نوشته شده توسط : erwe

  • کیفیت بک لایت

بک لایت‌های با کیفیت بالا معمولاً دارای عمر طولانی‌تر، روشنایی بهتر و مصرف کمتر انرژی هستند. برای انتخاب بک لایت با کیفیت، بهتر است از برندهای معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید.

  • هزینه

هزینه بک لایت تلویزیون نیز باید در نظر گرفته شود. بک لایت‌های با کیفیت بالا معمولاً گرانتر هستند. با این حال، بهتر است هزینه بیشتری برای بک لایت با کیفیت بالا پرداخت کنید تا بتوانید از عمر طولانی‌تر و عملکرد بهتر بک لایت خود لذت ببرید.

  • نصب و تعویض بک لایت تلویزیون

نصب بک لایت تلویزیون به دلیل پیچیدگی آن بهتر است توسط یک تکنسین متخصص انجام شود. به همین دلیل، هزینه نصب بک لایت نیز باید در نظر گرفته شود.

هشدار: پس از اینکه متوجه استهلاک بک لایت تلویزیون شدید، دستگاه را خاموش کنید و از برق بکشید. اگر در این حالت از تلویزیون استفاده شود احتمال دارد که بک لایت اتصال کوتاه کند و باعث سوختن برد پاور شود.

مزایای بک لایت های تلویزیون

  • نمایش تصاویر با رنگ‌های واقعی‌تر
  • افزایش کنتراست تصاویر
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی
  • طراحی نازک‌تر و سبک‌تر

معایب انواع بک لایت تلویزیون

  • قیمت بالاتر نسبت به تلویزیون‌های معمولی
  • برخی از مدل‌ها دارای بی‌نقص‌های کوچک نوری هستند

فاکتورهای قابل ملاحظه در انتخاب بک لایت تلویزیون

  • اندازه‌ی صفحه‌نمایش

اندازه‌ی صفحه‌نمایش از جمله فاکتورهای مهمی است که در انتخاب تلویزیون بک لایت باید به آن توجه کنید. اندازه‌ی مناسب صفحه‌نمایش به میزان فضای در دسترس و نیازهای شما بستگی دارد.

  •  وضوح تصویر

کیفیت تصویر تلویزیون بک لایت معیار دیگری است که حتما باید در نظر گرفته شود. تلویزیون‌های با رزولوشن بالا و تکنولوژی HDR تصاویر با جزئیات بیشتری را نمایش می‌دهند.

  •  مصرف انرژی

اگر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی علاقه دارید، تلویزیون بک لایت باشگاه خوبی برای شماست. این تلویزیون‌ها به میزان انرژی کمتری نسبت به مدل‌های دیگر نیاز دارند.

چگونه بک لایت تلویزیون را تعمیر کنیم؟

برای تعمیر بک لایت تلویزیون، کل لامپ های LED و یا شاخه‌ای که دچار سوختگی شده است را باید تعویض کنید. این تعویض باید حتما توسط تعمیرکار متخصص تلویزیون انجام شود تا از هر گونه آسیب بیشتر به دستگاه جلوگیری شود و تصویر تلویزیون به حالت اول بازگردد.

هشدار: اگر قرار بر تعویض یک شاخه از ال‌ای‌دی های بک لایت باشد، مرغوب بودن لامپ های جایگزین و نحوه تعویض آنها حائز اهمیت است. در غیر این صورت تفاوت طیف رنگ بک لایت تعویضی با طیف رنگ بک لایت اصلی دستگاه به چشم می‌آید. همچنین کیفیت بک لایت جدید باید به گونه‌ای باشد که دوباره پس از مدتی کوتاه خراب نشود.

 

افزایش عمر بک لایت تلویزیون به چه صورت است؟

در قسمت تنظیمات تلویزیون خود، میزان روشنایی را روی حالت اتوماتیک (متناسب با محیط) قرار دهید تا به جای اینکه مقدار روشنایی بک لایت همیشه ۱۰۰% باشد، با میزان نور محیط تنظیم شود.
به هیچ وجه تلویزیون را به صورت مداوم (ساعات پیاپی) روشن نگذارید.
میزان نور را اگر روی حالت اتوماتیک قرار نمی‌دهید، بین عدد ۷۰ تا ۸۰ تنظیم کنید.
این موارد عمر بک لایت تلویزیون را افزایش می‌دهند.


شما کاربران محترم  برای خرید بک لایت تلویزیون و تعمیر بک لایت تلویزیون میتوانید به قیمت ارزان بک لایت تلویزیون مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قطعات تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

معرفی برلیانس h330

همان‌طور که می‌دانید این خودرو در دو مدل دستی و اتوماتیک در بازار موجود است. برلیانس h330سال 2016 در بازار چین عرضه شد.

سال 1394  شرکت سایپا آن را روی خط مونتاژ شرکت پارس خودرو آورد. برلیانس h330 تا سال 1396 با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی در پارس خودرو مونتاژ می‌شد

خودرو برلیانس از سال 1397 و بعد از اعمال تحریم‌های جدید علیه صنعت خودرو کشورمان قرار گرفت

برلیانس h330 چه مزایایی دارد؟

مزیت اول:

 تجربه رانندگی دلخواه با خودرو برلیانس H320

یکی از موضوعات مهم در مزایای برلیانس H320، تجربه رانندگی مطلوب است.

هندلینگ و فرمان‌پذیری خودرو به‌خصوص در مدل اتوماتیک آن هم مطلوب ارزیابی می‌شود. در مجموع خیلی از افراد برلیانس H320 را گزینه‌ای مناسب برای رانندگی در معابر شهری می‌دانند.

شاخص‌ترین قسمت طراحی برلیانس h330، حجم پردازی‌های منطقی ناحیه گلگیرها و سپرها است که جلوه‌ای عضلانی و تاحدودی جوان‌پسند به این خودرو بخشیده است.

مزیت دوم:

مصرف سوخت بهینه

مدل دستی این خودرو در 100 کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی حدود 6.4 لیتر دارد. این عدد برای برلیانس H320 اتوماتیک به‌حدود 6.7 لیتر می‌رسد. با نگاهی به‌خودروهای هاچ بک هم‌رده آن متوجه خواهید شد که مثلا رنو ساندرو چیزی در حدود 8.3 لیتر در 100 کیلومتر بنزین می‌سوزاند.

مزیت سوم:

آپشن‌های پرتعداد مدل اتوماتیک

آپشن پر تعداد فصل مشترک بسیاری از خودروهای چینی است. مدل اتوماتیک برلیانس H320، آپشن‌های پرتعداد ایمنی و رفاهی را در خود جای داده است.از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سانروف برقی
  • سیستم مالی مدیا همراه با نویگیشن
  • سیستم صوتی با 6 بلندگو
  • مه‌شکن جلو
  • فرمان و صندلی با روکش چرمی

مزیت چهارم:

آپشن‌های قابل قبول در نسخه اتوماتیک

نسخه دنده‌ای برلیانس h330 از نظر آپشن حرف چندانی برای گفتن ندارد.نمایش برخی ار آپشن های نسخه اتوماتیک فرمان با نیروی کمکی برقی، تهویه مطبوع الکتریکی، پاور ویندوز، تنظیم 8 جهته صندلی راننده به صورت دستی و… کماکان می‌تواند نسبت به رده قیمتی خود راضی‌کننده باشد.

مزیت پنجم:

پیشرانه مجهز به زنجیر تایم

برلیانس h330 در هر دو نسخه 1.5 و 1.65 لیتری به جای تسمه تایم از زنجیر تایم بهره می‌برد. زنجیر تایم طول عمر بسیار بالاتری نسبت به تسمه تایم دارد که می‌تواند در طولانی مدت هزینه‌های نگهداری خودرو را کاهش دهد. بنابراین، بهره‌گیری از زنجیر تایم را می‌توانیم یکی از مزایای برلیانس h330 بدانیم.

معایب برلیانس h330

مورد اول:

کیفیت پایین متریال کابین

یکی از معایب برلیانس h330 که در نگاه اول خود را نشان می‌دهد، کیفیت پایین متریال مورد استفاده در کابین است.

مورد دوم:

آپشن های محدود در نسخه دنده ای

درباره آپشن‌های پرشمار برلیانس H320 اتوماتیک توضیح دادیم. دقت داشته باشید که در نسخه‌های دنده‌ای این خودرو برای دستیابی به ویژگی قیمت اقتصادی، خیلی از آپشن‌های رفاهی و ایمنی حذف شده‌اند.

موردسوم:

قیمت نابه سامان قطعات یدکی

یکی دیگر از مشکلات برلیانس h330 قیمت بالا قطعات یدکی آن است. البته این موضوع چندان در خصوص قطعات فنی مطرح نیست و بیش‌تر به قطعات بدنه مربوط می‌شود. بنابراین اگر خدایی ناکرده با برلیانس h330 خود تصادف کنید، باید هزینه بیش‌تری را نسبت به اکثر خودروهای هم‌رده متقبل شوید.

مورد چهارم:

بازار خرید و فروش نه‌چندان پررونق

به عنوان آخرین نکته در لیست معایب برلیانس h330 به بحث بازار خرید و فروش این خودرو می‌پردازیم. برلیانس h330 در زمان تولید یکی از چینی‌های پرفروش بازار کشورمان بود اما الان شرایط فرق کرده است و بسیاری از خریداران حاضر نیستند به سراغ خودرویی بروند که چند سال از توقف تولیدش می‌گذرد. بنابراین اگر برلیانس h330 خریدید، در موقع فروش آن بایستی صبور باشید.

شما برای خریدانواع ابزارآلات و انواع قطعات برلیانس میتوانید به صفحهلیست قیمت قطعات برلیانس بروید.

 

 



:: برچسب‌ها: قطعات خودرو برلیانس ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

 اولین شاسی‌بلند کمپانی چانگان محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۲ در سبد محصولات این شرکت قرارگرفته است. این خودرو در ابتدا تنها به‌صورت وارداتی و باقیمتی بیش‌ازحد انتظار به بازار کشورمان عرضه می‌گردید، اما پس از مونتاژ این کراس‌اوور چینی توسط شرکت مطمئن سایپا قیمت CS35 تا حدودی کاهش‌یافته و به ارزش واقعی خود نزدیک شد.

داخل این محصول امکاناتی نظیر: سانروف، کروزکنترل، کامپیوتر سفری، سنسور دنده عقب، فرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، مه‌شکن‌های جلو و عقب، سنسور نور و روکش‌های چرمی کار شده که امکانات متوسطی برای این سطح قیمتی محسوب می‌شوند.

با این حال شرکت سایپا در یک تصمیم هوشمندانه ضمن کاهش قیمت این محصول، خط مونتاژ آن را در سایت سایپا کاشان از پاییز ۱۳۹۵ به راه انداخت.

تفاوت انواع مدل های چانگان

در کمال تعجب این بار شرکت سایپا برای CS35 استثنا قائل شده و نه‌تنها هیچ آپشنی را نسبت نمونه وارداتی حذف نکرده؛ بلکه چند مورد را هم اضافه نموده که تا حدودی باورنکردنی است

چانگان CS35 مجهز به یک موتور 1. 6 لیتری چهار سیلندری با تنفس طبیعی است که 113 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 160 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید می کند. نیروی موتور از طریق یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

با توجه به آمار فنی ارائه شده در این بخش، تقریباً واضح است که نمی توان انتظار شتاب و مانورهای هیجان انگیز را از چانگان CS35 تا حد رقبای سریع و سیر بازار داشت. اما عملکرد نسبتا خوب سیستم تعلیق و ارائه یک سواری آرام و روان از نکات مثبت رانندگی با این خودرو است.

برخی از آپشن های کلی و  جزئی خودرو چانگانcs35

ترمز و پایداری ترمزهای دیسکی در جلو و عقب – سیستم‌های ESP، TCS و HBA – ABS – EBD
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی – مجموعاً ۴ کیسه هوا
سیستم صوتی سیستم صوتی مجهز به رادیو و قابلیت پخش CD و با قابلیت پخش MP۳ و پورت USB – مجهز به ۶ بلندگو
دیگر تجهیزات رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی – سانروف – کروز کنترل – مجهز به سیستم ضد سرقت (Immobilizer) – کامپیوتر اطلاعات سفر – صندلی چرمی – قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت – سنسور پارک دنده عقب – هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی – دکمه‌های تنظیم بر روی فرمان / قابلیت تنظیم ارتفاع – چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع – شیشه بالابر برقی – جلو و عقب – چراغ مه شکن عقب – زیر آرنجی مرکزی عقب – سیستم تهویه مطبوع – آینه‌های جانبی برقی مجهز به چراغ راهنما – آینه‌های جانبی با قابلیت تا شو برقی – کمربندهای ایمنی مجهز به سیستم پیش کشنده و قابل تنظیم ارتفاع – ریموت کنترل تا شو – قفل مرکزی – گرمکن شیشه عقب – چراغ مطالعه – ریموت کنترل – برف پاک کن عقب

طراحی بیرونی چانگان CS35

خطوط سیال به کار رفته در همه جای بدنه حس پویایی را در ذهن بیننده تداعی می کند و ابعاد منطقی جلوپنجره، چراغ های جلو و سایر اجزای خودرو، تناسب خودرو را در تمامی زوایا تضمین می کند.

با این حال، اگر چرخ ها کمی بزرگتر بودند، بهتر بود. در این بین نباید از فرم عضلانی گلگیرها و سپرهای اسپرت خودرو غافل شد چرا که همین موارد با کمک المان های آفرودی موجود توانستند ظاهر محصول نهایی را به کراس اوورهای اسپرت واقعی نزدیک کنند.

مزایا و معایب چانگان CS35

شناخت معایب چانگان CS35 و سایر خودروهای بازار ایران در مورد کارایی، ایمنی، مشخصات فنی و سایر ویژگی خودرو اطلاعات کافی به مصرف کننده ارائه داده و به او کمک می‌کند با آگاهی بیشتر محصول مورد نظر خود را خریداری کند. در این بخش نقاط ضعف و معایب چانگان سی اس 35 را بررسی کرده و ایرادات آن را از جنبه‌های مختلف مرور می‌کنیم.

استفاده از متریال نا مرغوب در کابین

شرکت های چینی با وجود سابقه طولانی در تولید و عرضه خودروهای سبک و سنگین، متاسفانه مانند خودروسازان داخلی کشورمان از مواد مرغوب در ساخت خودروهای خود استفاده نمی کنند و اغلب ترجیح می دهند فضای داخلی کابین را با ارزان ترین مواد ممکن بسازند.

برای مدل های با گیربکس اتوماتیک چانگان CS35 نیز از رویه فرمان و صندلی ها از چرم مصنوعی استفاده می کند که چندان قابل اعتماد نیست و کیفیت مطلوبی ندارد.

خدمات پس از فروش ضعیف

خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین نکاتی است که به هنگام خرید خودرو باید مدنظر قرار گیرد. با وجود آن‌که سایپا به‌عنوان یکی از قطب‌های بازار خودرو کشور، عاملیت مونتاژ و توزیع محصولات چانگان را برعهده دارد، اما در حوزه خدمات پس از فروش بسیار ضعیف عمل کرده و به هیچ وجه رضایت‌بخش نیست.قطعات یدکی چانگان CS35 در بازار کمیاب و بعضا نایاب بوده و در مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش، به احتمال فراوان آزرده‌خاطر و شاید حتی سرخورده شوید.

نقاط قوت چانگان CS35

از جمله مزایا و نقاط قوت چانگان سی اس ۳۵ می‌توان به مواردی همچون طراحی ظاهری قابل قبول، طراحی مطلوب کابین، مصرف سوخت مناسب و البته استایل بدنه کراس اوور اشاره کرد. از طرف دیگر عملکرد فنی نه چندان مطلوب و گنجایش اندک صندوق عقب در زمره نقاط منفی این خودرو در نظر گرفته می‌شوند.

