یا گراند پلاس :

این کاخ از با ارزش ترین جاذبه های توریستی روسیه ست و در شهر سن پترزبورگ قرار دارد .
اگر می خواهید تماما خود را با این شهر تاریخی وقف دهید بهتر است برای رسیدن به کاخ بزرگ قایق را انتخاب کنید .

 پارک پاولوسک :

این پارک متعلق به کاخ پاولوسک است که باری گردش مکان زیبا و جذابی  ست . به دلیل اینکه این کاخ از مرکز شهر دور است برای دیدن از این جاذبه به همراه خود مواد غذایی داشته باشید بهتر است.

 کاخ کاترین :

با وجود این همه کاخ در روسیه میتوان حدس زد که پادشاهان و ملکه های روسی بهشدت اهل ریخت و پاش و رقابت بوده اند .
برای دیدن این کاخ بهتر است به همراه تورهای راهنما باشید .

 پل کاخ :

یکی از معروف ترین جاذبه های سن پترزبورگ پل کاخ است ، از آن جایی که روس ها به تجمل گرایی و ساختن کاخ و بریز و به پاش علاقه داشتند ، پلی که روی رودخانه نوا قرار داردرا پل کاخ نام گذاری کرده اند .
این پل در طول شب بسیار جذاب و دیدنی ست . چرا که هنگام غروب و شب این پل بالاست و کشتی های بزرگ میتوانند وارد دریای بالتیک شوند.

 باوجود این همه زیبایی قطعا دراین شهر از سفر خود لذت خواهید برد آن هم با حداقل هزینه. 
 

امیدواریم که تور لحظه آخری روسیه به شما خوش بگذرد



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

وب سایت منتو بزرگترین کانون معرفی سفرهای کم هزینه با رویکردی کاملاحرفه ای در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته می باشد.
در وب سایت منتو  تمامی تلاش ما این موضوع می باشد که بگردیم و برترین و کم قیمت ترین آپشن های تور را برای شما عزیزان مهیاکنیم.
آپشن هایی مانند تورهای خارجی , سفرهای داخل کشور , تیکت های پروازی و زمینی, محل های باستانی و گردشگری و ...
شرکت ما می گردد سرویس ارائه کنندگان این نوع خدمات توریستی که پایین ترین قیمت ها را دارامی باشند برای شما هم وطنان پیدا کنیم و در وب سایت ارائه میکنیم.
با این آرزو که اگر هنگامی فکر یک سفر خارجی یا داخلی یا یک گشت شهری داشتید بدانید این وب سایت منتو می باشد که فقط با یک نگاه به آن مبالغ هنگفتی در سفر شما هم وطنان صرفه جویی می گردد.
به جز این نکته به شما عزیزان یاری می رساند تعداد سفرها و تفریحات شما عزیزان بیشترگردد. و درتمامی زمان ها حال بهتری دارا باشید.
پس شاید می شود این طورگفت که به طورغیرمستقیم وب سایت منتو  حال شما دوستان را بهتر می گرداند.
در ذیل مطالبی در مورد گردشگری ارائه می دهیم.






واژه توریسم از کلمه تور (tour) به معنای گشتن اخذ شده که ریشه در لغت لاتین turns به معنای دور زدن، رفت و برگشت بین مبدأ و مقصد و چرخش دارد که از طریق زبان‌های فرانسه و انگلیسی به فارسی راه یافته‌است. معادل فارسی آن گردشگر است.

افراد ثروتمند معمولاً به اقصی نقاط جهان سفر می‌کنند تا شاهکارهای هنری را ببینند، زبان‌های جدید بیاموزند، با فرهنگ‌های جدید آشنا شوند و یا با غذاهای دیگر کشورها آشنا شوند.

اصطلاحات «توریسم» و «توریست» اولین بار در سال ۱۹۳۷ توسط جامعه ملل مورد استفاده قرار گرفتند. گردشگری به سفر به خارج از کشور و با مدت زمان بیش از ۲۴ ساعت اطلاق می‌شود.


برای کسب اطلاعات بشتر به سایت منتو مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe


فروشگاه
درجه سی : ندارد
درجه بی : ندارد
درجه آ : فروشگاه ساده + درج یک محصول به عنوان نمونه در هر بخش از محصولات + آموزش عمومی کار با فروشگاه
پنل حرفه ای : فروشگاه با کیفیت متوسط + درج دو الی سه محصول در هر بخش + آموزش عمومی کار با فروشگاه
پنل ویژه : فروشگاه با کیفیت بالا + درج چهار الی پنج محصول در هر بخش + آموزش اختصاصی کار با فروشگاه






توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر محصول در فروشگاه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد.

تعداد صفحات بخش ها و منو ها
درجه سی : نامحدود + ساخت 3-5 منو ( هر منو حداکثر دارای دو زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو
درجه بی : نامحدود + ساخت 5-8 منو ( هر منو حداکثر دارای سه زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیر منو
درجه آ : نامحدود + ساخت 8-10 منو ( هر منو حداکثر دارای چهار زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیر منو
پنل حرفه ای : نامحدود+ ساخت 10-12 منو ( هر منو حداکثر دارای پنج زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو
پنل ویژه : نامحدود+ ساخت 12-14 منو ( هر منو حداکثر دارای پنج زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر منو مبلغ 2 هزار تومان و به ازای اضافه شدن هر زیر منو مبلغ هزارتومن به قرارداد اضافه خواهد شد.

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام تعرفه طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد

بسیاری از افرادی که به سمت کسب و کارهای آنلاین حرکت میکنند ، به دنبال یافتن استراتژی هایی هدف مند و با بازدهی بالا برای کسب و کارشان میباشند. این افراد به خوبی میدانند که داشتن یک کسب و کار مناسب و سود آور مستلزم داشتن استراتژی مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است. برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان میباشند به همین دلیل  ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و کارهای آنلاین میپردازیم.


بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات بیشتر از رقبا.

ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.

برای کسب اطلاعات مناسب درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی وب سایت در اراک مراجعه کنید.

ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ، مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند

هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد

جغرافیای استان مرکزی

در سال ۱۳۱۶ کشور ایران به ۲۷ قسمت تقسیم گردید که شهرهای ساوه، زرند، عراق عجم، خمین (کمره)، گلپایگان، خوانسار و محلات از قسمت‌ها اصلی این تقسیم‌بندی بودند، در همان سال براساس قانون کشور به ۱۰ استان و ۴۹ شهرستان تقسیم گردید که استان‌ها برحسب شماره نام‌گذاری گردیدند که استان مرکزی امروزی در استان یکم قرار داشت.

در تغییر دیگری که در قانون تقسیمات کشوری در سال ۱۳۳۹ اتفاق افتاد، استان‌ها به جای نام به اسامی اصلی و تاریخی خود نامیده شدند و براساس این قانون کشور به ۱۴ استان، ۶ فرمانداری کل، ۱۳۹ فرمانداری، ۴۹ بخش‌داری تقسیم گردید که بخش اعظم استان مرکزی فعلی در استان مرکزی آن زمان به مرکزیت شهر تهران قرار گرفت، براساس قانون مورخه ۸/۱۲/۱۳۵۶ استان مرکزی به دو استان تهران به مرکزیت شهر تهران و استان مرکزی به مرکزیت اراک تبدیل شد، که شهرهای تابعه استان مرکزی به این شرح بودند: اراک، ساوه، قم، خمین، تفرش، کاشان

براساس تصویب‌نامه سال ۱۳۵۷ شهر کاشان از استان مرکزی جدا به استان اصفهان افزوده شد، براساس قوانین سال‌های ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ شهرهای سربند و دلیجان به استان مرکزی اضافه و در سال ۱۳۶۵ شهرستان قم از استان مرکزی جدا و به استان تهران الحاق و در سال ۱۳۷۵ مستقلاً به استان تبدیل گردید.

هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

انتخاب  تور لحظه آخری روسیه, به قصد دیدن مناطق زیبای سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب آن توانایی این را دارد که  گزیده ی خوبی باشد.ولی باید این داستان  را توجه کرد که کشور روسیه به علت نزدیکی به قطب شمال دارای جوی خنک است که این موضوع برای اکثرافراد دوست داشتنی نیست.

پیشینه

تاریخ روسیه به قرن چهاردهم میلادی بازمی‌گردد که قلمرو پادشاهی تجاری مسکو به عنوان بازیگر اصلی در بین چندین منطقه کوچکتر مشابه مطرح شد. ایوان چهارم، معروف به ایوان مخوف، نخستین حاکم مسکو بود که خود را تزار نامید. در سده هفدهم رومانف به حکومت روسیه دست یافتند و تا سیصد سال بعد بر این کشور حکومت کردند. پتر کبیر و کاترین کبیر از معروف‌ترین این پادشاهان بودند که اصلاحات زیادی را در جهت مدرنیزاسیون این کشور به انجام رساندند.

در اوایل قرن بیستم، نارضایتی‌های عمیق در میان بخش‌های مختلف جامعه روسیه به اعتراضات گسترده‌ای در این کشور انجامید. در شرایطی که حاکمان کشور نسبت به درد و رنج توده‌های مردم بی تفاوت به نطر می‌رسیدند، جریان‌های سیاسی رادیکال در کشور قوت گرفتند. واقعه معروف به دوشنبه خونین در سال ۱۹۰۵، شکست از ژاپن در جنگ ۱۹۰۵ و شکست‌های این کشور در جنگ جهانی اول به این نارضایتی‌ها دامن زد. در سال ۱۹۱۷ انقلابی به رهبری حزب بلشویک، که در سال ۱۹۰۳ به رهبری لنین و تحت تأثیر آموزه‌های کارل مارکس تشکیل شده بود، به حکومت پادشاهی در این کشور پایان بخشید.