موارد زیر از نقاط قوت چانگان CS35 می باشند:

  1. کابین جادار
  2. کیفیت مناسب رنگ بدنه

مدل دستی خودروی چانگان CS۳۵ توسط مؤسسه‌ی C-NCAP چین مورد آزمایش قرار گرفت و این خودرو در مجموع موفق به کسب چهار ستاره از پنج ستاره در تست‌های تصادف شد که با توجه به رده‌ی قیمتی خودرو می‌توان عملکرد آن را در این بخش خوب توصیف کرد.

شما برای اطلاع کامل از قیمتانواع ابزارآلات و انواع قطعات چانگان CS۳۵  میتوانید به لیست قیمت قطعات چانگان CS۳۵ مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: خرید قطعات چانگان CS35 ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

انجام انواع ماساژ ها در بهترین مرکز تخصصی ماساژ صورت میگیرد

در طی سال  های اخیر به علت سبکصحیح زندگی افراد کمتر به دردهای مزمن دچار می‌شدند اما اتاکنونوجود آلودگی‌های گوناگون آب و هوایی دردها را یکی پس از دیگری مهمان بدن افراد نموده که گاه قصد رفتن را به‌هیچ‌وجه ندارند ازاین‌رو آشنایی با روش‌هایی که بتوان به‌صورت تکرار ناپذیر از آن‌ها استفاده کرد و با تمامی این دردها برای همیشه خداحافظی نمود قابل‌توجه است، انواع گوناگون ماساژ که در مرکز تخصصی ماساژ در غرب تهرانبه علاقه‌مندان توسط ماساژور متخصصخانم یا آقا ارائه می‌شود طرفداران زیادی را جذب کرده و در رسیدن به آرامشی واقعی بسیار مؤثراند.

ماساژ روشی نوین و نو نبوده و از هزاران سال پیش شناخته‌شده است اگرچه امروزه بیشتر موردتوجه قرارگرفته و در میان افراد مطرح است، سال‌ها است در گوشه و کنار جهان روشی برای تسکین دردها و تسکین اضطراب‌ها بوده است و روش های مختلف آن آدمی را به حیرتوامی‌دارد اما سبک‌هایی بیشتر رونق یافته و از این نظر شناخته‌شده‌تر هستند و مورداستفاده بیشتر قرار می‌گیرند و توسط انواع متخصصان  حرفه ای ماساژور خانم و آقا  در انواع مرکز ماساژ در غرب تهرانبه مورداجرا درمی‌آیند.

انواع مختلف ماساژ:

انواع مختلف ماساژ باهدف دقت بر قسمت‌های مختلف بدن، روش های مختلف بهبود دهندگی، فشار، حرکات، تکنیک‌ها، مالش، دست‌کاری عضلات و… به وجود آمد و به کاهش درد و معضلات اندام‌ها پرداخته و به بهبود مشکلات مختلف اقدام می‌نماید، ازاین‌رو دارای سبک های مختلفاست که می‌توانید آن‌ها را در بهترین مرکز ماساژ تهران یافته و مورداستفاده قرار دهید.


ماساژ فول بادی آقایان

در طی مراحل ماساژ کامل بدن ، یک پزشک متخصص در طی ماساژ درمانی ، تمام بدن را ماساژ می دهد. جلسات ماساژ فول بادی  معمولاً حداقل ۶۰ دقیقه طول می کشد که باعث می شود زمان کار کافی در تمام قسمت های اصلی بدن مثل پشت ، شانه ها ، پا ، بازوها ، دست ها و گردن انجام شود. بطور کلی ، جلسه ماساژ بانوان با حرکات آرام شروع می شود. قبل از پایین بدن ، ماساژور های حرفه ای  یا درمانگر و ماساژور از قسمت کمر و شانه ها شروع می کند. زمانی که مشتری در طول جلسه ماساژ قسمتی از عضلات بدن را دریافت کند ماساژور های ماساژ درمانی معمولاً با گردن و شانه ها و گاهی پوست سر ان را به اتمام میرسانند. در ماساژ فول بادی  تمام نقاط عضلانی بدن بطور کامل ماساژ داده میشود.
اگر ناحیه ای از بدن دچار مشکل شود و نیاز به اهمیت بیشتری – در حین انجام ماساز فول بادی بانوان – داشته باشد ( مانند شانه های کمر) از متخصص ماساژ بخواهید که مدت زمان بیشتری را روی آن نقاط مشکل صرف کند اما احتمال دارد زمان کمتری را در سایر مناطق بدن صرف کند. برای کسب اطمینان از درمان کامل هر قسمت از بدن و همچنین تمرکز بر روی تمام نقاط بدن مدت زمان بیشتری را می توانید برای جلسه ماساژ درخواست نمایید.

گونه های مختلف ماساژ:

سبک‌های مختلف ماساژ باهدف تمرکز بر قسمت‌های مختلف بدن، شیوه‌های مختلف بهبود دهندگی، فشار، حرکات، تکنیک‌ها، مالش، دست‌کاری عضلات و… به وجود آمداست و به افت درد و معضلات اندام‌ها پرداخته و به حل کردن مشکلات مختلف اقدام می‌نماید، بنا به این دلایل دارای سبک‌ها متنوع است که می‌توانید آن‌ها را در بهترین مرکز ماساز تهران یافته و مورداستفاده قرار دهید.
ماساژ ریلکسی و فوایدش:

زمانی که فشارهای عصبی تمامی تقاط بدن را درگیر نمایند ماساژ ریلکسی می‌تواند با تأثیر مثبت خود بر تمامی نقاط بدن به آرامش و دور نمودن تنش‌ها کمک نماید، در این نوع ماساژ از تأثیرمستقیم بر روی پوست کمک گرفته می‌شود تا بتوان به کمک آن به آرام نمودن ماهیچه‌ها و سیستم عصبی پرداخت، پوست قدرت بسیار فراوانی بر آرام کردن تنش عضلات داشته زیرا حرکات و ضربه‌های ریتمیک و کوتاه بر روی پوست می‌توانند گردش خون را در بدنافزایش داده و بدین ترتیب اکسیژن‌رسانی به بخش های مختلف بافت ماهیچه ها را سرعت بخشد شمامی‌توانید با حضور در بهترین مرکز ماساژ در تهران از مزایای بی نظیر ماساژ در سالن استفاده نمایید از فواید ماساژ ریلکسی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

    دفع سموم بدن:

تصفیه کردن گردش خون خود به حمل مواد زائد کمک کرده و مانع تجمع آن‌ها در خون می‌گردد.

    وجود آرامش بیشتر:

در ماساژ لذت‌بخش با فشار های طبیعی در کنار انواع روغن‌های ماساژ به تلقین عمقی آرامش و تمرکز کامل ذهنی در فرد می‌پردازند.

    از بین بردن استرس:

این ماساژ با افت ضربان قلب ، کاهش کلسترول خون، تقویت بافت های ماهیچه ، کنترل هورمون استرس و… عضلات را شل کرده و استرس را از بین می‌برد.

    بازگشت حس طراوت

با فعال نمودن قسمت چپ مغز طی ماساژهای خاص و ترشح هورمون دوپامین هر دوعاملی بر نشاط‌بخشی مفرط در فرد می‌شود.

   
ماساژ تایلندی و فوایدش:

ماساژ تایلندی نقطه عطفی برای رهایی از دردهای ورزشی و آرتروزی است که سال‌ها شریک بهترین لحظات زندگی شما شده‌اند و ماهیچه‌ها و اعصاب نزدیک به آن را تحت تأثیر قرار داده و حرکات را با کندی مواجه می‌نمایند در این صورت فرد انعطاف کافی را در خود احساس نکرده و خشکی تمامی عضلات و مفاصل او را درگیر می‌کند .

ماسااین امر خود به‌تنهایی می‌تواند درجات بالای استرس را برای افراد به وجود آورد، شما می‌توانید در بهترین مرکز ماساژ با رها شدن ذهن و جسم از تمامی این اضطراب‌ها کاهش دردهای بدن و کاهش اضطراب‌های مزمن را تجربه نمایید.

فواید ماساژ های تایلندی

یک ماساژور خانم یا آقا در ماساژ در تهران  جریان انرژی، حس جوانی و نیرویی مضاعف را بعدازاین ماساژ در تک‌تک سلول‌های فرد جاری می‌سازد و دامنه حرکت بدن را گسترش می‌دهد از دیگر مزایای این ماساژ می‌توان موارد زیر را نام برد.

   

    تسکین میگرن

حساسیت‌های زیاد ماهیچه‌های گردن گاه باعث ایجاد دردهای میگرنی می‌شود ماساژ از یک‌سو با بالا بردن تحمل درد و از سوی دیگر با کاهش فشار بر ماهیچه‌های گردن به کاهش دردهای میگرنی کمک می‌کند.

   
ماساژ سوئدی و فوایدش:

در بین انواع ماساژ، ماساژ سوئدی به سراغ ماهیچه‌ها رفته و با انواع مالش‌های طولانی، ضربه‌ها، تکان‌ها و فشار سعی دربازگرداندن خون به قلب دارد این فعالیت که باعث بهبود گردش خون می‌شود به‌سرعت ماهیچه‌ها را از سموم خالی نموده و اکسیژن را جایگزین آن می‌نماید شما طی فرآیند ماساژ سوئدی و در مرکز ماساژ با مجموعۀ کاملی از افلوراژ، خم کردن، لرزش و اصطکاک مواجه خواهید شد که به افزایش گلبول‌های سفید خون و کاهش هورمون‌های استرس کمک می‌نماید از دیگر مزایای ماساژ سوئدی می‌توان به این موارد اشاره نمود.

   

    تسکین درد:

دردها ممکن است مزمن یا آرتروزی بوده و یا براثر ضربات ایجادشده باشند ماساژور با تمرکز برافزایش گردش خون به مدیریت درد می‌پردازد.

  
ماساژ ترکیبی و فوایدش:

در مرکز ماساژ تخصصی در تهران ماساژ ترکیبی باهدف انجام چند نوع ماساژ بر روی فرد انجام می‌شود و دلیل اصلی آن رفع مشکلات مختلف موجود در بدن افراد است که ممکن است آن‌ها را گرفتار نموده باشد و درواقع نوعی ماساژ تکمیلی است که به کمک آن می‌توان ماساژهای مختلف را برای فرد ایجاد نمود و به تسکین مجموعه‌ای از بیماری‌های در فرد اقدام کرد.

برای کسب مشاوره در رابطه با انواع ماساژ ها و تعیین وقت مناسب برای ماساي درمانی میتوانید به تخصصی ترین مرکز ماساژمراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: مرکز ماساژ ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

مرکز ماساژ تخصصی کاملاً بهداشتی

درگذشته به علت سبکصحیح زندگی افراد کمتر به دردهای مزمن دچار می‌شدند اما امروزه وجود آلودگی‌های گوناگون آب و هوایی دردها را یکی پس از دیگری مهمان بدن افراد نموده که گاه قصد رفتن را به‌هیچ‌وجه ندارند ازاین‌رو آآشنایی کامل با روش‌هایی که بتوان به‌صورت منظم از آن‌ها استفاده کرد و با تمامی این دردها برای همیشه خداحافظی نمود قابل‌توجه است، انواع گوناگون ماساژ که در مرکز تخصصی ماساژ در غرب تهرانبه علاقه‌مندان توسط ماساژور متخصصخانم یا آقا ارائه می‌شود طرفداران زیادی را جذب کرده و در رسیدن به آرامشی واقعی بسیار مؤثراند.

ماساژ روشی نوین و نو نبوده و از هزاران سال پیش شناخته‌شده است اگرچه امروزه بیشتر موردتوجه قرارگرفته و در میان افراد مطرح است، سال‌ها است در گوشه و کنار جهان روشی برای آرام  بخش بودن درد ها و تسکین اضطراب‌ها بوده است و روش های مختلف آن انسان ها را به حیرتوامی‌دارد اما سبک‌هایی بیشتر رونق یافته و از این نظر شناخته‌شده‌تر هستند و مورداستفاده بیشتر قرار می‌گیرند و توسط انواع ماساژور خانم و آقای متخصص و کار بلد  در انواع مرکز ماساژ به مورداجرا درمی‌آیند.

تنوع در گونه های ماساژ:

گونه های تطبیق یافته ماساژ باهدف تمرکز بر قسمت‌های مختلف بدن، روش های مختلف بهبود دهندگی، فشار، حرکات، تکنیک‌ها، مالش، دست‌کاری عضلات و… تطبیق یافته است و به کمبود دردو معضلات اندام‌ها پرداخته و به بهبود مشکلات مختلف اقدام می‌نماید، ازاین‌رو دارای سبک‌ها متنوع است که می‌توانید آن‌ها را در تخصصی ترین مرکز ماساژ یافته و مورداستفاده قرار دهید.


ماساژ فول بادی

در طی مراحل ماساژ کامل بدن ، یک تکنیسین  متخصص در طی ماساژ درمانی ،کلیه اجزای بدن را ماساژ می دهد. جلسات ماساژ فول بادی آقایان حتی الامکان ۶۰ دقیقه طول می کشد که باعث می شود زمان کار کافی در تمام قسمت های اصلی بدن مثل پشت ، شانه ها ، پا ، بازوها ، دست ها و گردن انجام شود. بطور کلی ، جلسه ماساژ بانوان با آرامش کامل فیزیکی شروع می شود. قبل از پایین بدن ، ماساژور های حرفه ای  یا درمانگر و ماساژور از قسمت کمر و شانه ها شروع می کند. زمانی که مراجعه کننده در طول جلسه ماساژ قسمتی از عضلات بدن را دریافت کند متخصص ماساژ معمولاً با گردن و شانه ها و گاهی پوست سر ان را به اتمام میرسانند. در ماساژ فول بادی  تمام نقاط عضلانی بدن بطور کامل ماساژ داده میشود.
اگر ناحیه ای از بدن مشکل داشته باشد و نیاز به توجه بیشتری – در حین انجام ماساژ فول بادی – داشته باشد ( مانند شانه های کمر) از پزشک متخصص بخواهید که مدت زمان بیشتری را روی آن نقاط مشکل صرف کند اما احتمال دارد زمان کمتری را در سایر مناطق بدن صرف کند. برای اطمینان از درمان کامل هر قسمت از بدن و همچنین دقت بر روی تمام نقاط بدن مدت زمان بیشتری را می توانید برای جلسه ماساژ درخواست نمایید.

گونه های مختلف ماساژ:

انواع مختلف ماساژ باهدف تمرکز بر قسمت‌های مختلف بدن، شیوه‌های مختلف بهبود دهندگی، فشار، حرکات، تکنیک‌ها، مالش، دست‌کاری عضلات و… به وجود میآِند و به افت درد و معضلات اندام‌ها پرداخته و به حل کردن مشکلات مختلف اقدام می‌نماید، بنا به این دلایل دارای سبک‌ها متنوع است که می‌توانید آن‌ها را در بهترین مرکز ماساژ در غرب تهران یافته و مورداستفاده قرار دهید.
قسمت های مختلف ماساژ ریلکسی:

هنگامی‌که فشارهای عصبی کل نقاط بدن را درگیر نمایند ماساژ ریلکسی می‌تواند با تاثیر بسزای خود بر تمامی نقاط بدن به آرامش و دور نمودن واکنش ها کمک نماید، در این نوع ماساژ از تأثیرمستقیم بر روی پوست کمک گرفته می‌شود تا بتوان به کمک آن به آرام نمودن ماهیچه‌ها و سیستم عصبی پرداخت، پوست قدرت بسیار زیادی بر آرام نمودن تنش عضلات داشته زیرا حرکات و ضربه‌های ریتمیک و کوتاه بر روی پوست می‌توانند گردش خون را در تمام نقاز بدنافزایش داده و بدین ترتیب اکسیژن‌رسانی به بافت های عصبی را سرعت بخشد مراجعه کنندگان محترممی‌توانید با حضور در مرکز ماساژ از مزایای کم‌نظیر ماساژ در سالن استفاده نمایید از فواید ماساژ ریلکسی می‌توان به این موارد اشاره نمود.