اوایل حکومت لنین با جنگ داخلی علیه حامیان سلطنت همراه بود و پس از مدتی رقابت برای جانشینی لنین شدت گرفت. وی در سال ۱۹۲۴ درگذشت و استالین در سال ۱۹۲۹ به رهبری بلامنازع حزب کمونیست شوروی دست یافت. سیاستهای استالین به صنعتی‌سازی سریع کشور انجامید اما حکومت او با حجم غیرمنتظره‌ای از پاکسازی‌های سیاسی، تبعیدهای دسته‌جمعی و حبس و زندان همراه بود. در ژوئن ۱۹۴۱ آلمان به شوروی یورش برد و جنگی چهارساله درگرفت که ۲۷ میلیون شهروند شوروی در آن جان باختند. روسیه در جنگ جهانی دوم پیروز شد و کنترل سیاسی بیشتر قلمرو اروپای شرقی و مرکزی را برای خود تضمین کرد. استالین تا زمان مرگش در سال ۱۹۵۳ در قدرت باقی‌ماند. در این دوران حزب کمونیست با استفاده از دستگاه امنیتی عظیم خود بر تمام جنبه‌های زندگی حیات اجتماعی جامعه تسلط یافت و شوروی با پرداخت بهایی گزاف از حیات انسان‌ها به یک ابرقدرت صنعتی و نظامی تبدیل شد.

خروشچف جانشین استالین تلاش کرد تا جنبه‌های بی‌رحمانه حکومت استالین را افشا کرده و در عین حال بخش‌های کلیدی حکومت کمونیستی را حفظ کند. وی سانسور را در جامعه کاهش داده و سیاست خارجی همزیستی مسالمت‌آمیز با غرب را در پیش گرفت اما با سرکوب قیام سال ۱۹۵۶ مجارستان سلطه شوروی بر دولت‌های دست‌نشانده این کشور ادامه یافت. با این حال دستگاه حزبی اعتماد خود را به وی از دست داده و اعتبار خروشچف در پی نحوه مواجهه او با بحران موشکی ۱۹۶۲ کوبا کاهش یافت. خروشچف در سال ۱۹۶۴ در یک کودتای حزبی ساقط شد. در دوران برژنف جانشین خروشچف، شرایط زندگی برای توده‌های مردم قابل پیش‌بینی تر و مناسب‌تر شد اما سرکوب سیاسی ادامه یافت. با این حال با توجه به کاهش رشد اقتصادی و سربرآوردن مشکلات اجتماعی دوران برژنف به «عصر رکود» معروف شد. از سال ۱۹۷۹ شوروی در جنگی طولانی و خونبار در افغانستان درگیر شد. یک نسل کامل قربانی جنگ شوروی در افغانستان شدند

امیدواریم که تورلحظه آخری روسیه به شما خوش بگذرد



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

کاهش شدن بازدید کننده ها
این محتوای توسط مرکز طراحی سایت آماده گردیده است

5- متن نامفهوم : استفاده از متن|محتوا|مطلب} ناخوانا و بندهای زیاد ذهن را خسته ميكند . هميشه از خط های خوانا و با فونت مناسب استفاده كنيد تا چشم در خواندن خسته نشود . استفاده از حالت های بولد و زير خط دار در جای مناسب باعث مناسب تر شدن محتوای شما خواهد شد .
6- تصاویر بسيار بزرگ : استفاده از تصوير در طراحي سايت اهميت ويژه اي دارد . اما گاهي اين عكس ها بعلت حجم زياد مانع لود شدن سريع صفحه سايت شما ميشود و بيننده را ترغيب به بستن پنجره سايت شما ميكند ! هنگام استفاده از عكس حتما آن را با برنامه هايي مانندphotoshop براي استفاده در سایت بهينه كنيد تا از كمترين

:: بازدید از این مطلب : 50

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

این مطلب به دست پایگاه طراحی سایت ارزان تولید شده است.

مطلب صفحه اول و دوری از مطلب کپی


مطلب home page  پایگاه شما بسیار مهم است . این تکست پیج اصلی  ترین متا تگی است که درون سایت شما ایندکس میشود. هرچه قدر محتوای پیج اصلی وب سایت قدرتمند باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید متن پیج اصلی پایگاه خود را کوتاه و مختصر بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای داشته باشید همچنین تکست صفحه اصلی وب سایت را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید محتوای صفحه اول سایت از ارزشمندترین مسائل در ساخت سایت به حساب می آید.

نوشته شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و دیکته ای وضعیت خوبی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را رعایت نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید مخصوصا برای تیتر مطلب خود . در مطالب خود حتما از تصاویر استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ آلت استفاده نمائید. این مقاله بدست مرکز طراحی سایت ارزان تولید گردیده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان

کدنویسی تمپلیت تارنمای به صورت سبک پارت اول

 این مقاله توسط وب سایت طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

کدنویسی template پایگاه به شکل استاندارد بخش 1

یکی از مهم ترین بخش های ساخت پایگاه مبحث ساخت تمپلیت میباشد . تعداد زیادی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین تصور میکنند قالب تارنمای  تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای ساخت گردد که قدرت جذب کاربر را داشته باشد ، اصولا مالکان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در کدنویسی تم توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  تم پایگاه از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مقاله قصد داریم شما را با اصلی ترین اصول برای طراحی تم یک پایگاه به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام کدنویسی سایت ، اولین مسئله ای که با آن برخورد خواهید داشت بدون شک ایجاد تمپلیت است ، template تارنمای شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی وب سایت خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخودار میباشد اما متاسفانه تعدادی از مدیران پایگاه ها به این مسئله توجهی نداشته و به همین خاطر در بسیاری از موارد شاهد ایجاد تارنمای هایی هستیم که از نظر template اصلا بهینه نبوده اما از نظر ظاهر بسیار قشنگ میباشند. زیبایی ظاهری تمپلیت هیچ ایرادی نداشته بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک قالب را نباید نادیده گرفت .

این محتوای توسط وب سایت طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

این مطلب به دست وبسایت طراحی سایت اراک گردآوری شده است.

ساخت تمپلیت پایگاه به شکل استاندارد قسمت دوم

ساخت قالب واکنش گرا
یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام ساخت قالب مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای اچ تی ام ال و شیوه نامه های آبشاری است. یکی از بهترین روش های ایجاد تمپلیت استفاده از قطعه کدهای اچ تی ام ال و همچنین css میباشد. دلیل اصلی استفاده از اچ تی ام ال و css سرعت بالای آنها است و قالبی که از این طریق ایجاد میشود به طور قطع از سرعت لود مناسبی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در قالب نیز برای مدیران وب سایت بسیار آسان خواهد بود. کدهای اچ تی ام ال به همراه css میتواندtemplate مد نظر شما را با سرعت بارگذاری بالا آماده نموده.

استفاده نکردن از flash در تمپلیت

یکی از مسئله های اصلی در دلایل به کارگیری نکردن ادوب فلش سنگین بودن سایز فلش میباشد. زمانی که حجم سایت شما زیاد شود قطعا سرعت لود صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو تارنمای شما را دچار مشکل مینماید . از طرفی فلش سایت شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا دید اکثر کاربران از فایل های فلش ، تبلیغات است.

این محتوای توسط مرکز طراحی سایت گردآوری شده است.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

● چه افرادی به بهینه سازی سایت نیاز دارند ؟

هر وب سایتی که به سوی پیش میرود ، باید خود را برای موتورهایسایتهای جستجوگر بهینه سازی کند.

 هدف پایانی یک موردتوجه کاربران اینترنتی هستند و مطالعات بررسی کرده که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در سیستم های جستجوگر یافته اند اگر سازمان شما نظر به درست کردن یک به روز و یا به روز کردن قدیمی خود را دارد باید در نظر داشته باشید که برای پیشرفت باید بهینه سازی سایت را در الویت قرار دهید به در نظر داشته باشید که سئو شما

را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند. 

  چرا شما به یک سایت احتیاج دارید ع

چرا شما به یک تارنمای ایرنترنتی نیاز دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- داخل شدن به قرن بیست و یک :

همانطور که اطلاع دارید قرن بیست و یک قرن اینفورمیشن و ارتباطات نام نهاده شده و دوره جدید و گسترده ای با اسم |جهان|دنیای} مجازی در عمق این قرن در حال شکل گیری و توسعه است ، جهانی که درون آن انسان با یاری گرفتن از جدیدترین علم ها و حرکت در مرزهای دانش مدرن ، بسیاری از محدودیت های زمانی و موقعیتی را در بر گرفته تا با ممد از آن قادر باشد بر زمان و مکان حکومت کند. برای حاضر بودن در این دنیای عظیم و پرظرفیت نیازمند یک مشخصه هستید. و وبسایت  شما تنها شناسه  داخل شدن شما در این دنیای  پر رمز و راز است.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

تاسیس تارنما مجانی
این محتوای به دست پایگاه طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.
اين روزها سايت هاي متعددی هستند که امکان ايجاد يک تارنما مجانی را به شما ميدهند و براي راه اندازی کردن يک صفحه ي شخصي لازم نيست حتما يک وب سايت جداگانه براي خود ایجاد کنيد. در ادامه برخي از اين تارنماها و امکانات آنها را معرفي ميکنم:

خدمات گوگل سایت : يکي از بهترين و مطمئن ترين سرويس ها براي ايجاد وب سایت اختصاصی است. امکان آپلود فايل ، نمایه و آهنگ را به شما ميدهد و ميتوانيد با چند دقيقه وقت صرف کردن، يک وب سايت با آدرس دلخواه ايجاد کنيد. اين سرويس براي معلمان و اساتيد دانشگاه که نيازمند آپلود فايل هاي درسی هستند بسيار مناسب میباشد .