    دفع سموم بدن:

بالا رفتن سرعت گردش خون خود به حمل مواد زائد کمک کرده و مانع تجمع آن‌ها در خون می‌گردد.

    وجود آرامش بیشتر:

در ماساژ لذت‌بخش با فشار های طبیعی در کنار انواع روغن‌های ماساژ به تلقین عمقی آرامش و تمرکز کامل ذهنی در فرد می‌پردازند.

    رفع کامل استرس:

این ماساژ با کاهش ضربان قلب، افت کلسترول خون ، تقویت بافت های ماهیچه ، کنترل هورمون استرس و… عضلات را شل کرده و ناراحتی های ذهنی را از بین می‌برد.

    بازگشت حس طراوت

با فعال نمودن قسمت چپ مغز طی انواع ماساژ های تخصصی و ترشح هورمون دوپامین هر دوعاملی بر نشاط‌بخشی مفرط در فرد می‌شود.

   
ماساژ تایلندی و فوایدش:

ماساژ تایلندی نقطه عطفی برای رهایی از دردهای ورزشی و آرتروزی است که سال‌ها شریک بهترین لحظات زندگی شما شده‌اند و ماهیچه‌ها و اعصاب نزدیک به آن را تحت تأثیر قرار داده و حرکات را با کندی مواجه می‌نمایند در این صورت فرد انعطاف کافی را در خود احساس نکرده و خشکی تمامی عضلات و مفاصل او را درگیر می‌کند .

ماسااین امر خود به‌تنهایی می‌تواند درجات بالای استرس را برای افراد به وجود آورد، شما می‌توانید در بهترین مرکز ماساژ با رها شدن ذهن و جسم از تمامی این اضطراب‌ها کاهش دردهای بدن و کاهش اضطراب‌های مزمن را تجربه نمایید.

فواید ماساژ های تایلندی

یک ماساژور خانم یا آقا در ماساژ در تهران  جریان انرژی، حس جوانی و نیرویی مضاعف را بعدازاین ماساژ در تک‌تک سلول‌های فرد جاری می‌سازد و دامنه حرکت بدن را گسترش می‌دهد از دیگر مزایای این ماساژ می‌توان موارد زیر را نام برد.

   

    تسکین میگرن

حساسیت‌های زیاد ماهیچه‌های گردن گاه باعث ایجاد دردهای میگرنی می‌شود ماساژ از یک‌سو با بالا بردن تحمل درد و از سوی دیگر با کاهش فشار بر ماهیچه‌های گردن به کاهش دردهای میگرنی کمک می‌کند.

   
ماساژ سوئدی و فوایدش:

در بین انواع ماساژ، ماساژ سوئدی به سراغ ماهیچه‌ها رفته و با انواع مالش‌های طولانی، ضربه‌ها، تکان‌ها و فشار سعی دربازگرداندن خون به قلب دارد این فعالیت که باعث بهبود گردش خون می‌شود به‌سرعت ماهیچه‌ها را از سموم خالی نموده و اکسیژن را جایگزین آن می‌نماید شما طی فرآیند ماساژ سوئدی و در مرکز ماساژ با مجموعۀ کاملی از افلوراژ، خم کردن، لرزش و اصطکاک مواجه خواهید شد که به افزایش گلبول‌های سفید خون و کاهش هورمون‌های استرس کمک می‌نماید از دیگر مزایای ماساژ سوئدی می‌توان به این موارد اشاره نمود.

   

    تسکین درد:

دردها ممکن است مزمن یا آرتروزی بوده و یا براثر ضربات ایجادشده باشند ماساژور با تمرکز برافزایش گردش خون به مدیریت درد می‌پردازد.

    تسکین استرس:

کنترل هورمون استرس با کاهش فشارخون که به کاهش بیماری‌هایی چون سکته قلبی و مغزی و شل شدن عضلات و دور کردن انقباضات عصبی منجر می‌شود در سایۀ ماساژ سوئدی فراهم می‌شود.

برای کسب مشاوره در رابطه با انواع ماساژ ها و تعیین وقت مناسب برای ماساي درمانی میتوانید به دریافت وقت راهنمایی برای انجام ماساژمراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: مرکز ماساژ ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

فروش میخ پرچ جنس آلومینیوم 16*5 سرپهن متحد پرچ از سایت سایت گودفورپی


آشنایی با میخ پرچ

یک استوانه ی شبیه به میخ است.که برای اتصال همیشگی صفحات به یکدیگر استفاده می شود. قطر، طول و شکل سر میخ پرچ که بیشتر به نام  سر پهن شناخته می شود؛ سه فاکتور مهمی است که باید قبل از خرید میخ پرچ به آن توجه کنید، تا در نتیجه اتصال محکمی ایجاد شود.

برای معرفی ابزار می توانید به میخ پرچی دنبال کنید

عملیات پرچ کاری درست برعکسه پیچ و مهره است و دائمی می باشد و باید از اتصال پرچ، زمانی استفاده کنیم که دیگر نیازی به جداسازی قطعات از یکدیگر نباشد


جهت یادگیری ابزار می توانید به اینجا  دنبال کنید




:: برچسب‌ها: میخ پرچ ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

خرید میخ آهنی 6 سانت اندازه 12 قالب بندی پویان شمال  از فروشگاه سایت گودفورپی

 میخ آهنی برای مصارف تجاری در صنعت ساختمانی و چوبی مورد استفاده قرار می گیرد
این میخها باید از استحکام مناسب برخوردار باشند و طول آنها باید به اندازه کافی باشد تا بتواند یک اتصال مناسب را ایجاد کند.


به سبب توضیح ابزار می توانید به میخ آهنی دنبال کنید


میخ های معمولی پویان شمال مانند اغلب تولید کنندگان در کارتنهای 25 کیلو گرمی بسته بندی میشوند و هر کارتن شامل 8 جعبه 3.125 کیلوگرمی است.
جنس این میخها از فولاد کم کربن است و شکل سر آنها به صورت گرد شطرنجی است. همچنین شکل ساق آنها ساده است و نوک الماسی شکل دارند. میخهای معمولی پویان شمال، بدون پوشش هستند و رنگ آنها خاکستری رنگ است.
در اسم گذاری میخها، دو عدد مورد استفاده قرار میگیرد که عدد اول (سمت چپ) نشان دهنده ی طول میخ بر حسب اینچ است. (هر اینچ برابر 25.4 میلیمتر است)
عدد دوم نشان دهنده ی گیج میخ است که طبق جدول زیر، معادل این اعداد را بر حسب میلیمتر نشان میدهد.
گیج-به-میلیمتر.png




تعئائ میخ های معمولی را بر اساس وزنشان تخمین می زنند و به فروش می رسانند


جهت آشنایی ابزار می توانید به https://good4p.com/products/میخ-12-1-2-2-(-6-سانت-قطر-2-8-میل)-(قالب-بندی)-کار   رجوع کنید






:: برچسب‌ها: میخ معمولی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

خرید آنلاین گونیا نگهدارنده طاقچه دیواری  در سایت سایت گودفورپی

آشنایی با گونیا کشویی


 امروزه برای دکوراسیون خانه از نصب طبقات چوبی و ام دی اف به دیوار استفاده می کنند تا با قرار دادن وسایل تزیینی و دکور باعث زیبایی فضا و دکوراسیون محیط خانه شوند. گونیا طبقه آهنی یک نوع یراق بسیار کاربردی می باشد که با نصب آن به دیوار می تواند انواع طبقات چوبی و MDF را نگهداری کند. این مدل گونیا طبقه از آهن مقاوم و درجه یک ساخته شده است که به وسیله ی آن می توانید طبقات ام دی اف و چوبی را به راحتی به دیوار نصب کنید. گونیا نگهدارنده طبقه دارای 6 عدد سوراخ جای پیچ می باشد که با استفاده از 3 پیچ ام دی اف و یا پیچ رولپلاک به دیوار وصل می شود و با 3 پیچ دیگر صفحه ام دی اف بر روی آن قرار می گیرد.گونیا نگهدارنده طبقه در سایزهای متفاوت ساخته شده است که بر اساس سایز گونیا و اندازه صفحه تحمل بار برای هر جفت بین 10 الی 20 کیلوگرم می باشد.


جهت یادگیری ابزار می توانید به ویدئوی آموزشی بروید

روش خرید گونیا نگهدارنده



جنس گونیا کشویی آهن گالوانیزه میباشد و منحنی بکار رفته در آن، باعث استحکام هر چه بیشتر این محصول میشود. لذا این نوع گونیا میتواند سنگینی بیشتری را برای نگه داشتن طبقات تحمل کند. از طرفی قطعه کشویی نیز در آن تعبیه شده است که میتواند طول گونیا رو به اندازه دلخواه(حداکثر اندازه این قطعه در تصویر نشان داده شده است) بزرگتر کند. در حال حاضر این گونیا در دو سایز موجود میباشد. سایز کوچک و سایز بزرگ که ابعاد آن در داخل تصویر قابل مشاهده میباشد


برای یادگیری ابزار می توانید به گودفورپی  بروید




:: برچسب‌ها: گونیا دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

فروش آنلاین در کولر آبی برند آبسالی سایز 4500  در فروشگاه پخش نیکو

معرفی در کولر آبی
 با توجه به اینکه در فصل گرما در مناطق خشک استفاده از کولر آبی رواج دارد لذا علی رغم میزان تعداد بالای فروش کولر آبی، استفاده و تهیه قطعات آن نیز افزایش میابد. البته امروزه قطعات کولر آبی در کشور به وفور یافت میشود. یکی از قطعات کولر آبی درب آن میباشد. بالاخره بعد از مدتی استفاده، رنگ آن میپرد،زنگ میزند،میپوسد و یا حتی ممکن است از حالت اصلی خارج شود و در جایگاه خود قرار نگیرد. با توجه به اینکه کولر آبی سایز های متفاوتی دارد، درب آن نیز چنین است. ابتدا باید اندازه کولر آبی را تشخیص داد و سپس برای تهیه درب آن اقدام نمود. رنگ در کولر آبی معمولا سفید است. درون آن جایگاهی برای پوشال تعبیه شده است و سوراخ هایی درون آن قرار دارد تا میله های پوشال گیر در آن قرار گیرد. جنس در کولر آبی معمولا از آهن است که روی آن را رنگ میکنند.

برای معرفی ابزار می توانید به کولر آبی دنبال کنید

طریقه ی خرید درب کولر پوشالی
ابتدا مطمئن شوید درب کولر آبی با سایز آن مطابقت دارد سپس برای خرید آن میتوان اقدام نمود. با توجه به توضیحاتی که در بالا ذکر شد، میتوان به راحتی این محصول را تهیه نمود. البته خریداران محترم میتوانند این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب از فروشگاه گودفورپی تهیه بفرمایند.

به سبب توضیح ابزار می توانید به راه اندازی کولر آبی رجوع کنید



:: برچسب‌ها: کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

فروش لاستیک عقب موتور مدل رینگ هفده اینچ پهنا 80 ایران یاسا  در شرکت سایت گودفورپی


 معرفی لاستیک موتور

 بیشتر لدت موتور سواری در جاده ها به نوع لاستیک موتور بستگی دارد که اگر شما از لاستیک های درجه یک استفاده کنید این لذت را دو چندان می کنید.در رابطه با موتورسیکلت‌ها تمام شدن یا کم شدن آج روی سطح تایرها ارتباط مستقیمی با ایمنی و امنیت موتور سوار دارد از این جهت بسیاری در رابطه با انتخاب تایر مناسب همواره دچار ‌سردرگمی هستند چرا که اگر تایر با عمر زیاد انتخاب کنند روی فرمان پذیری و حرکت‌های سر پیچ اثرات منفی خود را نشان می‌دهد باید سایز تایرهایی که به موتور سیکلت شما می خورد را بدانید. اصولا در دفترچه های راهنمای همراه موتور سیکلت ها این سایزها نوشته شده است. همچنین باید در هنگام نصب به جهت چرخشی که روی تایرها مشخص شده دقت کنید. تناسب تایرهای جلو و عقب در موتور سیکلت یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد. تایرها انواع مختلفی دارند. اگر انواع تایرها را نشناسید و از دو نوع مختلف تایر در موتور سیکلت خود استفاده کنید، خطرات احتمالی بسیاری در پی خواهد داشت و حتی می تواند منجر به تصادفات و آسیب دیدگی شود. همچنین بهتر است برند تایرهای جلو و عقب موتور سیکلت یکی باشد. شما باید در هنگام خرید تایر از فروشنده، مشاوره بخواهید. اما بهتر است خود نیز اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید؛ تا با خیالی آسوده دست به انتخاب بزنید. باید توجه داشت که به دلیل فاصله و سایز درشت  آج لاستیک ، این لاستیک در بیابان و کوه و جاده های شنی و به ویژه ریگزار خیلی کمتر سُر می خورد و کارایی بهتری نسبت به لاستیکهای معمولی دارد. بالعکس در جاده آسفالت و سفرهای شهری علاوه بر تعادل ضعیفتر ، استهلاک این نوع لاستیک بالاست و آج وسط این نوع لاستیک خیلی زود روی آسفالت ساییده می شود.
 آشنایی با اعداد حک شده بر روی تایر و نحوه انتخاب مناسب و خرید لاستیک (تایر ) موتور سیکلت

جهت معارفه ابزار می توانید به لاستیک بروید

ممکن است تا به حال به این مسئله برخورده باشید که نحوه نوشتن سایز لاستیک (لاستیک های سواری ،  تایرهای لیفتراک و لاستیک های صنعتی) تفاوت داشته به این معنا که یک تایر با سایز مشخص با چند اسم و عدد نوشتاری نامگذاری شده است. اعداد نوشته شده روی تایر حاوی مهمترین اطلاعات در مورد آن تایر است. این اعداد  عرض تایر ، قطر رینگ و قطر خارجی تایر را در اغلب مواقع نشان می دهند. در زیر مثال های تصویری از علائم مهم بر روی انواع تایر را می بینید و توضیحات کاملتری در ادامه آمده است :

مثال 1 ) نمونه سایز های زیر را در نظر بگیرید :

3.00-4    3.50-6   4.00-8    5.20-10   6.00-12

اولین عدد از سمت چپ (برای مثال در سایز اول عدد 3.00) به شما عدد عرض تایر را نشان میدهد. علامت “-” نشان دهنده ساختار بایاس (crossply) تایر است (ساختار رادیال Radial بوسیله حرف R نشان داده می شود.) و در نهایت عدد 4 نیز قطر رینگ را به اینچ نمایش می دهد.

بنابراین سایز 3.00-4 به معنی 4 اینچ رینگ و 3 اینچ عرض مقطع با ساختار بایاس (crossply) می باشد.

tyresizeguide_02_1_.jpg

مثال 2) نمونه سایزهای زیر را در نظر بگیرید :

4.10/3.50-4    4.10/3.50-6     5.30/4.50-6

دقت کنید که سایز لاستیک از چهار قسمت تشکیل شده است، عدد 4.10 اول نشانگر عرض مقطع تایر است. عدد دوم (3.50) نشان دهنده ارتفاع دیواره تایر و عدد سوم نیز سایز ریم بر حسب اینچ. مجددا علامت “-” نشانگر ساختار بایاس (crossply) تایر می باشد. (ساختار رادیال با R نشان داده می شود) بنابراین 4-4.10/3.50 لاستیکی با 4.10 اینچ عرض ، 3.5 اینچ طول دیواره ، دارای ساختار بایاس و مناسب چرخهایی با ریم 4 اینچ می باشد.

tyresizeguide_04_1_.jpg

شما می توانید با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا لاستیک مناسب و مورد نظر خود را به آسانی پیدا کنید فروشگاه گودفورپی نماینده رسمی ایران یاسا دارای تنوع بالایی در انواع لاستیک موتور ( هوندا، کراس، تریل و ریس ) در سایز های مختلف میباشد و شما میتوانید محصولات یاسا را با خیالی آسوده تهیه بفرمایید.
درباره ایران یاسا:

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهامی عام) در تاریخ 7 آبان ماه 1347 با نام ” شرکت سهامی کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران یاسا” تحت شماره 11051 در اداره ثبت شرکت­ها و مالکیت صنعتی تهران و متعاقباً طی شماره ثبت 6590 در اداره ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری شهریار به ثبت رسیده و در سال­های گذشته با تصویب مجامع عمومی فوق­ العاده صاحبان سهام نام آن به شرکت ایران یاسا تایر و رابر و نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافته و در تاریخ 02/06/1382 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شد.

slider-tablighat-mahsolat-1-(1).jpg

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهام عام) افتخار می کند به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت تایر، به عنوان اولین تولید کننده انواع تاير و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه اي، اسكوتري، كشاورزي و انواع شيلنگ آب و گاز همواره به دنبال ارتقاء کیفیت و تولید محصولات متنوع و متناسب با نیاز بازار و مشتریان بوده است.

سهم بازار گروه محصولات تایر و تیوب موتورسیکلت شرکت ایران یاسار 50 درصد ، سهم بازار گروه محصولات تایر 65 درصد و برای محصولات تیوب را 39 درصد اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح توسعه ای که به‌ زودی در این مجموعه به بهره برداری می‌رسد، سهم بیشتری از نیاز کشور توسط این شرکت تامین خواهد شد.

این شرکت از ابتدای بهره‌برداری تاکنون با شناسائی بازارهای صادراتی، بخشی از محصولات خود را به صادرات اختصاص داده است به نحوی که در حال حاضر علاوه بر بازار داخل کشور، محصولات شرکت به سایر کشورها از جمله پاکستان، افغانستان، عراق، یمن، نیجریه، ترکیه و ترکمنستان صادر می گردد.

در راستای ضرورت پاسخگویی به انتظارات و نیازهای جدید بازار به عنوان یکی از دغدغه­ های مهم این واحد تولیدی، تحقیق و مطالعه در زمینه تغییرات تکنولوژی و محصولات بر اساس تغییرات پیوسته در تولید وسایل نقلیه جدید و نیاز بازار، با جدیت انجام می­شود تا با  تولید متنوع محصول، جذب فرصت­های جدید و حفظ سهم بازار خود در مقابل سایر رقبا شرکت های رقیب خارجی و داخلی فراهم گردد.

ایران یاسا با اتکا به کـیفیت بالای محصولات تولیدی خود، دوره ضـمانت 3 و 2 سـاله را به ترتیب جهت محصولات تایر و تیوب برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، که خدمات ارائه شده در دوره ضـمانت از طریق سـیستم خـدمات پس از فـروش ایران یاسـا در سراسر کشور قابل دسترس می باشد.
کشور سازنده
ایران
گارانتی
گارانتی: 36 ماهه - هر تایر نو تولید شرکت ایران یاسا که بیشتر از 36 ماه از تاریخ خرید (درصورت ارائه رسید خرید دارای مهر و امضاء از طرف نماینده ) و یا بیشتر از 36 ماه از تاریخ تولید (درصورت عدم ارائه رسید خرید) آن نگذشته باشد و در شرایطی غیر از موارد عنوان شده در بخش “مواردی که شامل ضمانت نمی باشند” غیر قابل استفاده باشد از سوی شرکت ایران یاسا تعویض خواهد شد . مواردی که شامل ضمانت نمی باشد 1. تایرهایی که عمق آج رویه آن ها بر اثر سائیدگی کمتر از 0.8 میلیمتر شده است. 2. تایرهایی که به دلیل نوع موتورسواری غیر استاندارد، بصورت غیریکنواخت در قسمت هایی عمق آج رویه آن ها بر اثر سائیدگی کمتر از 0.8 میلیمتر شده است. 3. تایرهای استفاده شده در مسابقات، رقابت های دیگر ویا استفاده شده در سرعت هایی بیشتر از محدوده قانونی درنظر گرفته شده برای تایر. 4. تایرهای نوع بزرگراهی یا جاده ای که در جاده های خاکی و غیر آسفالت مورد استفاده قرار گرفته باشد ویا هر گونه مصرفی که توسط تولید کننده موتورسیکلت توصیه نشده باشد .



 5. تایرهای مورد استفاده در موتورسیکلت هایی که به عنوان کشنده مورد استفاده قرار می گیرند . 6. استفاده از تایرهای تیوبلس (Tubeless) در رینگ های نیازمند به تیوب. 7. عدم استفاده از تیوب برای تایرهای علامت گذاری شده با عبارت نیازمند تیوب “Tube Type” . 8. تایرهای استفاده شده با تیوب های مستعمل، آسیب دیده یا سایز نادرست. توجه : برای ایمنی بیشتر ضروریست تا در هنگام تعویض تایر های نوع تیوب تایپ ، تیوب نیز تعویض گردد . 9. تایرهایی تعمیری و یا تایرهایی که در بخش هایی از آن تغییراتی صورت گرفته باشد. 10. تایرهایی که درون آن ها با هر نوع موادی به جزء هوا پرشده باشد. این موارد شامل مواد تزریق شده توسط بالانس کننده های خشک/ مایع یا درزگیرها و یا هر ماده ای که بعنوان پرکننده در داخل تایر استفاده گردد. 11. تایرهایی که بوسیله انواع خرابی خطرناک جاده ای از قبیل پارگی، پنچری، بریدگی یا به علت بوجود آمدن اشکال در موتورسیکلت ، آتش سوزی، تماس با مواد خورنده ، سواری در حالت پنچری ، بالانس نامناسب ، نقص در سیستم تعلیق ، تنظیم باد نامناسب، اعمال بار بیش از حد ، نصب نامناسب تایر روی رینگ یا نصب تایر بوسیله تایلیور؛ یا بر اثر چرخش در گِل، برف، شن، یخ یا حین بالانس نمودن موتورسیکلت یا تست دینامومتر دچار آسیب شده باشند.

 12. ترک حاصل از اوزون یا آب و هوا برای تایرهای تمیز شده با اسپری (Dressing) یا مواد تمیز کننده ناسازگار یا ارائه شده بعد از 24 ماه پس از تاریخ تولید. 13. فرسودگی های ناشی از قرار دادن تایر در معرض عوامل جوی و محیطی همچون تابش مستقیم نور آفتاب یا انبارش نادرست تایر. 14. درصورتیکه تیوب مصرفی تولید شرکت ایران یاسا نباشد. تعهدات صاحب تایر 1. خریدار مسئول نگهداری مناسب از تایر، عملکرد درست و قانونی موتورسیکلت می باشد. 2. رعایت میزان باد و بار تایر مطابق دستورالعمل ارائه شده توسط سازنده موتورسیکلت، اطلاعات تایر، اعلان و محدودیت های درج شده بر دیواره تایر. 3. تنظیم فشار باد بطور مداوم بوسیله فشار سنج تایر. و 4. بازرسی تایر به منظور رویت صدمات یا فرسایش غیر طبیعی درصورت وقوع. حقوق قانونی بنا به حد مجاز تعیین شده توسط این قانون، ایران یاسا برای (1) هر گونه زیان تجاری (2) هر آسیبی مربوط به مالکیت هر چیز به جز خود تایر (3) هر نوع دیگری از آسیب های تصادفی، غیر مستقیم، خاص یا آسیب های تبعی ناشی از هر دلیلی به هر قدر که باشد، مسئول نمی باشد.

به سبب فراگیری ابزار می توانید به گودفورپی رجوع کنید



:: برچسب‌ها: لاستیک موتور ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

کتاب های زیادی در مورد تله پاتی به زبان فارسی نداریم. البته کتاب به تنهایی ممکن است نتواند ادای مطلب را خوب به جای اورد به همین دلیل استاد آرام pdf اموزشی رایگان را در اختیار دوستان و علاقمندان بخش نیروهای درونی و تقویت حس ششم و تله پاتی قرار دادند. شما د راین کتابچه مطالب بسیار جذابی را در مورد انرژی های درونی تان ، رو ش های تله پاتی ، آموزش تله پاتی و تله پاتی پیشرفته را می توانید بخوانید و تمرین های آن را انجام دهید.
آموزش تله پاتی و ذهن خوانی

بخش از این کتاب مربوط به آموزش ذهن خوانی و تله پاتی می باشد. ولی آیا واقعا می توانیم ذهن دیگران را بخوانیم و می توانیم با دیگران ارتباط ذهنی یا تله پاتی داشته باشم. م یدانم که خیلی کنجکاو شده اید که ببیند آیا تله پاتی امکان دارد . برای اینکه در این امر پیشرفت کنید چه تمرین هایی را باید انجام دهید.
تله پاتی پیشرفته

تله پاتی پیشرفته با استفادهاز دوره ها و تکنیک های دکتر آرامامکان پذیر است. شادی برایتان جالب باشد که چه استفاده ای میتوانیم از تله پاتی در زندگی روزمره داشته باشیم. من خیلی دوست دارم در این صفحه نظرتان را برای من بنویسید تا دیگران علاقمندان هم بدانند که چه استفاده ای از تله پاتی میتوانیم بکینم.

به سبب آشنایی بیشتر می توانید به چاکرا بروید





انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند.
در این دوره به شما دورشنوایی ، دوربینی ، دور حسی،  آموزش داده می شود.
در این دوره همچنین  از طریق تکنیک های فرستندگی و ارسال پیام به شما آموزش داده می شود.
گاهی اوقات افراد از این طریق می توانند پیشگویی انجام دهند.
کتاب pdf  دکتر آرام در زمینه تله پاتی



کتاب pdf آموزش کامل تله‌پاتی به زبان ساده را در اینجا به صورت رایگان دانلود کنید.

دکتر آرام دوره تله پاتی را به صورت حضوری وغیر حضوری برگزار میکند. این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد.
کسانی که نمی توانند این دوره را در مرکز تجسم خلاق حضور داشته باشند می توانند از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایند. پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد.
دوره آموزشی تله پاتی

همیشه این سوال ایجاد می شود که آیا تله پاتی یک خصوصیت خدا دادی هست یا اینکه یک توانایی هست که می توانیم آن را تقویت و آموزش داد؟ تله پاتی در درون همه افراد وجود دارد برخی متوجه این نیرو شده اند ولی برخی به دلیل مشغله های زندگی و درگیری های زندگی متوجه این نیرو نشده اند. بایداین مژده را بدهم که تله پاتی مثل هر علم دیگر می تواند اموزش داد و آن را تقویت کرد. پس اگر علاقمند هستید که این قدرت شگفت انگیز را دوست دارید می توانداز طریق کتاب رایگان استاد آرام آن را تقویت کنید یا اینکه این نیرو را در دوره ها آموزشی تقویت کنید.
 نیروی نهفته درون انرژی درمانی

تله پاتی و نیروی حسس ششم از توانایی های است که در درون ما قرار دارد و میتوانیم این نیروی درونی را فعال کنیم و از این توانایی در زندگی خود بهره ببریم. از ویژه گی های دیگر که در درونمان هست می توان انرژی درمانی را نام برد. ارتباط بسیار نزدیکی بین انرژی درمانی و تله پاتی وجود دارد. تکنیک اسکن در انرژی درمانی یک نوع ارتباط بدون حواس پنجگانه هست.

برای آشنایی بیشتر می توانید به دکتر آرام مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

دکتر آرام : روانشناس بالینی و روانشناس سلامت، عضو انجمن روانشناسان آمریکا APA ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

استاد آرام در زمينه‌هاي مختلف انرژی درمانی ،دگرهیپنوتیزم، خودهیپنوتیزم، متافيزيك، خودشناسي، مغناطيس درماني و تكنيك‌هاي ذهني ، طب انرژی، کتاب ، فیلم و سابقه تدریس دارند.

دکتر آرام در راستای فعالیت های خود در زمینه مغناطیس درمانی ، کتاب دستبند های مغناطیسی ، مغناطیس درمانی ، تاثیر آهنربا بر بیماریها را به رشته تحریر در آوردند و چندین سمینار در این راستا برگزار کردند.

افرادی که در دوره های مغناطیس درمانی دکترآرام شرکت می کنند، می توانند با تکنیک های مغناطیس درمانی روی افراد بیماری کار درمان را انجام دهند.
استاد آرام بیش از 50 جلد کتاب در زمینه های ذکر شده به رشته تحریر آورده اند.

دوره هاي آموزشي ايشان مي‌تواند در مسیر رسیدن به اهداف و موفقیت كمك كننده ما باشد.
روش‌هاي ابداعي ايشان راهي ميانبر براي كنترل ذهن ،‌ آرامش و افزايش بهروري ذهني مي‌باشد.
از آنجايي كه مديريت ذهن مي‌تواند كارايي افراد را بيشتر كند روش هاي ايشان را مي‌تواند در بعد موفقيت،
شغل ، تحصيل ، سلامتي ،‌ و پيشگيري استفاده نمود.
کلاس های آموزشی استاد آرام:



دوره‌هاي طب انرژی، انرژي درماني و مديتيشن و هیپنوتیزم را در كشور هند گذرانده‌اند.
استاد آرام با آموزش خودهيپنوتيزم و دگرهيپنوتيزم فعاليتهاي خود را در این حوزه شروع نموده‌اند
و هم اكنون برروي تكنيك‌هاي ذهني خلق آینده  فعالیت مي‌كنند و دوره‌هاي خلق اینده را در مركز  به صورت آنلاین برگزار مي‌نمايند.

از ديگر دوره‌هايي كه ايشان برگزار مي‌نمايند روشهاي کار بر روی انرژی های بدن می‌باشد که می‌توان از طب انرژی در این مورد صحبت کرد.  تکنیک های طب انرژی بر اساس طب سوزنی و کار بر روی مریدین ها می‌باشد.تکنیک های فوق العاده جهت کار بر روی بدن و افزایش توانمندی های فردی.

تكنيك‌هاي مغناطيس درماني برگرفته شده از کتاب های مغناطیس درمانی كه روشهاي خود درماني،درماني روي ديگران، تاثير مغناطيس بر روي حيات و گياهان مورد بحث اين دوره ايشان مي‌باشد.

به سبب شناخت بیشتر می توانید به یوتیوب مراجعه کنید

کدامیک از دوره های دکتر آرام میتواند به من کمک کند؟

آموزش های دکتر آرام متنوع هستند. اما دوره هایی به شما پیشنهاد داده می شود که بتوانید حداقل ده برابر سرمایه گذاری که می کنید از آن بهره ببرید. این سه دوره برای همه افراد ضروری و اساسی هست.

اولین دوره ای که باید شرکت کنید تا بتوانید مشکلات و آلودگی های انرژی را  در درونتان پاک و تمیز کنید دوره پاکسازی و فعال سازی چاکراها است. این دوره فوق العاده به صورت غیر حضوری هست و میتوانید در هر جایی که هستید تمرینات آن را انجام دهید.