سرويس weebly.com : اين سایت قالب های آماده ی زیادی دارد که ميتوانيد يکی را انتخاب کنيد و آنرا مطابق ميل خود تغيير دهيد. اين وب سایت اجازه آپلود انواع فايل را نيز به شما ميدهد. همچنين ميتوانيد HTML پایگاه اینترنتی خود را بصورت دستی تغيير دهيد و کدهای دلخواه خود را نيز به پایگاه اینترنتی اضافه کنيد.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

آسان ترین و مناسب ترین روش خرید کاندوم را این سایت برای شما هدوستان گرامی ایجاد کرده می باشد به این گونه که برای خرید کاندوم  برخلاف سایت های دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و قیمت های خریداری کاندوم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  خرید کاندوم می باشد.

چگونه آلت تناسلی خود را جوان نگه داریم:


همه می دانیم که زیاد شدن سن و عوامل مانند الودگی هوا و... باعث پیری و شکستگی پوست می شود همین دلایل بر پیری وچروکیدگی آلت تناسلی نیزمتاثر بوده (البته شدت ها کمی متفاوت است) اما تفاوت دردرمان است

چراکه شما کافیست به دارو خانه بروید وباهزاران دارو برای درمان مشکل پوست مواجهه شوید اما این داروها برای آلت تناسلی مناسب نیستند  بگذریم وسریع تر به راه های درمان اشاره کنیم.
دراین مقاله از5روش برای درمان این موضوع رونمایی می کنیم :

 

 توصیه نخست :زمانی که واژن خود رامی شویید ازمواد شوینده ضعیف بهره بگیرید:


چراکه شوینده هایی مانند صابون های خاص باعث پژمردگی وتحریک زیان آور عصب های آن ناحیه می گردد


توصیه دوم :یک رژیم مناسب غذایی داشته باشید که دایما وزنتان بالا وپایین نرود:


چراکه پوست نیزمانند بادکنک می باشد وقتی که شما برای اولین بار یک باکنک را باد می کنید به توان بیشتری نیاز دارید چراکه باکنک فرم سفتی دارد اما بعداز چندین بار تکرار این موضوع دیگر بادکنک به راحتی باد می شود ودیگر فرم محکمی ندارد

وقتی شما دایما وزنتان بالا وپایین می رود واژن دایما درحال کشش می باشد وهمین موضوع مانند بادکنک فرم خوش حالت وترگل مرگل واژن را می گیرد وآن را به پژمردگی می کشاند
 

مورد سوم: سعی کنید بیشتر مسیرهایی را که می خواهید درطول روز بپیمایید را با دوچرخه بروید:

اصطکاک مداوم بدن با صندلی می تواند باعث کشش لب های واژن شود، به خصوص اگر لب های بیرون به طور طبیعی بزرگ باشند.

 

موضوع این وب سایت خرید اینترنتی کاندوم } می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات موبایل در همدان

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در همدان و شهرهای ملایر, نهاوند, اسد آباد, تویسرکان, و شهرهای دیگر استان همدان برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد همدان

استان همدان

 استان همدان یکی از استان‌های ایران است. مرکز این استان، شهر باستانی همدان است که هرودوت تاریخ بنای آن را در سدهٔ هشتم پیش از میلاد در دوران مادها به‌دست دیاکو ذکر کرده است. مادها این شهر را هگمتانه نامیدند و همدان صورت جدید هگمتانه است،استان همدان از لحاظ جمعیت، چهاردهمین و از لحاظ مساحت، بیست و سومین استان کشور محسوب می‌گردد.

جمعیت آن بر پایهٔ سرشماری سال ۱۳۹۰ بالغ بر ۱٬۷۵۸٬۲۶۸ نفر بوده است.بزرگ‌ترین شهرهای این استان عبارتند از: همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان،استان همدان با ۱۹٬۴۹۳ کیلومتر مربع وسعت، از سمت شمال به استان‌های زنجان و قزوین، از سمت جنوب به استان لرستان، از سمت شرق به استان مرکزی و از سمت غرب به استان‌های کردستان و کرمانشاه محدود شده‌است.

این استان بین مدارهای ۳۳ درجه و ۵۹ دقیقه تا ۳۵ درجه و ۴۸ دقیقهٔ عرض شمالی از خط استوا و ۴۷ درجه و ۳۴ دقیقه تا ۴۹ درجه و ۳۶ دقیقهٔ طول شرقی از نصف‌النهار گرینویچ قرار گرفته و شامل ۹ شهرستان، ۲۵ بخش، ۲۷ شهر، ۷۳ دهستان و ۱۱۲۰ روستا است ، زبان اکثریت مردم استان همدان فارسی است. و زبان مرکز استان و زبان مرتبط استان نیز فارسی می‌باشدفارسی‌زبانان بیشتر ساکنان مرکز استان (شهر همدان) را تشکیل می‌دهند و از قدیمی‌ترین مردم این منطقه محسوب می‌شوند

که از دوران مادها در این سرزمین اسکان یافته‌انددر شمال، غرب و شرق استان (۵۶۲ روستا) به زبان ترکی، در مرکز استان (شهر همدان) بیشتر به زبان فارسی، در جنوب استان (۲۵۵ روستا) به زبان‌های لری و لکی و در غرب و شمال غرب استان (۱۵۹ روستا) به زبان کردی تلکم می‌شود.

در استان همدان زبان‌ها و گویش‌های گوناگونی رایج است که فارسی، ترکی، لری و لکی و کردی از مهم‌ترین آن‌ها به‌شمار می‌روند.ترک‌های آذربایجانی به طور عمده در نواحی شرقی در بخش شرا و شمالی استان و در شهرستان‌های رزن، کبودرآهنگ، بهار و فامنین سکونت دارند. نیز در قسمتهای شمال، شرق، شمال غربی و جنوب شهرستان همدان، نواحی از تویسرکان روستاهای اسدآباد زندگی می‌کنند. در شهر همدان نیز اقلیت قابل توجهی ترک‌زبان سکونت دارند.

لرها در شهرستان‌های جنوبی استان، از قبیل نهاوند، ملایر، تویسرکان و همچنین اسدآباد زندگی می‌کنند. کردها هم عمدتاً در شهرستان اسدآباد و برخی نواحی بهار زندگی می‌کنند، همچنین در شهرستان‌های کبودراهنگ و رزن هم اقلیتی از کردها ساکن هستند. لک‌ها هم در برخی نواحی شهرستان‌های ملایر، تویسرکان، نهاوند، اسدآباد و بهار ساکن هستند
مقالات پارسه

بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند از این که صفحه‌نمایش یکی از اصلی‌ترین مصرف‌کنندگان شارژ گوشی است آگاه نیستند. استفاده از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن بالا و انجام کارهایی مانند گشتن در فیس‌بوک، میزان شارژ شما را به شدت کاهش می‌دهد.

اگر علاوه بر فعالیت در هنگام شارژ، مشکلات گفته شده نیز به آن اضافه شود احتمالا سرعت استفاده از باتری از سرعت پر شدن آن بیشتر خواهد شد. برای سریع شدن شارژ گوشی، از آن در هنگام شارژ شدن استفاده نکنید.
 اپلیکیشن‌های فعال در پس‌زمینه : شاید صفحه‌نمایش اصلی‌ترین مصرف‌کننده شارژ موبایل شما باشد ولی باید نگران اپلیکشین‌های فعال در پس‌زمینه نیز باشید. برخی این اپ‌ها به صورت پیوسته در حال استفاده از شارژ هستند و اگر در زمان شارژ فعال باشند سرعت شارژ شدن گوشی را کاهش می‌دهند.

مشکل وقتی شدیدتر می‌شود که یک اپ مشکل‌دار هم مصرف باتری و هم عملکرد گوشی را مختل کند.
خوشبختانه اندروید در مدیریت منابع سیستم در حال پیشرفت است. بهترین راهی که به شما پیشنهاد می‌شود نصب یک تسک منیجر خوب و بررسی اپلیکیشن‌های اجرا شده است. پس از بررسی اپ‌ها توسط تسک منیجر، اپ‌های مشکل‌دار را پاک کنید و شاهد افزایش سرعت شارژ شدن گوشی باشید.


احتمال هشتم: مسدود شدن پورت  USB  : کاملا طبیعی است که گوشی وقتی در جیب یا کیف قرار می‌گیرد مستعد ورود پرز، گرد و غبار و ذرات دیگر به پورت USB می‌شود. وقتی شما شارژر را بدون توجه به چیزهایی که داخل پورت است به آن وارد می‌کنید باعث فشرده‌تر شدن این ذرات می‌شوید که شاید مانع برقراری ارتباط صحیح بین شارژر و پورت شود.