دومین دوره ای که باید بگذرانید دوره خلق آینده است. در دوره خلق آینده شما می توانید آینده تان را در سه بخش سلامتی، پول و ثروت، عشق و روابط بسازید و خلق کنید. دوره ای فراتر از انتظار و تصور شما. از تکنیک های این  دوره در طول زندگی تان می توانید بهره ببرید. انجام تمرین‌های دو دوره بالا می تواند تاثیرات شگرفی در ذهن و جسم شما ایجاد کند. با این دو دوره منتظر معجزه ای باشید!

دوره سوم برای کسانیکه که می خواهند کاری بیشتر از غصه خوردن و ناراحت بودن برای خود و نزدیکانشان انجام دهند. دورهای انرژی درمانی یا درمانگری است. شما از قدرت و نیروی که در درون تان هست خبر ندارید. از الان میتوانید تصور کنید دستان تان درد و ناراحتی های عزیزان تان را از بین می برد. ریشه درد را بخشکانید.

دوره خلق آینده و پاکسازی چاکراها (پاکسازی درون) و انرژی درمانی (درمانگری) به سبک پرانیک هیلینگ به صورت غیرحضوری و آنلاین هم برگزار می شود.

به سبب توضیح بیشتر می توانید به https://aramgroup.ir/dr-aram مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

⁉️ عوارض تله پاتی در چه زمان هایی بروز می­ کند؟
⁉️ آیا تا به حال احساس غیرقابل توصیفی به شما دست داده است؟
⁉️ آیا تا به حال افکاری داشته اید که برای شما بیگانه باشد؟
⁉️  لرزش ­های ناگهانی چطور؟ آیا این از عوارض تله پاتی هست؟
⁉️ آیا تا به حال چیزی مثل شکی لحظه ­ای بر ذهنتان وارد شده و کاری را انجام داده­ اید که کامل مخالف طرز فکر شما و رویه­ همیشگی تان باشد؟
⁉️ آیا تا به حال دردهای ناگهانی که هیچ دلیلی برای ایجادش وجود ندارد را تجربه کرده ­اید؟
⁉️ آیا کسی را می شناسید که از عوارض تله پاتی به شما چیزی گفته باشد؟





اگر تا به حال شخصا هیچ کدام از این تجربه ­ها را نداشته­ اید، آیا کسی را می­ شناسید که این احساسات را تجربه کرده باشد یا کسی را بشناسد که چنین تجربیاتی در زندگی ­اش داشته است؟ و شما برای تمام این چیزها چه توضیحی دارید؟

???????? قبل از آنکه به موضوع عوارض تله پاتی بپردازیم دعوت می کنم تله پاتی را به شیوه صحیح از مقاله آموزش کامل تله پاتی یاد بگیرید.????????

???? عمل انتقال یک فکر از یک شخص به شخص دیگر امروزه واقعیتی است در بسیاری از مقالات آکادمیک چاپ شده با این پدیده به عنوان یک واقعیت برخورد می کنند. البته سنجیدن عمل انتقال فکر خیلی سخت هست. اما کسانیکه در دورههای دکتر آرام شرکت کرده ان با تکنیک به نام القای ذهنی آشنا هستند و با استفاده از این تکنیک خیلی از افراد توانستهاند ایده های خود را در ذهن دیگران بکارند.

در دنیای امروز بسیاری از افراد به وسیله ارتباط تله پاتی (telepathy) با هم ارتباط برقرار می کنند. قبل از اینکه وسایل ارتباط جمعی به صورت وسیع در اختیار افراد قرار بگیرد خپدید های تله پاتی بیشتر ملموس بوده و بیشتر دیده می شدند.

حتی در آزمایش های اخیر دانشمندان توانسته اند به وسیله تله پاتی بر ذهن میمون ها تاثیر بگذارند و با آنها ارتباط ذهنی برقرار کنند این کنترل حتی بر روی موش‌ ها هم اتفاق افتاده. یکی از مهمترین تحقیقات کهنشان می دهد میمون ها با همدیگر حالت تله پاتی دارند تحقیق و تئوری صدمین میمون هست.

این پروسه به این شکل عمل می کند: مغز پیام خود را به شکل سیگنال های الکتریکی از طریق اعصاب منتقل می کند و همین سیگنال های الکتریکی مسیر ارتباطی دو ذهن می شوند.????
عوارض تله پاتی و استفاده از دستگاه های مغناطیسی

❗️ گرچه در یافته‌ های علمی گاهی از دستگاه هایی استفاده می شود تا این انتقال الکتریکی را تقویت کند در این حالت هم حتی عوارض تله پاتی چیزی نبوده است که قابل ذکر باشد.

جهت فراگیری بیشتر می توانید به فیلم بروید

⭕️ آنها هیچ دانشی نسبت به اتفاقی که واقعا برای آنها افتاده ندارند.

هیچ درمان عملی واقعی را برای مشکل حقیقی خود دریافت نمی کنند.

همین امر باعث می شود که رفته رفته به این باور برسند که ممکن است دیوانه شده باشند. در حالی که تنها از عوارض تله پاتی که خارج از اراده و آگاهی آنها اتفاق افتاده رنج می برند.

امروزه مردم بیشتر احساس امنیت می کنند تا درباره عوارض تله پاتی در زندگی شان صحبت کنند. به نسبت گذشته افرادی بیشتری در جامعه و در مقابل عموم تجربیات شخصی خود از عوارض تله پاتی را به اشتراک می گذارند.⭕️
عوارض تله پاتی و پاسخ های سمپاتیک

???? عوارض تله پاتی در برخی افراد به این شکل عمل می کند که فردی تجربه ای را از سر می گذراند ولی موجی از تاثیر آن تجربه بر فرد دیگری اثر می گذارد. در این حالت شخص دوم واکنش سمپاتیک به تجربه شخص اول نشان می دهد.

نشانه ها در افراد مختلف که این پاسخ های سمپاتیک دارند شامل درد، توهمات بصری، حس تماس بدنی، تجربه های بویایی و چشایی، صدای گفتگو و اصوات دیگر و دامنه ای گسترده از تجربیات احساسی.

از عوارض تله پاتی که بدون آگاهی گیرنده و حتی فرستنده بین دو نفر اتفاق می افتد می شود به این نکته رسید که پاسخ های سمپاتیک بیشتر اوقات بدون تمایل خاصی از طرف گیرنده اتفاق می افتد.

با این حال افرادی که توانمندی های ذهنی و حسی بیشتری دارند در صورت تمایل می توانند به دنبال ارتباطی باشند با دیگر افراد تا آنچه تجربه می کنند را انتقال دهند.????


به سبب فراگیری بیشتر می توانید به aramgroup دنبال کنید



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

از کدام مجموعه میتوان لاستیک فرغون بدون واسطه بخریم؟

 

دراین روزگار افراد بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا خرید های شخصی را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در انرژی و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که ممکن است هنوز خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید لاستیک فرغون به شکل کاملاً آنلاین است. خرید لاستیک فرغون یکی از خریدهایی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین سایتهای اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به  مطلب مراجعه کنید.

نحوه تهیه و خرید لاستیک فرغون:

برای تهیه لاستیک فرغون باید 8 نکته فوق را به کار برد. قبل از خرید ابتدا چک شود که رینگ فرغون چه سایزی است. سپس پهنای مناسب با محیط کاری را بررسی کرد و اینکه رینگ مورد نظر میتواند میزبان پهنای لاستیک باشد یا خیر. بسته به شرایط کاری، تعداد لایه های لاستیک مشخص میشود. هر چه کار سنگین تر تعداد لایه ها بیشتر.با توجه به اینکه اغلب تایر های فرغون تیوب تایپ ( تیوب خور ) هستند لذا بعد از انتخاب یک تایر تیوب خور باید به گل آن نیز توجه کرد. شرکت ایران یاسا دارای تنوع بالایی در گل روی لاستیک است که میتوان در تصویر فوق مشاهده نمود. متداول ترین گل، گل ریز  و گل درشت 6 لایه میباشد.
درباره ایران یاسا:

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهامی عام) در تاریخ 7 آبان ماه 1347 با نام ” شرکت سهامی کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران یاسا” تحت شماره 11051 در اداره ثبت شرکت­ها و مالکیت صنعتی تهران و متعاقباً طی شماره ثبت 6590 در اداره ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری شهریار به ثبت رسیده و در سال­های گذشته با تصویب مجامع عمومی فوق­ العاده صاحبان سهام نام آن به شرکت ایران یاسا تایر و رابر و نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافته و در تاریخ 02/06/1382 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شد.

slider-tablighat-mahsolat-1-(1).jpg

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهام عام) افتخار می کند به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت تایر، به عنوان اولین تولید کننده انواع تاير و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه اي، اسكوتري، كشاورزي و انواع شيلنگ آب و گاز همواره به دنبال ارتقاء کیفیت و تولید محصولات متنوع و متناسب با نیاز بازار و مشتریان بوده است.

سهم بازار گروه محصولات تایر و تیوب موتورسیکلت شرکت ایران یاسار 50 درصد ، سهم بازار گروه محصولات تایر 65 درصد و برای محصولات تیوب را 39 درصد اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح توسعه ای که به‌ زودی در این مجموعه به بهره برداری می‌رسد، سهم بیشتری از نیاز کشور توسط این شرکت تامین خواهد شد.

این شرکت از ابتدای بهره‌برداری تاکنون با شناسائی بازارهای صادراتی، بخشی از محصولات خود را به صادرات اختصاص داده است به نحوی که در حال حاضر علاوه بر بازار داخل کشور، محصولات شرکت به سایر کشورها از جمله پاکستان، افغانستان، عراق، یمن، نیجریه، ترکیه و ترکمنستان صادر می گردد.

در راستای ضرورت پاسخگویی به انتظارات و نیازهای جدید بازار به عنوان یکی از دغدغه­ های مهم این واحد تولیدی، تحقیق و مطالعه در زمینه تغییرات تکنولوژی و محصولات بر اساس تغییرات پیوسته در تولید وسایل نقلیه جدید و نیاز بازار، با جدیت انجام می­شود تا با  تولید متنوع محصول، جذب فرصت­های جدید و حفظ سهم بازار خود در مقابل سایر رقبا شرکت های رقیب خارجی و داخلی فراهم گردد.

ایران یاسا با اتکا به کـیفیت بالای محصولات تولیدی خود، دوره ضـمانت 3 و 2 سـاله را به ترتیب جهت محصولات تایر و تیوب برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، که خدمات ارائه شده در دوره ضـمانت از طریق سـیستم خـدمات پس از فـروش ایران یاسـا در سراسر کشور قابل دسترس می باشد.

به سبب آشنایی می توانید به good4p.com رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: خرید لاستیک فرغون،قیمت لاستیک فرغون،انواع لاستیک فرغون ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

خرید لاستیک فرغون از کدام سایت باشد؟

 

امروزه مردم بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روتین خود دارند دوست دارند تا وظایف شخصی را آنلاین انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در انرژی و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که شاید هنوز خرید آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید لاستیک فرغون به شکل کاملاً آنلاین می باشد. تهیه لاستیک فرغون یکی از خریدهایی است شکل اینترنتی هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین فروشگاه هایخرید لاستیک فرغون سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

نحوه تهیه و خرید لاستیک فرغون:

برای تهیه لاستیک فرغون باید 8 نکته فوق را به کار برد. قبل از خرید ابتدا چک شود که رینگ فرغون چه سایزی است. سپس پهنای مناسب با محیط کاری را بررسی کرد و اینکه رینگ مورد نظر میتواند میزبان پهنای لاستیک باشد یا خیر. بسته به شرایط کاری، تعداد لایه های لاستیک مشخص میشود. هر چه کار سنگین تر تعداد لایه ها بیشتر.با توجه به اینکه اغلب تایر های فرغون تیوب تایپ ( تیوب خور ) هستند لذا بعد از انتخاب یک تایر تیوب خور باید به گل آن نیز توجه کرد. شرکت ایران یاسا دارای تنوع بالایی در گل روی لاستیک است که میتوان در تصویر فوق مشاهده نمود. متداول ترین گل، گل ریز  و گل درشت 6 لایه میباشد.
درباره ایران یاسا:

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهامی عام) در تاریخ 7 آبان ماه 1347 با نام ” شرکت سهامی کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران یاسا” تحت شماره 11051 در اداره ثبت شرکت­ها و مالکیت صنعتی تهران و متعاقباً طی شماره ثبت 6590 در اداره ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری شهریار به ثبت رسیده و در سال­های گذشته با تصویب مجامع عمومی فوق­ العاده صاحبان سهام نام آن به شرکت ایران یاسا تایر و رابر و نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافته و در تاریخ 02/06/1382 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شد.

slider-tablighat-mahsolat-1-(1).jpg

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهام عام) افتخار می کند به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت تایر، به عنوان اولین تولید کننده انواع تاير و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه اي، اسكوتري، كشاورزي و انواع شيلنگ آب و گاز همواره به دنبال ارتقاء کیفیت و تولید محصولات متنوع و متناسب با نیاز بازار و مشتریان بوده است.

سهم بازار گروه محصولات تایر و تیوب موتورسیکلت شرکت ایران یاسار 50 درصد ، سهم بازار گروه محصولات تایر 65 درصد و برای محصولات تیوب را 39 درصد اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح توسعه ای که به‌ زودی در این مجموعه به بهره برداری می‌رسد، سهم بیشتری از نیاز کشور توسط این شرکت تامین خواهد شد.

این شرکت از ابتدای بهره‌برداری تاکنون با شناسائی بازارهای صادراتی، بخشی از محصولات خود را به صادرات اختصاص داده است به نحوی که در حال حاضر علاوه بر بازار داخل کشور، محصولات شرکت به سایر کشورها از جمله پاکستان، افغانستان، عراق، یمن، نیجریه، ترکیه و ترکمنستان صادر می گردد.

در راستای ضرورت پاسخگویی به انتظارات و نیازهای جدید بازار به عنوان یکی از دغدغه­ های مهم این واحد تولیدی، تحقیق و مطالعه در زمینه تغییرات تکنولوژی و محصولات بر اساس تغییرات پیوسته در تولید وسایل نقلیه جدید و نیاز بازار، با جدیت انجام می­شود تا با  تولید متنوع محصول، جذب فرصت­های جدید و حفظ سهم بازار خود در مقابل سایر رقبا شرکت های رقیب خارجی و داخلی فراهم گردد.

ایران یاسا با اتکا به کـیفیت بالای محصولات تولیدی خود، دوره ضـمانت 3 و 2 سـاله را به ترتیب جهت محصولات تایر و تیوب برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، که خدمات ارائه شده در دوره ضـمانت از طریق سـیستم خـدمات پس از فـروش ایران یاسـا در سراسر کشور قابل دسترس می باشد.

جهت آشنایی می توانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید لاستیک فرغون،قیمت لاستیک فرغون،انواع لاستیک فرغون ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

خرید لاستیک عقب هوندا از کدام فروشگاه باشد؟

 

دراین روزگار افراد به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند دوست دارند تا وظایف روزانه را آنلاین انجام دهند. کارهای که در حالی که از جای مطمئن باشد می تواند در زمان و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی نماید. یکی از چیزهایی که شاید هنوز تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید لاستیک عقب هوندا به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه لاستیک عقب هوندا یکی از خریدهایی است شکل اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین مجموعه هایخرید لاستیک عقب هوندا سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

چند سال از عمر تایرهای موتورسیکلت شما گذشته است؟

نکته مهم این است که امکان دارد تایرهای موتورسیکلت خود را از نظر ظاهری بررسی کنید و همه چیز مرتب به نظر برسد، اما به دلیل کهنه بودن آن­‌ها، در یک پیچ تند با سرعت بالا در هوای بارانی، عملکردی ضعیف داشته باشند. دلیل این امر این است که در بسیاری از موارد، زمان زیادی طول می‌­کشد که آج لاستیک از بین رفته و ظاهری نامناسب پیدا کند. به این ترتیب، پیش از این که تایرهای موتورسیکلت شما در ظاهر غیر قابل استفاده به نظر برسند، عمر مفید آن­‌ها به پایان می‌­رسد و مواد تشکیل‌دهنده آن­‌ها خاصیت خود را از دست می­‌دهند.