به وسیله چراغ‌ قوه داخل پورت را به دقت بررسی کنید تا از خالی بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر چیزی در پورت مشاهده کردید نباید از وسیله تیز برای خارج کردن آن استفاده کنید این کار ممکن است مشکل جدی برای پورت ایجاد کند، پیشنهاد می‌کنیم از یک خلال دندان پلاستیکی (از چوبی استفاده نکنید) خشک و نو برای این کار استفاده کنید.

خدمات ما آموزش تعمیرات موبایل در همدان می باشد .





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

راحت ترین و بااطمینان ترین راه خریداری کاندم را این وب سایتبرای شما هدوستان عزیز ایجاد کرده می باشد به این گونه که برای خرید کاندوم  برخلاف سایت های دیگر که یک ابهام ایجاد میکنند و هزینه های خرید کاندوم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  خرید کاندوم می باشد.

دو جنسه ها:


  به چه افرادی دوجنسه گفته می شود؟


   به کسانی ترنس یا دوجنسه گفته می شودکه دروضعیت بین جنس مرد و زن قرار گرفته اند ومتولد شده اند ودر آنها  اندام های جنسی نرو ماده به شکل کم رنگ یا کاملا طبیعی مانند افراد تک جنسه به مرحله فنوتیپ می رسد

  در مبحث ژنتیک به این نوع جنسیت ها هرمافرودیت یا انترسکسوال گفته می شود.
 
  لغتhermaphrodite  خود یعنی موجودی دو جنسه واین کار درطبیعت امری کاملا عادی می باشد مانند هزاران گل وگیاه  که  دوجنسه می باشند برای نمونه گیاه نخود فرنگی اما در خصوص آدمیان این این امر غیر عادی است.

به هر حال کل این ها در علم ژنتیک با همین لغت شناخته می شوند واین لغت مانند خیلی ازکلمات پزشکی دیگر باز برمی گردد به یونان قدیم (چقدر این افراد واقعا پرتلاش بوده اند برای نسل ما جای تاسف است)


اما باتمام این دسته بندی ها چیزی که در این میان جالب است این افراد خود را یک جنسه می دانند یعنی این که ما همان طور که نر وماده داریم دسته ای دیگر داریم که آنها در آن دسته می باشند نه این که برداشت ناقصی از نرهاوماده ها.

آمارهای تقریبا مطمئنی  نشان میدهد که از هردو هزار کودک متولد شده در امریکا؛ یکی دو جنسه است.


ترس از عنوان کردن این موضوع دلیل اصلی در دسترس نبودن اطلاعات در مورد آنها:

اگر واقعا از هر دوهزار نفر یک نفر دوجنسی هست آنگاه این افراد در کجا هستند؟ چرا از آنان
وزندگی شان اطلاعات بیشتری در دست نیست ؟

واقعیت اینست که این افراد در گیر مسائل شخصی که در اطرافشان اتفاق می افتد هستند . در واقع گروه نسبتا کوچکی از دو جنسی ها در جهان وجود دارند که تعداشان به طور منظم در حال افزایش است اما اکثریت آنان در انزوای کامل بسر میبرند

که دلایل اصلی این انزوا را می توان ترس وخجالت عنوان کرد . این افراد اکثرا از سوی خانواده ؛ اطرافیان وحتی جامعه طرد میشوند وبه همین دلیل تصمیم میگیرند زندگی در سکوت وخاموشی به دور از اینکه در معرض عموم مردم باشند

را ادامه دهند.البته تعدادی از این افراد سعی میکنند که با عمل های جراحی خود را از این حالت رها کرده وتبدیل به موجودی با یک جنسیت خاص شوند ولی بدلیل پیچدگی های این مسئله که از زمان شکل گیری جنین در رحم مادر تا تولد اتفاق می افتد معمولا نتایج این عمل ها رضایت بخش نیست.

ایجاد رابطه با این افراد

آنها همانند ما به تمامی نیازهای روحی – روانی و عاطفی و احساسی احتیاج دارند .

نکته ایی که در اینجا باید آن را مد نظر داشته باشیم این است که باید از نگاه کردن به این افراد به عنوان انسانهای عجیب وغریب و اشتباهات زیست شناسی اکیدا خودداری کنیم. آنها در واقع مظهر طبیعی خلقت خداوند هستند واگر خداوند نمی خواست ؛ این افراد بدین شکل بدنیا نمی آمدند.هویت هر انسانی از چندین بخش تشکیل شده است؛هویت اجتماعی،٬ هویت قومی، ملی٬ سیاسی و .... هویت جنسی هم بخشی از هویت فرد است. مرکز اصلی بدن که تعریف انسان از هویت خود-از جمله هویت جنسی -را بر عهده دارد٬در مغز واقع شده است.


افراد ترانس سکشوال احساس میکنند که روان آنها در پیکری با جنسیت دیگری زندانی شده.
این تضاد درونی اغلب در سنین کودکی شروع شده و با افزایش سن بلوغ وقتی که پیکر آنها شروع به تکامل بیشتری کرده و مردانه تر و یا زنانه تر میشود بیشتر میشود.
ترانس سکشوالیته در وهله اول به هویت شخص مربوط میشود و نه چندان به جنسیت.


البته شکی در آن نیست که این مسئله اثراتی بروی زندگی جنسی فرد به جای میگذارد.
احساس پریشانی و ترس درونی در بسیاری از ترانسها چنان شدید است و خود را چنان در بن بست احساس میکنند که بعضی از آنها تنها راه باقیمانده را اقدام به خودکشی میبینند.
ترانس هویت یک بیماری نیست, بلکه یک پدیده شناخته شده علمی است که دلائل متعددی میتواند داشته باشد.
انتخاب تغییر جنسیت "امری تفریحی نیست و هیچ انسانی لزومأ بر سر مزاح اقدام به این کار نمیکند".فرد یا ترانس هویت است و یا که نیست,او با این پدیده به دنیا میآید.
طبیعی است که فرد در مراحل اول شناخت ترانس هویتی خود و گذر از مرحله شناخت به مرحله قبول واقعیت حمل کردن ترانس هویتی در خود, غالبا سعی به تبدیل پوشش ظاهری و آرایشی خود به پوشش ظاهری جنسیت مورد آرزوی خود میکند و گاه با آرایشهای غلیظ و در حد اغراق سعی به نشان دادن هویت اصلی خود میکند.



قابل توجه است که شدت این رفتار جوابگوی سنجش مناسبی برای بیان فشار درونی که فرد متحمل آن است نیست.

ترانس هویتی بیماری نیست ولی تحمل فشارهای شدید روانی,دردهای درونی, لمس درونی از هم پاشیده و قبول این واقعیت تلخ که در بدنی غریب گیر افتاده اند این پدیده را به شکلی از بیماری نزدیک می کند.
ترانس سکشوال فردی است که تناسب بین معادله ی بین آلت تناسلی و جنسیت خود را قبول ندارد و تضادی بین این دو می بیند. به زبان ساده تر٬آن بخش از مغز انسان ترانس سکشوال

که به هویت جنسی مربوط می شود و آن را تبیین می کند٬در تضادی کامل با ساختار فیزیکی بدن و شکل و شمایل آلت جنسی او قرار دارد.این تضاد به این گونه نیست که فرد خودش تصمیم بگیرد-یا فکر کند-که ترانس سکشوال است.و از جنبه ی روانی خیلی عمیق تر از این هاست.به عبارت دیگر٬یک ترانس سکشوال از

جهت نگاه به خود و به هویت و جنسیت خود٬براین باور است که فیزیک او (بدن٬،تن، و آلت تناسلی)با درونش(روح٬،جان و روان او)همخوانی ندارد.یک« ترانس سکشوال با ظاهر مردانه»بر این باور است که او وجوداً یک زن است٬اما «اشتباهی»در بدن یک مرد زاده شده.و یک «ترانس سکشوال با ظاهر زنانه»هم فکر می کند که او روحاً و باطناً یک مرد است و اشتباهاً در یک جسم زنانه گنجانده شده است.فرد ترانس سکشوال از این دوگانگی درون و بیرون خود رنج می برد و می خواهد هر چه زودتر روان خود را از این جسمی که به وی تعلق ندارد نجات دهد٬ پس با خوردن داروها و قرص های هورمونی

 سعی می کند جسم خود را به شکلی تغییر دهد که هر چه بیشتر با درونش همخونی داشته باشد.اما او زمانی به آزادی و رهایی کامل می رسد که با عمل جراحی تغییر جنسیت بدهد و خود را از شر آلت تناسلی ای که با آن احساس بیگانگی می کند رهایی بخشد.چرا که تفاوت بین آلت جنسی فرد و جنسیت و هویت جنسی

او ٬به یک تضاد عمیق ذهنی تبدیل می شود که از جهت روحی و روانی عواقب ناگواری بر او دارد.لذا او می خواهد هر چه زودتر خود را از این گرفتاری و مخمصه نجات دهد.
چنین فردی معمولاً از همان سنین کودکی(پنج تا ده سالگی)متوجه اختلاف و تضاد گفته شده می شود٬اما به صورت گنگ و نامفهوم. و شاید در همان سنین کودکی٬صادقانه و براساس شناخت

 و درک خودش حرکات و اداها و رفتارهای آن جنسی را در پیش بگیرد که از نظر ذهن و روان،٬خود را تعریف می کند٬(نه آنطور که ساختمان ظاهری بدنش نشان می دهد). اما والدین و یا

اطرافیان آنرا نامناسب و حتی عجیب می بینند.مثلا اگر این کودک از نظر شکل آلت تناسلی پسر باشد٬به پوشیدن لباس دخترانه رو می آورد(اگر خواهر نداشته باشد٬ به لباس مادر رو می آورد)

والبته گاهی بعضی خانواده ها هم با یک شوخی از کنارآن می گذرند که «بچه» است و نمی فهمد.البته این را همین جا باید اضافه کنیم که برخلاف تصور رایج٬ ،هر کودکی که در سنین اولیه لباس جنس مخالف می پوشد٬ حتما یک ترانس سکشوال یا همجنسگرا نخواهد شد.

موضوع این وب سایت فروش کاندوم } می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در چهارمحال بختیاری شهرکرد

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه درچهارمحال بختیاری و شهرهای شهرکرد, بروجن, فارسان,لردگان, بن و شهرهای دیگر استان چهارمحال بختیاری برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد چهارمحال بختیاری

استان چهارمحال بختیاری

 استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های کشور ایران است. مرکز این استان شهرکرد است،این استان با ۱۶٬۴۲۱ کیلومتر مربّع وسعت معادل یک درصد از کل وسعت ایران، بیست و دومین استان کشور از نظر مساحت می‌باشد. استان چهارمحال و بختیاری از جمله مناطق کوهستانی فلات مرکزی ایران محسوب می‌شود

و بین ۳۱ درجه و ۹ دقیقه تا ۳۲درجه و ۳۸ دقیقه عرض شمالی و ۴۹ درجه و ۳۰ دقیقه تا ۵۱ درجه و ۲۶ دقیقه طول شرقی گرینویچ قرار دارد. این استان از شمال و مشرق به استان اصفهان، از مغرب به استان خوزستان، از جنوب به استان کهگیلویه و بویراحمد و از سمت شمال غربی به استان لرستان محدود می‌شود.

زبان‌های بختیاری، فارسی و ترکی در میان ساکنان این استان رایج است. در مرکز استان، هفشجان، بروجن، فرخ شهر و برخی دیگر از شهرهای استان به زبان فارسی با لهجه خاص خود صحبت می‌کنند.

مردم استان چهار محال و بختیاری به دو قسمت چهارمحالی‌ها و بختیاریها تقسیم می‌شوند. چهار محالی‌ها عموماً به زبان فارسی و ترکی و با لهجه خاص خودشان صحبت می‌کنند و بختیاری‌ها هم به گویش بختیاری که شاخه‌ای از زبان لری است صحبت می‌کنند.

در ۵ شهرستان از ۹ شهرستان این استان زبان گویش بختیاری رایج است که این شهرستان‌ها عبارتند از: اردل، کوهرنگ، فارسان، لردگان و کیار. در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان وبن لهجه‌های محلی فارسی و ترکی رایج است. به طور خاص مردم شهرهای شهرکرد، هفشجان، بروجن و فرخ‌شهر و برخی دیگر مناطق به زبان فارسی صحبت می‌کنند، لهجه‌های دهکردی، هوشگانی، اورجنی و قهفرخی مخصوص شهروندان این استان می‌باشد که از ریشه فارسی پهلوی است و در آن لغات ترکی و عربی زیادی وجود ندارد.

زبان ترکی قشقایی نیز بیش از ۱۲ درصد جمعیت ساکنین استان را شامل می‌شود. به طور خاص مردم شهرهای شهر کیان، بلداجی، سامان، بن، فرادنبه و جونقان به زبان ترکی صحبت می‌کنند.دانشنامه ایرانیکا در مقاله زبان لری زبان مردم این استان را از نظر جغرافیایی نیمی فارسی و نیمی لری معرفی می‌کند.وب‌گاه میراث فرهنگی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری زبان لری بختیاری را به عنوان زبان عمومی در این استان معرفی می‌کند.

دانشنامه جهان اسلام گویش مردم این استان را فارسی با گویش بختیاری معرفی می‌کند. در برخی شهرستان‌های این استان مانند شهرکرد و بروجن لری جای خود را به فارسی داده است. برخی منابع نیز گویش ساکنان این استان را فارسی، ترکی قشقائی و گویش بختیاری معرفی می‌کنند.
ارامنه: نواحی شرقی استان چهار محال و بختیاری شامل شهرستان‌های شهرکرد و بروجن از دیرباز سکونت گاه گروه‌هایی از ارامنه بوده‌است. هر چند در دهه‌های اخیر تعداد بسیاری از ارامنه چهار محال و بختیاری به اصفهان مهاجرت کردند.

روستاها ارامنه نشین چهار محال عبارت بودند از تشنیز، واستیگان، گیشنیگان، احمدآباد، شلمزار، قلعه کشیش، لیواسیان، ده ارمنی و غیره.
مقالات پارسه

 کاربرانی که در آمریکا یا اروپا زندگی می‌کنند قادر به‌خرید محصولات مذکور نخواهند بود. قیمت این محصول میان‌رده حدود ۱۴۹ دلار یا ۱۰۰ یورو خواهد بود که قیمت بسیار مناسبی برای کاربران غربی به‌نظر می‌رسد.

ولی شاید چنین قیمتی برای بازار‌هایی مثل آسیا، هندوستان و آمریکای جنوبی چندان هم ارزان نباشد.این محصول از پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام استفاده می‌کند و اندروید لالی‌پاپ ۵.۱ به همراه رابط کاربری لنوو روی آن نصب شده است. پردازش‌های Vibe K5 Plus توسط اسنپدراگون ۶۱۶ انجام می‌شود و وضوح نمایشگر آن نیز فول اچ‌دی است.

Vibe K5 از مشخصات پایین‌تری بهره می‌برد و حدود ۲۰ دلار نیز قیمت کمتر نسبت به نسخه‌ی پلاس دارد و با ۱۲۹ دلار به‌فروش خواهد رسید. این محصول از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۵ استفاده می‌کند که نمایشگر آن نیز وضوح 720p را ارائه خواهد داد، تنها تفاوت موجود در بین این دو محصول به‌بخش داخلی آن‌ها مربوط می‌شود. هر دو دستگاه از لحاظ ظاهری شبیه به‌یکدیگر هستند که در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی روانه‌ی بازار خواهند شد. ظاهر این دو محصول زیبا است و البته شباهت‌هایی به‌آیفون‌های کمپانی اپل دارد.

البته با وجود اینکه بسیاری از تلفن‌های هوشمند شبیه به‌یکدیگر هستند، اما گوشه‌های خمیده، اسپیکر موجود در بخش جلویی و خطوط افقی موجود در پشت دستگاه باعث شده‌اند که وایب کی ۵ پلاس و وایب کی ۵ شبیه به آیفون‌های اپل باشد،از مزیت‌هایی که محصول جدید لنوو نسبت به‌آیفون‌های اپل دارد این است که از باتری قابل تعویض بهره می‌برد و کاربر امکان افزودن کارت حافظه‌ی جانبی را نیز به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت دستگاه دارد.

علاوه بر این از دو سیمکارت به‌صورت همزمان پشیتبانی می‌کند که کاربران از طریق آن می‌توانند سیمکارتی را برای کار و سیمکارتی را برای خانواده روی تلفن هوشمندشان نصب کنند، از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توان به صدای Dolby Stmos اشاره کرد که البته این قابلیت تنها در زمان استفاده از هدفون فعال می‌شود. نکته‌ی ناخوش‌آیند این است که لنوو برای مناطق مختلف، اپلیکیشن‌های متفاوتی را نیز به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب خواهد کرد.

خدمات ما آموزش تعمیرات لپ تاپ درچهارمحال بختیاریمی باشد .





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

گردشگری و  تور لحظه آخری تایلند یکی از عوامل مهم اقتصادی در حکومت پادشاهی سرزمین تایلند می باشد. مرکز گردشگری کشور تایلند (TAT) با بهره از سرود سرزمین تایلند شگفت انگیز درپی افزایش این درآمد و شناساندن کشور تایلند در کل دنیا می باشد.از جمله دلایل افزایش توریست در سرزمین تایلند جوی سیاسی استوار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

     هتل هالیدی این پاتایاهتل هالیدی این ، یک ساعت و نیم، تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi، فاصله دارد. تور سیاحتی به جزایر مرجانی Coral، در اختیار علاقه مندان قرار دارد.میهمانخانه هالیدی این ، در خیابان پر جنب و جوش Pattaya قرار گرفته و اقامتی را به همراه چشم انداز دریا، تراس، ۵ رستوران، استخر روباز خوش منظره و مرکز بدنسازی به میهمانان عرضه می کند.

 اتاق ها، از پنجره های بزرگ قدی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، چای و قهوه ساز، مینی بار،گاوصندوق و حمام با وان و محوطه دوش مجزا بهره مند می باشند. میهمانان می توانند با برخورداری از خدمات گسترده مرکز آب گرم Tea Tree، لحظاتی همراه با آرامش را سپری کنند. این هتل ۴ ستاره دارای یک استخر وکلوپ ویژه کودکان نیز می باشد.

اینترنت رایگان در محوطه های عمومی و پارکینگ در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. رستوران Cafe G، شبانه روز پذیرای میهمانان بوده و رستوران Terrazzo، انواع خوراکهای ایتالیایی را سرو می کند. اغذیه فروشی Flow نیز، انواع خوراکهای مختصر و قهوه را به میهمانان ارائه می دهد. دو تریا در کنار استخر و لابی هتل هالیدی این موجود می باشند.