بیشتر تولیدکنندگان تایر، معمولاً تایرهایی با عمر بیشتر از پنج سال را به فروش نخواهند رساند. اما مشکل این است که بیشتر افراد تایر را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده خریداری نمی­‌کنند و متاسفانه عاملین فروش هم لزوماً تایرهایی با عمر کمتر از پنج سال را به شما نخواهند فروخت. با این حساب، دانستن نحوه خواندن تاریخ تولید تایر موتورسیکلت امری ضروری به شمار می‌رود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای پیدا کردن تاریخ تولید تایر، ابتدا باید نوشته DOT را روی تایر پیدا کنید. تاریخ تولید – که یک کد چهار رقمی است – نزدیک به این نوشته خواهد بود. در این کد چهار رقمی، دو رقم سمت راست سال تولید تایر را نشان داده و دو رقم سمت چپ نشان می‌­دهند که تایر در چندمین هفته از سال به تولید رسیده است. به طور مثال، تاریخ تولید 0818 بر روی یک تایر موتورسیکلت به این معنی است که تایر مورد نظر در هفته هشتم سال 2018 به تولید رسیده است. دو تصویر زیر، دو نمونه دیگر از نحوه خواندن تاریخ تولید تایر را نشان می‌دهند.

به سبب معارفه می توانید به کلیک رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: خرید لاستیک هوندا،قیمت لاستیک عقب هوندا،انواع لاستیک هوندا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

مزایای خرید لاستیک عقب آپاچی

 

دراین روزگار افراد بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود دارند پیگیر هستند تا وظایف خود را اینترنتی انجام دهند. کارهای که در صورتی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در انرژی و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که ممکن است هنوز تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید لاستیک بنلی به شکل کاملاً آنلاین است. خرید لاستیک عقب آپاچی یکی از مواردی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین مجموعه هایخرید لاستیک پالس سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.


مزایا و معایب باد نیتروژن در لاستیک ها در تابستان و زمستان

باد نیتروژن گزینه جدیدی برای باد کردن لاستیک خودرو است که چند وقتی است به رانندگان پیشنهاد می شود. همان طور که می دانید پیش تر از این گاز نیتروژن برای لاستیک هواپیما، خودروهای مسابقه ای و یا خودروهای نظامی استفاده می‌شد. پس می‌توان حدس زد که باد نیتروژن برای کسانی که عشق سرعت هستند خیلی می تواند جذاب باشد. و البته میزان فشار باد درون تایر خودرو تأثیر مستقیم روی مصرف سوخت، نرمی خودرو، ترمزگیری مطمئن تر، کاهش سر و صدای منتقل شده به داخل اتاق، فرمان پذیری بیشتر و کشش بالاتر خودرو دارد.

حضور نیتروژن به جای اکسیژن در لاستیک خودروهای معمولی قطعا مزایای زیادی دارد اما فاکتورهای مختلفی را در این زمینه باید در نظر گرفت و بعد دست به انتخاب زد. برای همین این مقاله قصد دارد تا شما را با مزایا و معایب استفاده از نیتروژن در لاستیک خودروها آشنا کند تا بتوانید راحت تر دست به انتخاب بزنید. با ما همراه باشید.


ویژگی های باد نیتروژن در لاستیک خودرو

ویژگی های مهم باد نیتروژن در لاستیک خودرو را باید در ۴ عامل اصلی دانست که شامل حذف رطوبت، عدم شرکت در احتراق، امنیت بالا و ثبات بیشتر باد لاستیک است.
حذف رطوبت

بر اساس این اطلاع، هوای معمولی که برای باد لاستیک استفاده می شود خالص نبوده و شامل ۷۸ درصد نیتروژن، یک درصد انواع مختلف گازها ، ۲۱ درصد اکسیژن و رطوبت است. از همین رو این رطوبت موجود در هوای معمولی باعث افزایش خورندگی لاستیک خودرو و کاهش عمر سیم لاستیک ها می شود؛ به همین دلیل هنگام استفاده از باد نیتروژن تمامی این موارد حل شده و به علت حذف کامل رطوبت هوا ، لاستیک خودرو دارای عمر بالاتری خواهد بود
عدم شرکت در احتراق

مزیت دیگر استفاده از نیتروژن در لاستیک ها این است که گاز یاد شده در آتش سوزی و احتراق عامل کمکی نیست.

چرا که اکسیژن یکی از موارد لازم در هنگام احتراق است و لاستیک هایی مانند لاستیک لیفتراک که ممکن است برای انتقال ابزار و مواد در مکان های خاص وحساس به آتش (نظامی – صنعتی ویژه) مورد استفاده قرار گیرند ، ملزم به استفاده از نیتروژن در باد لاستیک های خود هستند.

برای آشنایی می توانید به اینجا رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: لاستیک پالس،لاستیک عقب آپاچی،لاستیک بنلی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

راه اندازی هر شغلی پیش نیازهای خاص خود را می‌طلبد و شما به عنوان صاحب کسب و کار تنها در صورتی می‌توانید در شغل جدید خود موفق باشید که یک شروع قدرتمند داشته باشید. این نقطه شروع خود، چالش برانگیزترین قسمت کار است.

راه اندازی ابزار فروشی نیز از این قاعده مستثنا نیست.  شغل فروش ابزار و یراق یک شغل پربازده در کشور است؛ اما نمی‌توان بر اساس یک دید کلی به راه اندازی فروشکاه ابزار آلات رسید. هر شغل محدودیت‌ها و قواعد خاص خود را دارد که باید همه آن‌ها را در راه اندازی ابزار فروشی لحاظ کنید.‌ در ادامه فاکتورهای مهم در راه اندازی فروشگاه ابزار را بررسی می‌کنیم.

معایب و مزایای شغل ابزار فروشی

قطعا وقتی به راه اندازی ابزار فروشی فکر می‌کنید، با مزایا و معایب آن آشنایی نسبی دارید اما اگر مختصری راجع به ویژگی‌های این شغل صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. قطعا به خوبی می‌دانید که ابزار فروشی سود بالایی دارد. اگر کمی توجه کنید، خواهید دید که ابزار فروشان نسبت به صنوف دیگر وضعیت مالی مناسب تری دارند‌. از طرفی ابزار آلات تاریخ مصرف و فسادپذیری ندارند. بیشتر کالاهایی که در فروشگاه ابزار آلات عرضه می‌شوند، قیمت ندارند. به همین خاطر فروشنده می‌تواند با افزایش قیمت‌ها تمام محصولات خود را با قیمت روز به فروش برساند.

با این حساب می‌توان گفت شغل ابزار و یراق برای صاحبین این نوع مشاغل سود زیادی دارد.‌ گذشته از جنبه‌های مالی، ابزار فروشی یک شغل جذاب است و تنوع بی شمار کالاهای قابل عرضه در فروشگاه ابزار و یراق جذابیت این شغل را بیشتر می‌کند. حال که مزایای راه اندازی مغازه ابزار فروشی را بیان کردیم، بهتر است معایب آن را نیز بررسی کنیم.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مدام به دنبال تغییر شغل هستند و در واقع به یک شغل پایبند نیست، صریح و واضح بگوییم راه اندازی ابزار فروشی برای شما مناسب نیست؛ چون هزینه تغییر شغل از ابزار فروشی به مشاغل دیگر بسیار بالا است. بهتر است بگوییم تنوع بالای کالا در ابزار فروشی امکان تبدیل اقلام موجود در مغازه به پول نقد را برایتان دشوار می‌سازد. علاوه بر آن نباید انتظار داشته باشید که اقلام و کالاهای موجود در مغازه به سرعت به فروش برسند. به عنوان مثال: ممکن است فروش یک بسته کامل پیچ، ماه ها طول بکشد. از طرفی با توجه به این که مشتریان عمده ابزار فروشی ساختمان سازان و تعمیرکاران هستند، ممکن است در زمان رکود ساختمان سازی یا روزهایی از سال، فروش در مغازه یراق آلات به حداقل خود برسد. در کل یک ابزار فروش باید صبر و حوصله زیادی داشته باشد.
امکانات لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

با توجه به نکته‌ای که در بند قبل راجع به خواب سرمایه و رکود بازار فروش یراق آلات ذکر کردیم، باید توجه داشته باشید اگر قصد اجاره مغازه برای راه اندازی فروشگاه ابزار آلات دارید، باید اجاره نامه‌ای به مدت حداقل سه سال تنظیم کنید. برای شروع شغل ابرار فروشی باید حداقل هزار قلم کالا تهیه کنید. به عنوان مثال : اگر در منطقه‌ای هستید که کارگاه‌های صنعتی زبادی در اطرافتان حضور دارند، می‌توانید انواع مته را در سبد محصولات خود قرار دهید. حتی متراژ مغازه نیز در لیست اقلام شما تآثیر گذار است.

اگر متراژ مغازه  تر از ۲۵ متر است، می‌توانید لوازم ساختمانی را در سبد محصولات قابل عرضه خود جای دهید چون این محصولات از فروش بالایی برخوردارند. در کل بهتر است برای راه اندازی ابزار فروشی قبل از هر چیزی به دنبال تهیه اقلام پر فروش مانند ابزارآلات عمومی از جمله متر، چسب، ابزار دستی، مته و غیره، لوازم ساختمانی و بنایی و یراق آلات عمومی مانند انواع قفل و لولا، دستگیره در چوبی و غیره باشید. این سه دسته از محصولات ابزار فروشی همیشه از فروش بالایی برخوردارند. پس از آن اگر در حوزه یراق آلات تخصصی و محصولات مربوط به صنف رنگ و مانند آن تخصص و آشنایی دارید، می‌توانید این محصولات را نیز در لیست موجودی خود قرار دهید. تمام چهارچوب یک ابزار فروشی در امکانات و اقلام قابل عرضه آن خلاصه می‌شود‌. اگر در تهیه اقلام خود دقت کافی نداشته باشید، شروع ضعیفی خواهید داشت.

به سبب آشنایی ابزار می توانید به ویدئوی آموزشی وارد شوید

میزان بودجه لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

:: بازدید از این مطلب : 72

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

شاید شما هم تاکنون بارها به آهنگری‌ها، کارخانجات و ... سرزده باشید و ابزارآلاتی که استفاده می‌کنند، مورد توجهتان قرار گرفته باشد. همان‌طور که تکنولوژی روی ابعاد مختلف زندگی بشر تاثیرگذار بوده است، روی ابزار سایش و برش نیز تاثیر داشته و همواره انواع جدیدی از آن‌ها وارد بازار شده و جایگزین انواع مدل‌های قدیمی‌تر می‌شود. در این مقاله قصد داریم راجع به انواع ابزارآلات برش و سایش مانند فرچه و برس سیمی، مته گردبر و ... صحبت کنیم.

نکات مهم برای خرید انواع ابزار سایش و برش

تفاوتی ندارد که قصد انجام چه کاری را دارید، به‌هرحال خرید ابزار برش و سایش باکیفیت می‌تواند کیفیت کار و سلامت شما را تضمین کند. بنابراین بهتر است برای کاهش هزینه‌ها و ایمنی بیشتر، ابزار سایش و برش مناسبی انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم نکات طلایی برای خرید این ابزارآلات بیان کنیم.

مته گردبر مانند سایر وسایل دارای تنوع زیادی است. در صورتی که قصد دارید با این وسیله سطوح فلزی را برش دهید، باید انواعی را انتخاب کنید که سرعت چرخش آن‌ها قابل کنترل باشد. جنس گردبر بیانگر طول عمر آن خواهد بود. برای مثال در صورتی که از نمونه الماسه آن استفاده کنید، می‌توانید از مته گردبر روی انواع کاشی و سرامیک سوراخ ایجاد کنید.

هنگام انتخاب سایز مته باید توجه داشته باشید که در حین چرخش دریل، حفره‌ای که توسط آن ایجاد می‌شود همواره حدودا یک سانتی‌متر بزرگ‌تر از اندازه مته خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید سوراخی با سایز 7 سانتی‌متر ایجاد کنید بهتر است گردبر سایز 6 را برای این کار انتخاب کنید.

برای جلوگیری از خرید ابزارآلات تقلبی و صرفه‌جویی در هزینه بهتر است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. مجموعه گودفورپی ارائه‌دهنده انواع ابزار سایش و برش بوده و همواره ابزاری مرغوب با بالاترین کیفیت را به مشتریان عرضه کرده است.

فرچه و برس سیمی نیز یکی دیگر از انواع ابزار سایش و برش بوده که بسیار پرکاربرد هستند. این ابزار نیز باید با توجه به نیاز شما انتخاب شود. برس سیمی در انواع مختلفی شامل دستی، فرچه ویژه برای فرز و ویژه برای دستگاه دریل، موجود است. توجه داشته باشید که امکان استفاده از فرچه دریل روی دستگاه فرز وجود ندارد بنابراین در انتخاب نوع فرچه سیمی دقت کافی به خرج دهید.

توجه به دور این ابزار نیز از دیگر نکات مهم هنگام خرید فرچه و برس سیمی است. حداکثر دور فرچه، نشان‌دهنده این است که فرچه در واحد زمان توانایی چه تعداد چرخش را دارد.

یکی از مشکلات اساسی که هنگام خرید فرچه سیمی ممکن است به وجود آید، بالانس نبودن آن است. تنها راهکار پرهیز از این مشکل، خرید از مکانی معتبر است. گروه گودفورپی ارائه‌دهنده انواع ابزار سایش و برش بوده و خریدی مطمئن را تضمین می‌کند.


به سبب معارفه ابزار می توانید به ابزار آلات صنعتی بروید

تهیه سمباده دیسکی و رولی

سمباده رولی دارای انواع متفاوتی شامل دستی، انگشتی، رومیزی مستقیم، رومیزی تسمه‌ای و ... است. انواع متفاوت سمباده باعث می‌شود، خریدار هنگام خرید دچار سردرگمی شود. بنابراین لازم است در گام اول مشخص کنید که به دنبال چه کارایی از این وسیله هستید؟ کار با کدام نوع برای شما آسان‌تر خواهد بود؟ بعد از انتخاب یک نوع خاص، به درجه زبری سمباده توجه داشته باشید. بنابراین با توجه به نوع کاربرد خود به دنبال انتخاب بهترین درجه زبری و ریز و درشتی باشید. در وبسایت مجموعه گودفورپی می‌توانید تنوع زیادی از ابزار سایش و برش همراه با انواع سمباده‌های دیسکی و رولی را مشاهده کنید.

مراکز مختلفی در ایران وجود دارند که امکان خرید انواع ابزار سایش و برش را برای مشتریان فراهم می‌آورند. اما این بدان معنی نیست که همه مراکز می‌توانند برای خرید مناسب باشند. در ادامه به ویژگی‌های مهمی اشاره خواهیم کرد که راهنمای خوبی برای خرید از مراکز معتبر هستند.
آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟

در این‌گونه موارد امکان مرجوع کردن کالا در سایت فروشنده می‌تواند به کمک مشتری آید.  بنابراین هنگامی که قصد خرید از یک وبسایت را دارید به این نکته توجه کنید که آیا امکان مرجوع کردن جنس وجود دارد؟ با خرید از وبسایت گودفورپی می‌توانید تا 100 روز کالاها را در صورت صحت مرجوع کنید.