وجود زمین بازی وهمچنین سرویس نگهداری کودکان، و کارکنان آموزش دیده بازی و سرگرمی موجب شده تا کودک دلبندتان لحظات شادی را در هتل هالیدی این ، داشته باشد. همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازی های کامپیوتری بپردازند. سالن های مجهز برای برگزاری مراسم های عروسی و همچنین سالن کنفرانس جهت سفرهای کاری و اداری در اختیار میهمانان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور تایلند مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

تور ارمنستان از جمله تور های است که متقاضیان بسیاری دارامی باشد.دولت ارمنستان نیز توانسته می باشد.

نواحی مهم ارمنستان

ناحیه مرکزی: مرکز سیاسی ارمنستان و پایتخت آن یعنی ایروان در این ناحیه قرار گرفته است. بیشتر موزه‌ها و مراکز فرهنگی در ایروان قرار دارند. همینطور آتشفشان ۴۱۰۰ متری آراگاتس (Aragats) و صومعه‌های Gekhard و Khor Virap نیز در این منطقه واقع اند. بیشتر این ناحیه در جلگه‌ی خشک و مسطح آرارات واقع است.

ناحیه دریاچه سوان: این ناحیه در اطراف دریاچه سوان با ارتفاع دوهزار متری واقع شده و بسیار زیباست بطوریکه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این ناحیه چندین کلیسا و صومعه‌ی تاریخی وجود دارد و ساحل آن همواره پرجمعیت است.

قسمت جنوبی: نواحی مرزی این کشور با ایران را شامل می‌شود که غارهای جالب و بناهای مسیحی زیبایی دارد مانند صومعه های تاتِو و نوراوانک، غار موزرو و کاروانسرای سلیم.

قسمت شمالی: قسمت های مرزی ارمنستان با گرجستان در شمال که ناحیه‌ای کوهستانی و بسیار زیبا بوده و کلیساها و صومعه‌های متروکه‌ی بسیاری دارد. دره‌ی رود Debed و ناحیه «شامشادین» جزء قسمت های بسیار زیبا و تقریبا بکر این ناحیه محسوب می‌شوند.

ارمنستان
شهرهای مهم و دیدنی ارمنستان

طبیعت زیبای ارمنستان به تنهایی می‌تواند انگیزه‌ای بسیار قوی جهت سفر به این کشور باشد اگرچه تاریخ کهن این سرزمین مخصوصاً تاثیری که دین مسیحیت بر فرهنگ و معماری آن گذاشته، بسیار قابل توجه است.

ارتفاعات این کشور با پوشش گیاهی منحصر بفرد خود و چشمه‌های آب‌گرم و معدنی قابل نوشیدن، دریاچه‌های کوچک قابل شنا در ارتفاعات، امکان اسکی روی برف، قایق‌رانی و اسکی روی آب در دریاچه سوان (۴۰ کیلومتری ایروان) در کنار آثار باستانی و کلیساها و صومعه‌های چندصد ساله این کشور از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری آن محسوب می شوند.

ایروان: پایتخت این کشور و البته بزرگترین شهر آن علاوه بر بناهای تاریخی همچون قلعه اربونی و مسجد آبی، دارای ساختمان‌ها و خیابان‌هایی با معماری بسیار زیبایی شبیه شهرهایی چون وین اروپاست که حمایت مالی این طرح‌های معاصر از سوی شوروی سابق انجام می‌شد.

ارمنستان

میدان آزادی، ساختمان ماتناداران و خیابن ماشتوتس و از همه مهم‌تر ساختمان بزرگ اُپرا از جمله‌ی این طرح‌ها هستند.

دیلیجان ( تاووش مارز): ناحیه‌ای جنگلی و پرجمعیت که سوئیس کوچک نامیده می‌شود. این شهر به سبب آب و هوای بسیار تمیز و سالم و محیط طبیعی زیبایش شاهد سکونت بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور ارمنی است. در این ناحیه می توانید از چندین صومعه‌ی تاریخی همچون هاخارتسین و ماتوسا دیدن کرده و سری به دهکده‌ی ملوکان بزنید.

یرموک (یا جرموک یا وایوتز دزور مارز): شهر چشمه‌های آب معدنی و حیات‌وحش بوده و محیط بسیار زیبایی دارد. دریاچه معروف یرموک و صومعه Gnde در نزدیکی این شهر قرار دارند.

ساخکادزور (کوتایک مارز): که در نزدیکی ایروان قرار دارد، مقصد بسیاری از ورزشکاران و علاقه‌مندان طبیعت است. پیست اسکی این منطقه و صومعه کیچاریس دو منطقه بسیار مشهور این شهرند.

امیدواریم که تور ارزان ارمنستان به شما خوش بگذرد



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

تور لحظه آخری مالزیبهداشت در کشور مالزی توصیه ای ضروری ست که سازمان بهداشت دنیا این بیماری ها را در سرزمین مالزی  گزارش کرده است: مرض هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ بیماری انگلی ناشی از کرم شیستومیاز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای حفظ سلامت در سرزمین مالزی باید به موارد ذیل توجه کرد.

1- توصیه می گرد در صورت سفر به این کشور از تسهیلات مربوط به بیمه مسافر استفاده نمائید. البته باید گفت بیمه های موجود تنها برای موارد پیش بینی نشده بوده و نمی توان از تسهیلات آن برای درمان بیماری های خاص استفاده کرد.

2- لازم است قبل از سفر به این کشور کنترل نمائید واکسن های چهارگانه (کزاز، دیفتری، فلج اطفال و سرخک) خصوصا اطفال را در تاریخ مقرر زده باشید. همچنین بهتر است قبل از مسافرت خود را در برابر بیماری های تب زرد، تب تیفوئید و هپاتیت نوع A و B واکسینه نمائید.

3- با توجه به وجود بیماری های مسری نظیر هپاتیت B و ایدز، لازم است ضمن رعایت نکات بهداشتی، از هرگونه ارتباطات غیر مطمئن خودداری کنید.

4- سعی نمائید در تهیه خوراک و آب مناسب (ترجیحا آب معدنی) دقت نمائید.

5- تب دنگي که در اثر گزيدن پشه اي به همين نام ناشی مي گردد ، داراي علائمي چون سردرد ، کمر درد و پشت درد ، تب شديد ، تهوع و خارش و جوش در قسمت هاي مختلف بدن مي باشد . پشه دنگي عموما در ساعات اوليه صبح و يا ساعات پاياني روز اقدام به گزيدن نموده و مراکز اصلي فعاليت آن کوالالامپور، ايالت هاي پنانگ و سلانگور است .

6- جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جدول مربوط به بیماری های موجود در این کشور می توانید به سایت بهداشت جهانی: مراجعه نمائید.شرایط سفر و اطلاعات سودمند

1- وضعیت راه ها و جاده ها در این کشور مناسب بوده و امکانات حمل و نقل به نحو مطلوب موجود است.

2- شهرها به لحاظ ترافیکی با مشکلاتی روبرو هستند؛ لذا در صورت رانندگی در این کشور و بروز حادثه تصادف، توصیه می گردد از حرکت دادن وسیله نقلیه خودداری کنید و تا آمدن پلیس و تهیه گزارش، صحنه تصادف را ترک نکنید.

3- در بدو ورود به این کشور چنانچه در کوالالامپور اقامت نمودید، سعی کنید در اولین زمان ممکن آدرس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران را که به همین منظور در اختیار شما قرار گرفته است، پیدا کنید تا در صورت وقوع حادثه و یا نیاز به مراجعه، دچار مشکل نشوید.

4- چنانچه در این کشور دچار حوادثی مثل سرقت پول یا مدارک مسافرتی شدید، لازم است قبل از هر کار موضوع را به اطلاع پلیس محل برسانید و گزارش پلیس را در این رابطه دریافت نمائید. بدیهی است گزارش رسمی پلیس، به شما امکان خواهد داد موضوع را در نهاد های مربوطه به نحو موثرتری پیگیری نمائید.شهر کوالالامپور به علت وجود فرهنگهای مختلف مخصوصا شرقی دارای رستورانهای متعدد است که شما می توانید در این رستورانها انواع و اقسام غذاهای شرقی و غربی را میل کنید.در شهر کوالالامپور انواع این رستورانها در نواحی مختلف شهری وجود دارد. 2 ناحیه مهم گردشی این شهر عبارتند از مرکز شهر کوالالامپور و ناحیه بوکیت.رستورانهای منطقه بوکیتدر منطقه بوکیت طیف وسیعی از انواع رستورانها با انواع و اقسام غذاهای مختلف و سنتی و غربی وجود دارد.در این منطقه شما می توانید با توجه به هزینه و بودجه مورد نظر خود انواع و اقسام غذاهای مورد نظر خود و خانواده را تهیه کنید. در منطقه بوکیت Bukit 5 ناحیه به نامهای :,Bintang Walk, Changkat Bukit Bintang, Jalan Alor, Jalan Bukit Bintang Jalan Imbi.بعضی از رستورانهای معروف این نواحی عبلرتند از:
Ristoranet L'operaیکی از بهترین و معروفترین رستورانهای کوالالامپور که می توانید پیتزای خوب و عالی را در آن میل کنید. از شیرینی های آن که بر روی تنور سنتی درست می شود غافل نشوید.

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخري مالزي مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

گردشگری و  تور تایلند ازجمله از عوامل مهم هزینه ها در حکومت پادشاهی سرزمین تایلند است. سازمان توریستی سرزمین تایلند (TAT) با بهره از شعار سرزمین تایلند شگفت انگیز به دنبال افزایش این درآمد و شناساندن کشور تایلند در کل جهان است.از علل زیادشدن گردشگری در سرزمین تایلند جوی سیاسی استوار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

یکی دیگر از هتل های ۳ ستاره و لوکس شهر بانکوک هتل دی پاترا می باشد این هتل مجلل در نزدیکی فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi قرار گرفته است. میهمانان می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت رایگان بیسیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل دی پاترا دارای امکاناتی مانند :  پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق و  یخچال  می باشد.

 رستوران وسالن غذا خوری هتل دی پاترا همیشه آماده پذیرایی از شما هستند. کارکنان مهربان و مجرب هتل دی پاترا ، آماده خدمت رسانی می باشند.میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل برخوردار شده و در استخر روباز هتل ، به شنا بپردازند. يک صرافی نيز به منظور تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. همچنین شما می توانيد از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل دی پاترا بهره ببرید.

ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، سرویس رفت و آمد (مشمول هزینه) ، منوهای رژیمی و دستگاههای خودکار فروش نوشابه از دیگر خدمات و امکانات هتل دی پاترا می باشد. یک مرکز کاملا مجهز بدنسازی نیز در هتل وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخری تایلند مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

تور لحظه آخری مالزی تمیزی در کشور مالزی امری ضروری ست که مرکز بهداشت جهانی این مریضی ها را در کشور مالزی  گزارش کرده می باشد: بیماری هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ بیماری انگلی ناشی از کرم شیستومیاز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای حفظ سلامت در سرزمین مالزی باید به توصیه های زیر توجه کرد.

برای سفر به مالزی  باید بدانید :

- سعی کنید هتلی انتخاب کنید که به برج‌های دوقلو نزدیک باشد. در این صورت رفت و آمدتان به خیابان بینتنگ (bintang) هم آسان‌ است. هتل 5 ستاره را توصیه می‌کنم چون در مالزی هزینه هتل زیاد نیست و کیفیت هتل‌ها هم زیاد خوب نیست.

- هزینه تاکسی در کوالالامپور زیاد نیست و می توانید با تاکسی به همه‌ی مکان های مورد نظرتان بروید.

- برخلاف کشورهای مدرن (و نیز همسایه‌ی جنوبی مالزی، سنگاپور) رانندگان تاکسی خود به خود ممکن است تاکسی‌متر را روشن نکنند و شما باید در آغاز آن‌ها را مجبور به روشن کردن تاکسی‌متر کنید، یا از تاکسی پیاده شوید.

- از مترو، مونوریل و قطار سریع السیر هم می‌توان استفاده کرد. مثلاً از باتو کیو می‌توان به سهولت با قطار سریع السیر به پوتراجایا رفت. برای کسانی که مایلند مونوریل سوار شوند، بد نیست بخشی از راه خود را با مونوریل بپیمایند. البته اگر فقط هدف امتحان کردن مونوریل باشد، و قرار است به سنگاپور هم سفر کنید، مونوریل را در سنتوزا سوار شوید. با منظره‌ی زیبای سنتوزا (و رایگان!).

- اتوبوس‌های کوالالامپور را چندان توصیه نمی‌کنم. مثلاً اتوبوس‌های عمومی که تا ارتفاعات گنتینگ (genting) می‌روند ممکن است تجربه‌ی خوبی برای شما نباشند، از جمله به خاطر این که ممکن است مدت زیادی معطل شوید تا اتوبوس پر شود و حرکت کند!

- اگر در نظر ندارید به سنگاپور سفر کنید، باغ گیاهشناسی و باغ پرندگان مالزی را ببینید.

- بازدید از محله چینی‌ها و هندی‌ها را به شما پیشنهاد نمی‌کنم. حتی محله چینی‌ها و هندی‌های سنگاپور را. مگر این که مشتاق این کار باشید.

- برای فروشگاه‌های برند، ایرانی‌ها معمولاً به خیابان بینتنگ و مرکز خرید زیر برج دوقلو می‌روند. مایلم تاکید کنم که مرکز خرید کمی دورتر به نام میدولی (mid valley) را نباید از دست داد. رفتن به این مرکز با تاکسی آسان و تقریباً ارزان است. مالزی نسبت به دبی برای خرید مناسب نیست، حتی نسبت به ایران هم بیشتر اجناس گران‌ هستند، البته اگر بعد از مالزی به سنگاپور بروید خواهید دید که مالزی چه قدر ارزان بوده است! (بسیاری از اجناس و خدمات در سنگاپور بیش از 2 برابر مالزی قیمت دارند البته سنگاپور کشوری پیشرفته و قابل مقایسه با کشورهای اروپای غربی است)

 

- دیدار از پوتراجایا (پایتخت اداری مالزی) (putrajaya) در 25 کیلومتری جنوب کوالالامپور زمان زیادی لازم دارد اما نسبت به این که در کوالالامپور جای زیادی برای رفتن ندارید ارزش دارد. با قطار تندرو به پوترا جایا بروید، در ایستگاه قطار، ایستگاه تاکسی را پیدا کنید و با تاکسی به مقصد ایستگاه کشتی‌رانی روی رودخانه بروید.

کشتی‌های کوچک با یک راهنمای انگلیسی زبان در ساعت‌های معین حرکت می‌کنند و از روی رودخانه پوتراجایا را به شما نشان می‌دهند. برای برگشتن دوباره به ایستگاه قطار، انتظار نداشته باشید که در هر نقطه از خیابان بتوانید تاکسی گیر بیاورید! وضع تاکسی در پوتراجایا خوب نیست و بهتر است سیم کارت داشته باشید و بتوانید تلفنی تقاضای تاکسی کنید. اگر سیم کارت بین المللی ندارید، از راهنمای تور تقاضای سیم کنید. در قرارداد تورتان ممکن است یک سیم رایگان در برابر هر اتاق نوشته شده باشد در غیر این صورت، باید هزینه سیم را پرداخت کنید.

- رفتن بالای برج دوقلو (petronas) (با ارتفاع 452 متر، به عنوان نماد مالزی) و برج تلویزیونی ( menara KL) (به ارتفاع 421 متر و به عنوان چهارمین برج مخابراتی جهان) که شبیه به آن در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا از جمله تهران وجود دارد، از تورهای رایج داخل کوالالامپور است.

- کوالالامپور حدود 6 هزار کیلومتر از تهران فاصله دارد و پرواز مستقیم حدود 7 ساعت طول می‌کشد (تاخیر احتمالی! سه ساعت زودتر حضور یافتن در فرودگاه تهران، یک ساعت فاصله تا فرودگاه تهران، معطلی در فرودگاه کوالالامپور و فاصله فرودگاه تا هتل را که با تور نیم روز ادغام می‌شود فعلاً ندیده بگیرید تا زیاد سخت به نظر نرسد!). ایران ایر و ایر آسیا خطوط هوایی پر تردد در این مسیرند (امارات، قطر و ماهان هم پرواز دارند، در پرواز با قطر و امارات چند ساعت (در حدود 3 ساعت) توقف در قطر یا امارات هم وجود خواهد داشت). معمولاً تورهای با پرواز ایران ایر 7 شب و تورهای با پرواز ایر آسیا 6 شب اقامت در کوالالامپور را دارند.

- ساعت مالزی نسبت به ایران 5/3+ (یا 5/4+ برحسب تغییر ساعت در ایران) است.

- واحد پول رینگیت است، اما نیازی نیست از ایران رینگیت به همراه ببرید، مناسب است دلار به همراه ببرید و در صرافی‌های داخل شهر (نه فرودگاه) تبدیل کنید. قیمت فعلی هر رینگیت در ایران در حال حاضر حدود 1190  تومان است. جالب است بدانید که ارزش پول مالزی نسبت به دلار در طول سال‌های گذشته در حال افزایش بوده است.

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخری مالزی مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

گردشگری و  تور لحظه آخری تایلند ازجمله از توجهات بااهمیت هزینه ها در حکومت پادشاهی کشور تایلند است. سازمان گردشگری کشور تایلند (TAT) با بهره از سرود سرزمین تایلند عجیب به دنبال افزایش این درآمد و معرفی کشور تایلند در کل جهان می باشد.از جمله دلایل افزایش گردشگری در کشور تایلند جوی سیاسی پایدار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

هتل سنترا گرند بانکوک

یکی از بزرگترین هتل های آسیا و اقیانوسیه هتل Centara Grand at Central World Hotel می باشد. این هتل از نظر تعداد اتاق دارای بیش از ۵۰۰ اتاق می باشد که همگی این اتاق ها و سوئیت ها بسیار زیبا و مجلل می باشند که برای همه ی گردشگران با سلایق مختلف سفری راحت و خاطره انگیز را به جا می گذارد.آدرس این هتل ۵ ستاره در ۹۹۹/۹۹ Rama 1 Road, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

هتل سنترا گرند بانکوک در منطقه ی مرکزی در میان مرکز بانکوک قرار گرفته است که از طرفی نیز به Central World متصل می شود. این نام متعلق به مرکز خریدی است که دارای ۵۰۰ مغازه و همچنین ۵۰ رستوران می باشد که از جمله زنده ترین مراکز خرید در سطح کل دنیا به شمار می آید.گردشگران نیز می توانند با استفاده از ایستگاه بی تی اس سیام و چیدلوم نهایت لذت را ببرند و به دور از هرگونه ترافیکی در سرتاسر شهر حرکت کنند .