آیا ضمانت نامه معتبری وجود دارد ؟

معمولا مراکز معتبر کالاهایی را به فروش می‌رسانند که از طرف تولید کننده تضمین شده هستند. بنابراین بهتر است از مراکزی خرید انجام دهید که حتما کالاهای معتبر و تضمین شده را برای شما فراهم آورند.


تنوع محصولات فروشگاه چقدر است؟

یکی از مزایای ویژه‌ای که خرید آنلاین ابزار سایش و برش دارد، این است که شما می‌توانید تمامی ویژگی‌های یک ابزار را به‌دقت مورد بررسی قرار داده و با دیگر ابزار مقایسه کنید. بدین ترتیب می‌توانید ابزار مناسبی را انتخاب کنید که برای کار شما دقیقا مناسب باشد. بنابراین یک وبسایت فروشگاه ابزارآلات سایش و برش باید تنوع گسترده‌ای از محصولات را در اختیار مشتری قرار دهد تا مشتری خرید رضایت‌بخش‌تری را تجربه کند.

کلام آخر

امروزه با گسترش تکنولوژی و اینترنت امکان خرید انواع متفاوتی از ابزارآلات به شکل آنلاین فراهم آمده است. ابزار سایش و برش از جمله ابزارآلاتی هستند که تنوع بسیاری داشته و خرید انواع معتبر آن‌ها بسیار مهم است. برای خرید این محصولات می‌توانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید. این وبسایت تنوع بی‌نظیری از انواع اجناس باکیفیت را برای مشتریان فراهم آورده است.

جهت یادگیری ابزار می توانید به راه اندازی ابزار فروشی  رجوع کنید



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

برای حرفه­ای شدن در مشاغل صنعتی و ساختمانی شما به ابزارآلات و تجهیزات حرفه­ای نیاز خواهید داشت. تجربه و مهارت شما بخشی از ماجرا است و استفاده از ابزارهای باکیفیت و حرفه­ای هم بخش دیگر که بر روی خروجی کار شما بسیار موثر خواهد بود.

در هنگام خرید به چه نکاتی دقت کنیم ؟

فروش ابزارآلات صنعتی با توجه به نوع و کارایی آن­ها در دسته‌بندی‌های مختلف انجام می­شود. از مهم­ترین این ابزارآلات می­توان به ابزارهای بادی، برقی، ساختمانی، یراق و... اشاره کرد. فرقی نمی­کند قصد خرید کدام‌یک از آن­ها را دارید، در هر صورت باید به یک سری نکات توجه کنید تا بهترین محصول را تهیه نمایید. این نکات عبارت‌اند از:

 بی­شک هیچ‌کسی دوست ندارد برای تهیه ابزارهای مورد نیاز خود هزینه زیادی صرف کند و در نهایت تنها برای چند روز از آن استفاده نماید.


طراحی دقیق و درست

همچنین طراحی اصولی داشته باشند تا در حین کار سلامت و ایمنی مصرف‌کننده را تهدید نکنند. این ابزارها با توجه به عملکرد و ساختاری که دارند، باید وزن مناسبی داشته باشند تا بتوان از آن­ها استفاده کرد. علاوه بر وزن باید خوش‌دست هم باشند چراکه به صورت دستی به کار گرفته می­شوند و نباید فشار زیادی بر روی دست وارد شود.

ضمانت نامه و گارانتی

وجود گارانتی در فروش ابزارآلات صنعتی و ساختمانی  از اهمیت بالایی برخوردار است. مخصوصا اگر ابزار از نوع برقی باشد. وجود این ضمانت خیال مشتری را آسوده می­کند که بعد از خرید در صورت بروز مشکل می­تواند آن را جهت بررسی و تعویض بازگرداند. همچنین گارانتی این اطمینان خاطر را به وجود می­آورد که شما یک محصول اورجینال خریداری کردید و فیک نیست.

قیمت مناسب ابزارآلات

درست است که قیمت آن­ها با توجه به عملکرد و کارایی که دارند بسیار مناسب است، اما با وجود این باز هم بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالایی دارند.


به سبب معارفه ابزار می توانید به انبردست دنبال کنید


خرید از مراکز قابل اطمینان

علاوه بر مواردی که ذکر شد، بسیار مهم است که شما محصول مورد نیاز خود را از کدام فروشگاه تهیه می­کنید. مخصوصا اگر بخواهید خرید آنلاین انجام دهید.گودفورپی یکی از معتبرترین فروشگاه­های اینترنتی برای فروش ابزارآلات صنعتی است که می­توانید به آسانی در هر جای ایران که هستید، خرید خود را انجام دهید و سفارشتان را در کم­ترین زمان درب کارگاه و محل کار خود تحویل بگیرید.

انواع دسته بندی ادوات صنعتی و ساختمانی در good4p

همان‌طور که احتمالا می­دانید، ابزارهای ساختمانی و صنعتی انواع گوناگونی دارند. این افزارها با توجه به طراحی، کاربرد و عملکردی که دارند به دسته­های مختلفی تقسیم می­شوند. انواع دسته‌بندی ابزارهای صنعتی و ساختمانی موجود در فروشگاه گودفورپی عبارت‌اند از:

2- ابزار برقی: جز رایج­ترین ابزارآلات هستند که برای مصارف عمومی در منازل هم گاهی به کار گرفته می­شوند. برخی از این ابزارها شامل: اره، دریل، بکس برقی، فرز و قطعات یدکی آن و... می­شود.

4- ابزارهای برش و سایش: بیشتری استفاده را در صنعت دارند. البته برای مصارف تولیدی و عمومی هم کاربرد دارند. برخی از این ابزارها عبارت‌اند از: برس سیمی، اره دستی، مته دریل، کاتر، سوهان و... .

5- ابزار مکانیکی: اگر مشغول به حرفه مکانیکی هستید، این ابزارها دست راست شما خواهد بود ابزارهایی همچون آچار بوکس، تست باتری خودرو، جک روغن و... که می­توانید همه آن­ها را از فروشگاه گودفورپی تهیه کنید.

6- سایر دسته­بندی­ها: دیگر دسته­بندی­های فروش ابزارآلات صنعتی که در گودفورپی وجود دارد و می­توانید سفارش دهید، شامل گزینه­های زیر می­باشد:

    لوازم نقاشی
    نردبان
    چسب
    لوازم نظافتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار اندازه‌گیری
    ابزار تاسیسات
    جوشکاری
    ابزار مسافرتی
    و...








شما هر ابزار و تجهیزاتی که نیاز داشته باشید می­توانید از این فروشگاه تهیه کنید. همه محصولات با کیفیت درجه یک و از برندهای مطرح عرضه می­شود. ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور وجود دارد و بدون دغدغه می‌توانید در هر لحظه و هر ساعت از شبانه‌روز، سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر آن، گودفورپی فروش ابزارآلات ساختمانی را به صورت عمده و با کم‌ترین سود به منظور رفاه بیشتر مشتریان هم انجام می­دهد.

جهت فراگیری ابزار می توانید به good4p  دنبال کنید



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

بررسی فروش ابزار

اه اندازی ابزارفروشی، با طراحی عالی و برخورداری از اطلاعات و دانش کافی، باعث رونق کسب و کار شما‌ می‌شود. برای راه اندازی آن، لازم است اطلاعات کافی در مورد محصولاتی که تصمیم دارید در فروشگاه خود به فروش برساند را کسب کنید.

محصولات فروشگاه ابزار دارای دسته بندی‌های مختلفی هستند که شامل ابزار برقی یا دستی در حوزه‌های مختلفی همچون نجاری، تاسیسات و ...‌ می‌شود. تفکیک آنها باعث‌ می‌شود مشتریان زودتر و راحت‌‌تر محصول را یافته و خریداری کنند.

تاثیر ورودی ابزارفروشی در جذب مشتری

به همین دلیل است که دکوراسیون مغازه ابزار فروشی شما و نحوه چیدمان آنها تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد.


تهیه و خرید ابزار

خرید ابزار برای فروشگاه شما بسیار مهم است. هنگامی که اولین فروشگاه ابزار خود را راه اندازی‌ می‌کنید، سعی کنید ابزارهای لازم را که با قیمت و کیفیت مناسبی هستند، خریداری کنید. ضروری ترین ابزار در ابزار فروشی‌ها آچار، پیچ گوشتی، انبردست، سیم چین، مته، اره، چکش، نوارهای اندازه گیری، صفحات برش و انواع چسب و پیچ و مهره‌ می‌باشد.

دکوراسیون اصولی ابزارها

طبق مطالعات انجام شده، برای 90 درصد مشتریان، سمت راست مغازه جذابیت بیشتری دارد. هنگام طراحی و راه اندازی فروشگاه ابزار خود، چیدمان آنها باید به طور خاص انجام شود. بنابراین، باید محصولات مهم تری در این قسمت از فروشگاه قرار گیرد. قرار دادن بروشورها و تبلیغات و توضیحات مربوط به هر محصول بر روی دیوار سمت راست مغازه، قدرت جذب مشتری را افزایش‌ می‌دهد.

لیست محصولات

شما باید در چیدمان خود، دسته بندی‌های مختلف را در نظر گرفته و آن‌ها را تفکیک کنید. به عنوان مثال، در لیست کالاهای ابزار فروشی خود، ابزار برقی، ابزار دستی، ابزار هوا و ابزار باغبانی را جدا کنید.


ایجاد کابینت و قفسه‌های مناسب

برای معارفه ابزار می توانید به آچار وارد شوید

استفاده از قفسه بندی‌های مناسب و کابینت‌ها، موثرترین انتخاب برای صرفه جویی در فضا است. آیا تا به حال سعی کرده اید از میان صدها پیچ یا مهره دیگر، یک پیچ کوچک پیدا کنید؟ زمان آن رسیده است که همه این ابزارهای کوچک اما مؤثر را از هم جدا کنیم.

شما می‌توانید یک جعبه فلزی را انتخاب کنید تا تمام پیچ‌های خود را در آن قرار دهید و سپس آن را در کابینت قرار دهید تا در فضا صرفه جویی کنید و فروشگاه ابزار خود را منظم‌‌تر نگه دارید.

هنگام راه اندازی ابزارفروشی، جعبه‌ها را که پر از پیچ یا مهره هستند، در قفسه و در هوای آزاد قرار دهید. شما همچنین به یک کابینت برای ابزارهای گران قیمت خود نیاز خواهید داشت. وقتی می‌خواهید مغازه‌تان را ببندید، ابزارهای گران‌قیمت را در کابینت یا مکانی قرار دهید که بتوان آن را قفل نمود.

توجه داشته باشید که ارائه تنوع بالای ابزارها، نیاز به آگاهی کامل از آنها و دسته بندی مشخص هر یک دارد تا به راحتی مشتریان آن‌ها را در فروشگاه شما بیابند.

همانطور که‌ می‌دانید ابزارها‌ می‌توانند سیمی یا بی سیم باشند. ابزارهای شارژی ابزارهای چند منظوره و کاربردی هستند که به راحتی قابل حمل‌ می‌باشند. اگر شارژ این ابزارهایی که با باتری کار‌ می‌کنند تمام شود، بی کار‌ می‌شوند. لازم است برای تست و راه اندازی این ابزارها و یا کنترل سلامت ابزارهای سلامت، ایستگاه شارژ مناسبی را در هنگام راه اندازی ابزارفروشی، تعبیه کنید.

کلام آخر

هنگامی که راه اندازی ابزارفروشی خود را برنامه ریزی کردید، شروع به برداشتن گام در جهت اهداف خود کنید و فروشگاه ابزاری بسازید که متناسب با نیازهای مشتری شما باشد. برای این کار‌ می‌توانید راهنمایی‌های لازم را از گودفورپی دریافت نمایید و همچنین میزان سرمایه برای راه اندازی ابزار فروشی را تخمین بزنید.

جهت معارفه ابزار می توانید به  https://www.borna.news/بخش-بازار-143/1404572-نکات-مهم-در-راه-اندازی-ابزارفروشی  دنبال کنید



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

راه اندازی هر شغلی پیش نیازهای خاص خود را می‌طلبد و شما به عنوان صاحب کسب و کار تنها در صورتی می‌توانید در شغل جدید خود موفق باشید که یک شروع قدرتمند داشته باشید. این نقطه شروع خود، چالش برانگیزترین قسمت کار است.

راه اندازی ابزار فروشی نیز از این قاعده مستثنا نیست.  شغل فروش ابزار و یراق یک شغل پربازده در کشور است؛ اما نمی‌توان بر اساس یک دید کلی به راه اندازی فروشکاه ابزار آلات رسید. هر شغل محدودیت‌ها و قواعد خاص خود را دارد که باید همه آن‌ها را در راه اندازی ابزار فروشی لحاظ کنید.‌ در ادامه فاکتورهای مهم در راه اندازی فروشگاه ابزار را بررسی می‌کنیم.

نکات مثبت و منفی ابزار فروشی

قطعا وقتی به راه اندازی ابزار فروشی فکر می‌کنید، با مزایا و معایب آن آشنایی نسبی دارید اما اگر مختصری راجع به ویژگی‌های این شغل صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. قطعا به خوبی می‌دانید که ابزار فروشی سود بالایی دارد. اگر کمی توجه کنید، خواهید دید که ابزار فروشان نسبت به صنوف دیگر وضعیت مالی مناسب تری دارند‌. از طرفی ابزار آلات تاریخ مصرف و فسادپذیری ندارند. بیشتر کالاهایی که در فروشگاه ابزار آلات عرضه می‌شوند، قیمت ندارند. به همین خاطر فروشنده می‌تواند با افزایش قیمت‌ها تمام محصولات خود را با قیمت روز به فروش برساند.

با این حساب می‌توان گفت شغل ابزار و یراق برای صاحبین این نوع مشاغل سود زیادی دارد.‌ گذشته از جنبه‌های مالی، ابزار فروشی یک شغل جذاب است و تنوع بی شمار کالاهای قابل عرضه در فروشگاه ابزار و یراق جذابیت این شغل را بیشتر می‌کند. حال که مزایای راه اندازی مغازه ابزار فروشی را بیان کردیم، بهتر است معایب آن را نیز بررسی کنیم.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مدام به دنبال تغییر شغل هستند و در واقع به یک شغل پایبند نیست، صریح و واضح بگوییم راه اندازی ابزار فروشی برای شما مناسب نیست؛ چون هزینه تغییر شغل از ابزار فروشی به مشاغل دیگر بسیار بالا است. بهتر است بگوییم تنوع بالای کالا در ابزار فروشی امکان تبدیل اقلام موجود در مغازه به پول نقد را برایتان دشوار می‌سازد. علاوه بر آن نباید انتظار داشته باشید که اقلام و کالاهای موجود در مغازه به سرعت به فروش برسند. به عنوان مثال: ممکن است فروش یک بسته کامل پیچ، ماه ها طول بکشد. از طرفی با توجه به این که مشتریان عمده ابزار فروشی ساختمان سازان و تعمیرکاران هستند، ممکن است در زمان رکود ساختمان سازی یا روزهایی از سال، فروش در مغازه یراق آلات به حداقل خود برسد. در کل یک ابزار فروش باید صبر و حوصله زیادی داشته باشد.
امکانات لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

از آنجا که تنوع بسیار زیادی در ابزار آلات وجود دارد، باید بر اساس منطقه‌ای که قصد افتتاح مغازه در آن را دارید، به تهیه اقلام مورد نیاز بپردازید. بهتر است بگوییم، ترکیب کالاهای ابزار فروشی در هر منطقه و محله متفاوت است. به عنوان مثال : اگر در منطقه‌ای هستید که کارگاه‌های صنعتی زبادی در اطرافتان حضور دارند، می‌توانید انواع مته را در سبد محصولات خود قرار دهید. حتی متراژ مغازه نیز در لیست اقلام شما تآثیر گذار است.