هتل سنترا گرند بانکوکدر طبقه ی ۲۴ نیز رستورانی بسیار مجهز مهیا شده است که هر نوع سرویس مطلوبتان را آماده و ارائه می کند. همچنین شما می توانید با رفتن به مرکز اسپا خستگی خود را با انواع درمان های آرامش بخش برطرف کنید.هتل سنترا گرند بانکوک
امکانات هتل سنترا گرند بانکوکمیز جلو ۲۴ ساعته، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، پرستار کودک، روزنامه، امکانات برای افراد معلول و مسن،بار داخل استخر، انتقال فرودگاه، دستگاه خودپرداز / پول نقد در سایت، نگهداری از کودکان، بار، مرکز تجاری، پارک ماشین، کافی شاپ، دربان، صرافی، آسانسور، طبقه اجرایی، اتاق خانواده، خدمات لباس های شسته شده، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، منطقه سیگار کشیدن، تور، مرکز تناسب اندام، جکوزی، ماساژ، استخر در فضای باز، استخر (بچه ها)، حمام بخار فنلاندی، آبگرم، سونای بخار، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی، زمین تنیس، رستوران رو باز و بسته.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان تایلند مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

دلیل متفاوت بودن قیمت میان طراحی وب سایت ارزان
 و گران چیست قتعداد زیادی از افرادی که به دنبال سفارش ساخت سایت میباشند از ما میپرسند
، هزینه طراحی سایت میباشد . تقریبا اکثر این افراد در سوال دوم خود درباره فرق میان
وب سایت های کم هزینه و پرهزینه سوال میپرسند و علاقه مند هستند که بدانند تفاوت یک سایت با هزینه 1 میلیون تومان
 با وب سایتی که هزینه طراحی آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست.



اولین مسئله ای که باعث کم یا زیاد شدن قیمت طراحی یک وب سایت میشود ، امکانات درخواستی
 مشتری است . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد
و با ساده ترین امکانات در سایت نیازهایش مرتفع میشود ، در این شرایط هزینه ساخت چنین سایتی
نسبت به سایتی که دارای امکاناتی خیلی زیاد و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد کرد به این دلیل که برای ساخت
یک سایت معمولی در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده زمان و انرژی کمتری لازم میباشد .
منبع : آیا تفاوتی میان طراحی سایت ارزان و گران وجود دارد ؟




یادگیری بالا بردن بارگذاری صفحات وب سایت های جوملایی پارت 3

قدم 6 : از بین بردن کدهای اضافی : در بیشتر موارد سی ام اس ها و برنامه های آماده کدهایی دارند که شما
 به آنها نیازی ندارید و حتی ممکن است این کدها به بهینه سازی سایت ضربه بزند. اگر کد نویس ماهری هستید
و میتوانید خطوط اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را حذف نمائید.

قدم 7 : فشرده کردن کدها .در joomla می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی
 کدها و کم کردن حجم وب سایت بپردازید .

گام نهایی :  بررسی : پس از انجام همه کارها وقت بررسی سرعت سایت میباشد . شما می توانید از
وب سایت های تست سرعت سایت برای بررسی بهره بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe


به چه طریق یک سایت را ساختن کنیم

تا به حال به این توجه کرده اید تجارت الکترونیک ارزان و باارزش تر از آگهی ها دمده کنونی می باشد
 پاکت نامه در طراحی ست اداری چگونه بیان می شود ودر پاکت نامه چه تذکراتی باید درنظرگرفته شود

درمقدمه به توضیح پاکت نامه در طراحی ست اداری می پردازیم

ابعاد پاکت نامه در طراحی ست اداری عموما متناسب با بزرگی سربرگ (A4) تعیین می گردد. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

پیدا کردن آخرین تب بسته شده در مرورگر


یکی از برتری به درد بخور فایرفاکس و دیگر مرورگرها، نمایش پیج ها وب در تب‌های مختلف می باشد

نخستین دستگاه جراحی دارای آپشن حس لامسه در دنیا

محققان کالج دیکین ایالت استرالیا با کمک "محسن مرادی دالوند" از کالج هاروارد و موسسه ماشین های هوشمند تحقیقات و نوآوری (ICERI) نابودی اچ.آی.وی به گوش می رسد

یک مرد انگلیسی شاید نخستین  فرد مرد در جهان است

تمرین بدنی از تشکیل چربی در جسم جلوگیری می کند

محققان کالج فلوریدا می گویند که در هنگام انجام تمرین ها ورزشی، هورمونی که در فرد ترشح می شود و به کاهش چربی بدن کمک می کند، از ایجاد آن نیز جلوگیری به عمل در میاورد

 با با کلاس ترین کافی شاپ های جهان اطلاعات کسب کنید
 قدم هایی محکم برای گرفتن مراسمات عروسی
به چه طریق می شود تعمیر لپ تاپ را انجام داد غار علي صدرکه در شهر همدان: یکی از عجایب دنیا می باشدشما به آخر ایران ورود کرده اید

 

سفر  به جنگل حرا با مزه شوریده و باق لوا

 

کهن ترین مدرک کشور كتیبه های میخی پادشاه بزرگ ایرانی داریوش اسم این منطقه را «ماكا» مینامند. بعد از اسلام این سرزمین «مكران» نام گرفت كه.....

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

تفاوت میان کدنویسی سایت با قیمت مناسب
 و گران در چه چیز است قبسیاری از افرادی که به دنبال سفارش ساخت سایت میباشند از ما میپرسند
، هزینه طراحی سایت میباشد . در بیشتر موارد اکثر این افراد در سوال دوم خود در رابطه با فرق میان
وب سایت های کم هزینه و پرهزینه سوال میپرسند و دوست دارند که بدانند تفاوت یک وب سایت با هزینه 1 میلیون تومان
 با وب سایتی که هزینه ساخت آن 3 میلیون تومان است در چیست.



اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن هزینه طراحی یک وب سایت میشود ، امکانات درخواستی
 مشتری میباشد . برخی مواقع مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نیست
و با ساده ترین امکانات در وب سایت نیازهایش مرتفع میشود ، در این حالت هزینه ساخت چنین وب سایتی
نسبت به وب سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد داشت زیرا برای ساخت
یک وب سایت معمولی در قیاس با وب سایتی پر از امکانات سفارشی شده وقت و انرژی کمتری لازم میباشد .
منبع : آیا تفاوتی میان طراحی سایت ارزان و گران وجود دارد ؟




فراگیری بالا بردن بارگذاری صفحات وب سایت های joomla قسمت سوم

گام 6 : از بین بردن کدهای زاید : معمولا سی ام اس ها و برنامه های آماده کدهایی دارند که شما
 به آنها نیازی ندارید و حتی احتمال دارد این کدها به بهینه سازی ساختار ضربه بزند. اگر برنامه نویس ماهری هستید
و میتوانید کدهای اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص دهید آنها را حذف نمائید.

قدم 7 : فشرده سازی کدها .در جوملا می توانید با بهره مندی از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی
 خطوط کدنویسی و کم کردن حجم وب سایت بپردازید .

قدم نهایی :  چک کردن : بعد از انجام همه کارها وقت بررسی سرعت سایت میباشد . شما می توانید از
سایتهای تست سرعت سایت برای چک کردن سرعت سایتتان بهره بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe


چگونه یک وب سایت را اجرا کنیم

تا به حال به این توجه کرده اید بازاریابی اینترنتی از لحاظ اقتصادی به صرفه و پربازده تر از آگهی ها محیطی است
 پاکت نامه در طراحی ست اداری چگونه تعریف می شود ودر پاکت نامه چه نکته هایی باید مورد توجه قرارگیرد

درمقدمه به تعریف پاکت نامه در طراحی ست اداری مشغول می شویم

بزرگی پاکت نامه در طراحی ست اداری عموما متناسب با بزرگی سربرگ (A4) تعیین می گردد. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

فهمیدنپایانی ترین تب‌های بسته شده در مرورگر


یکی از برتری مفید فایرفاکس و سایرمرورگرها، در عرضه نمایش قرار دادن صفحات وب در تب‌های متفاوت می باشد

اولین سیستم عمل جراحی دارای حس لامسه در دنیا

مخترعین دانشگاه دیکین کشور استرالیا با یاری "محسن مرادی دالوند" از دانشگاه هاروارد و موسسه ماشین های هوشمند تحقیق هاو نوآوری (ICERI) ریشه کنی بیماری اچ ای وی به گوش می رسد

یک مرد انگلیسی شاید نخستین  فرد مرد در دنیا است

ورزش از تشکیل چربی در بدن جلوگیری می کند

دانشمندان دانشگاه فلوریدا اعلام کردند که در زمان انجام تمرین ها ورزشی، هورمون هایی که در فرد ترشح می شود و به کاهش کلسترول بدن کمک می کند، ازشکل گیری آن نیز جلوگیری می کند.

 با عجیب‌ترین رستوران های جهان اطلاعات کسب کنید
 چند گام مهم برای برپایی تشریفات عقد بندان
به چه شکل می شود تعمیر لپ تاپ را به مرحله اجرا در اورد تونل طبیعی علي صدرکه در منطقه همدان:از شگفتی های طبیعی دنیا است شما به قلب کشور آمده اید

 

آمدن  به جنگل حرا با طعم شوریده و باق لوا

 

قدیمی‌ترین مدرک ایران كتیبه های میخی داریوش نام این سرزمین را «ماكا» مینامند. بعد از اسلام این سرزمین «مكران» نام گرفت كه.....

 



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()