اگر متراژ مغازه  تر از ۲۵ متر است، می‌توانید لوازم ساختمانی را در سبد محصولات قابل عرضه خود جای دهید چون این محصولات از فروش بالایی برخوردارند. در کل بهتر است برای راه اندازی ابزار فروشی قبل از هر چیزی به دنبال تهیه اقلام پر فروش مانند ابزارآلات عمومی از جمله متر، چسب، ابزار دستی، مته و غیره، لوازم ساختمانی و بنایی و یراق آلات عمومی مانند انواع قفل و لولا، دستگیره در چوبی و غیره باشید. این سه دسته از محصولات ابزار فروشی همیشه از فروش بالایی برخوردارند. پس از آن اگر در حوزه یراق آلات تخصصی و محصولات مربوط به صنف رنگ و مانند آن تخصص و آشنایی دارید، می‌توانید این محصولات را نیز در لیست موجودی خود قرار دهید. تمام چهارچوب یک ابزار فروشی در امکانات و اقلام قابل عرضه آن خلاصه می‌شود‌. اگر در تهیه اقلام خود دقت کافی نداشته باشید، شروع ضعیفی خواهید داشت.

برای فراگیری ابزار می توانید به ویدئوی آموزشی وارد شوید

میزان بودجه لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

:: بازدید از این مطلب : 54

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

شاید شما هم تاکنون بارها به آهنگری‌ها، کارخانجات و ... سرزده باشید و ابزارآلاتی که استفاده می‌کنند، مورد توجهتان قرار گرفته باشد. همان‌طور که تکنولوژی روی ابعاد مختلف زندگی بشر تاثیرگذار بوده است، روی ابزار سایش و برش نیز تاثیر داشته و همواره انواع جدیدی از آن‌ها وارد بازار شده و جایگزین انواع مدل‌های قدیمی‌تر می‌شود. در این مقاله قصد داریم راجع به انواع ابزارآلات برش و سایش مانند فرچه و برس سیمی، مته گردبر و ... صحبت کنیم.

نکات مهم برای خرید انواع ابزار سایش و برش

تفاوتی ندارد که قصد انجام چه کاری را دارید، به‌هرحال خرید ابزار برش و سایش باکیفیت می‌تواند کیفیت کار و سلامت شما را تضمین کند. بنابراین بهتر است برای کاهش هزینه‌ها و ایمنی بیشتر، ابزار سایش و برش مناسبی انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم نکات طلایی برای خرید این ابزارآلات بیان کنیم.

توجه داشته باشید که استفاده از مته‌هایی که برای فلز نیست، روی فلزات می‌تواند باعث آسیب به مته شود. جنس‌های مختلفی از مته گردبر نیز موجود است. جنس گردبر بیانگر طول عمر آن خواهد بود. برای مثال در صورتی که از نمونه الماسه آن استفاده کنید، می‌توانید از مته گردبر روی انواع کاشی و سرامیک سوراخ ایجاد کنید.

هنگام انتخاب سایز مته باید توجه داشته باشید که در حین چرخش دریل، حفره‌ای که توسط آن ایجاد می‌شود همواره حدودا یک سانتی‌متر بزرگ‌تر از اندازه مته خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید سوراخی با سایز 7 سانتی‌متر ایجاد کنید بهتر است گردبر سایز 6 را برای این کار انتخاب کنید.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید مته گردبر باید به آن توجه داشته باشید، تهیه از فروشگاه معتبر است. معمولا فروشگاه‌های معتبر دارای کالاهایی از برندهای مشهور و خوش‌نام هستند. 

فرچه و برس سیمی نیز یکی دیگر از انواع ابزار سایش و برش بوده که بسیار پرکاربرد هستند. این ابزار نیز باید با توجه به نیاز شما انتخاب شود. برس سیمی در انواع مختلفی شامل دستی، فرچه ویژه برای فرز و ویژه برای دستگاه دریل، موجود است. توجه داشته باشید که امکان استفاده از فرچه دریل روی دستگاه فرز وجود ندارد بنابراین در انتخاب نوع فرچه سیمی دقت کافی به خرج دهید.

توجه به دور این ابزار نیز از دیگر نکات مهم هنگام خرید فرچه و برس سیمی است. حداکثر دور فرچه، نشان‌دهنده این است که فرچه در واحد زمان توانایی چه تعداد چرخش را دارد.

معمولا فرچه‌هایی که کیفیت بالایی ندارند، بالانس هم نیستند. تنها راهکار پرهیز از این مشکل، خرید از مکانی معتبر است. گروه گودفورپی ارائه‌دهنده انواع ابزار سایش و برش بوده و خریدی مطمئن را تضمین می‌کند.


جهت یادگیری ابزار می توانید به انبردست بروید

تهیه سمباده دیسکی و رولی

سمباده رولی دارای انواع متفاوتی شامل دستی، انگشتی، رومیزی مستقیم، رومیزی تسمه‌ای و ... است. انواع متفاوت سمباده باعث می‌شود، خریدار هنگام خرید دچار سردرگمی شود. بنابراین لازم است در گام اول مشخص کنید که به دنبال چه کارایی از این وسیله هستید؟ کار با کدام نوع برای شما آسان‌تر خواهد بود؟ بعد از انتخاب یک نوع خاص، به درجه زبری سمباده توجه داشته باشید. معمولا درجات مختلفی زبری برای سمباده وجود دارد که هرکدام را برای سطوح خاصی مناسب کرده است. در وبسایت مجموعه گودفورپی می‌توانید تنوع زیادی از ابزار سایش و برش همراه با انواع سمباده‌های دیسکی و رولی را مشاهده کنید.

مراکز مختلفی در ایران وجود دارند که امکان خرید انواع ابزار سایش و برش را برای مشتریان فراهم می‌آورند. اما این بدان معنی نیست که همه مراکز می‌توانند برای خرید مناسب باشند. در ادامه به ویژگی‌های مهمی اشاره خواهیم کرد که راهنمای خوبی برای خرید از مراکز معتبر هستند.
آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟

در این‌گونه موارد امکان مرجوع کردن کالا در سایت فروشنده می‌تواند به کمک مشتری آید.  بنابراین هنگامی که قصد خرید از یک وبسایت را دارید به این نکته توجه کنید که آیا امکان مرجوع کردن جنس وجود دارد؟ با خرید از وبسایت گودفورپی می‌توانید تا 100 روز کالاها را در صورت صحت مرجوع کنید.

آیا ضمانت نامه معتبری وجود دارد ؟

معمولا مراکز معتبر کالاهایی را به فروش می‌رسانند که از طرف تولید کننده تضمین شده هستند. بنابراین بهتر است از مراکزی خرید انجام دهید که حتما کالاهای معتبر و تضمین شده را برای شما فراهم آورند.


تنوع محصولات فروشگاه چقدر است؟

یکی از مزایای ویژه‌ای که خرید آنلاین ابزار سایش و برش دارد، این است که شما می‌توانید تمامی ویژگی‌های یک ابزار را به‌دقت مورد بررسی قرار داده و با دیگر ابزار مقایسه کنید. بدین ترتیب می‌توانید ابزار مناسبی را انتخاب کنید که برای کار شما دقیقا مناسب باشد. بنابراین یک وبسایت فروشگاه ابزارآلات سایش و برش باید تنوع گسترده‌ای از محصولات را در اختیار مشتری قرار دهد تا مشتری خرید رضایت‌بخش‌تری را تجربه کند.

نتیجه گیری

امروزه با گسترش تکنولوژی و اینترنت امکان خرید انواع متفاوتی از ابزارآلات به شکل آنلاین فراهم آمده است. ابزار سایش و برش از جمله ابزارآلاتی هستند که تنوع بسیاری داشته و خرید انواع معتبر آن‌ها بسیار مهم است. برای خرید این محصولات می‌توانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید. این وبسایت تنوع بی‌نظیری از انواع اجناس باکیفیت را برای مشتریان فراهم آورده است.

برای توضیح ابزار می توانید به گودفورپی  مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

وصل کردن دوربین مداربسته یک روش دقیق جهت تامین بررسی و چک کردن محل کار است. چنانچه رعایت جامع روش نصب و استارت دوربین مداربسته، انتخاب درست ابزار مورد نیاز و انتخاب درست ترین محل، نصب دوربین مداربسته برای شما بسیار راحت خواهد بود!

برای شروع آموزش نصب دوربین مداربسته لازم است بدانید که با توجه به متفاوت بودن انواع مدل ها و تکنولوژی های دوربین مدار بته، شیوه نصب دوربین مداربسته هم بر اساس نوع دوربین متفاوت خواهد بود. در ادامه آموزش نصب دوربین مداربسته را به صورت اصولی با مدل های مختلف دوربین بررسی خواهیم کرد.

آموزش نصب دوربین مداربسته AHD


دوربین مداربسته آنالوگ، نسل قدیمی تر دوربین مداربسته می باشد و کیفیت تصویر دوربین هایی با این تکنولوژی بسیار پایین بوده و خروجی کیفیت پایین تر از 0.05 مگاپیکسل می باشد. بعد ها با پیشرفت تکنولوژی و نیاز بیشتر مردم به خرید دوربین مداربسته، کارخانه ها و کارگاه های پخش کننده دوربین مدار بسته اقدام به تولید دوربین مداربسته هایی با تکنولوژی HDTVI ،HDCVI و AHD کردند. نحوه نصب این نوع دوربین مداربسته ها به این صورت می باشد که از هر دوربین مدار بسته یک کابل کواکسیال به دستگاه ضبط تصویر DVR به وسیله فیش، وصل می شود. برای تامین برق دوربین های مداربسته از منبع تغذیه استفاده می شود.

آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه IP


نصب دوربین مداربسته IP بسیار راحت تر از نصب سایر انواع دوربین ها می باشد. چون اتصال این دوربین ها به وسیله کابل شبکه انجام می شود. البته برای نصب دوربین مداربسته آی پی هم می توانید به کمک کابل ترکیبی و سوئیچ شبکه ارتباط بین دوربین ها با دستگاه ضبط تصویر NVR را برقرار کنید. همچنین می توانید هر دوربین تحت شبکه را با یک سوئیچ جداگانه به دستگاه NVR متصل کنید. دوربین های تحت شبکه آی پی، کیفیت تصویر بسیار بالایی به شما ارائه می دهند.

آموزش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های مداربسته بی سیم در واقع زیر مجموعه دوربین های مداربسته IP می باشند. همانطور که از نام دوربین مداربسته وایرلس پیداست، برای نصب این دوربین ها احتیاجی به کابل کشی ندارید و فقط به یک ارسال کننده بیسیم و دریافت کننده وایرلس و در وقع یک آداپتور و دستگاه ضبط NVR احتیاج دارید. برای نصب دوربین مداربسته بی سیم شما باید با در نظر گرفتن محدوده آنتن دهی دستگاه ضبط NVR، دوربین مداربسته را در مکان مناسب قرار دهید، آداپتور (منبع تغذیه) دوربین و دستگاه ضبط را متصل کنید و تصویر را بدون استفاده از کابل مشاهده کنید.

در ادامه آموزش نصب دوربین مداربسته را دقیق تر بررسی می کنیم.

اموزش کامل نصب دوربین مداربسته

نکته مهمی که پیش از نصب دوربین مداربسته باید رعایت کنید، تست سالم بودن اقلام نصبی می باشد. بنابراین قبل از نصب دوربین مدار بسته بررسی کنید دستگاه ضبط تصویر، دوربین مداربسته، هارد، کابل، فیش و مانیتور شما سالم باشد و درست کار کند.

راه اندازی دستگاه ضبط تصویر DVR و مانیتور


همانطور که می دانید، برای دیدن تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته احتیاج به دستگاه DVR یا NVR داریم. نحوه کار دستگاه ضبط به اینصورت است که DVR تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین مداربسته را دریافت می کند و آن ها را به مانیتور می فرستد. البته با توجه به متفاوت بودن مدل های دستگاه های ضبط تصویر DVR، شما می توانید به تعداد دلخواه و در ظرفیت های متفاوت، هارد دیسک مورد نظر خود را داخل دستگاه نصب کنید. اگر شما نصاب دوربین مداربسته یا مصرف کننده هستید، با خرید پکیج دوربین مداربسته می توانید تمامی تجهیزات مورد نیاز نصب دوربین و لوازم جانبی را یک جا خریداری کنید.

مشخص کردن زاویه دوربین و ارتفاع نصب دوربین مداربسته

بهترین زاویه برای نصب دوربین مداربسته وای فای عموما گوشه اتاق هست که دو دیوار و سقف به هم میرسند. همچنین لازم است بررسی کنید که دوربین شما تصویر درب های ورود و خروج اتاق را بگیرد و به منبع برق نزدیک باشد. اگر می خواهید دوربین مداربسته را در محیط خارجی نصب کنید، لازم است به گونه ای این کار را انجام دهید که دوربین شما در دسترس افراد نباشد.

برای نصب دوربین مداربسته روی دیوار، مکان مناسب را مشخص کنید، سپس مکان پیچ های دوربین مداربسته را روی دیوار علامت بزنید و مکان های مشخص شده را با دریل سوراخ کنید. در نهایت دوربین مدار بسته را با پیچ به دیوار متصل کنید و جهت دوربین را تنظیم کنید. همچنین شما می توانید برای تمیزی کار از کم باکس (باکس دوربین مداربسته) استفاده کنید.

تامین برق دوربین مداربسته

شما می توانید به دو شکل، برق دوربین مداربسته خود را تامین کنید. در حالت اول شما میتوانید به وسیله آداپتوری که همراه دوربین ها خریداری شده، برق را به سیستم مداربسته برسانید. یعنی یک سر سیم آداپتور را به پشت دوربین مداربسته و سر دیگر را به پریز برق وصل کنید. روش دوم که اصولی تر می باشد به این شکل هست که از یک آداپتور مرکزی استفاده کنید. در این حالت در صورت استاندارد بودن متراژ کابل مصرفی شما، هر دوربین مداربسته، یک آمپر مصرف می کند و در غیر اینصورت 2 آمپر برای هر دوربین احتیاج است. برای مثال با استفاده از آداپتور صنعتی (پاور سوئیچینگ) 10 آمپر می توانید برق 5 عدد دوربین، و با استفاده از آداپتور صنعتی 20 آمپر می توانید برق 10 عدد دوربین مداربسته را تامین کنید.

دوربین مداربسته را به دستگاه ضبط DVR وصل کنید

تجهیزات امنیتی مداربسته توسط فیش بی ان سی به یکدیگر متصل می شوند. مصرف کابل بی ان سی به این شکل است که با پیچاندن پیچ آخر فیش BNC، تجهیزات به پورت متصل شده، بسته و محکم می شوند. در این مرحله شما باید یک سر فیش RG را به پنل DVR و سر دیگر فیش را به دوربین مداربسته متصل کند.



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته,نصب دوربین مداربسته,خرید دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

نصب دوربین مداربسته یک کار خوب برای تامین بررسی و چک کردن افراد می باشد. در حالت مراعات جامع اصول وصل کردن و شروع به کار دوربین مداربسته، خرید کامل ابزار مورد نیاز و انتخاب بهترین نقطه، وصل کردن دوربین مداربسته برای محل کار شما خیلی راحت میباشد!

برای شروع آموزش نصب دوربین مداربسته لازم است بدانید که با توجه به متفاوت بودن انواع مدل ها و تکنولوژی های دوربین مدار بته، شیوه نصب دوربین مداربسته هم بر اساس نوع دوربین متفاوت خواهد بود. در ادامه آموزش نصب دوربین مداربسته را به صورت اصولی با مدل های مختلف دوربین بررسی خواهیم کرد.

آموزش نصب دوربین مداربسته AHD


دوربین مداربسته آنالوگ، نسل قدیمی تر دوربین مداربسته می باشد و کیفیت تصویر دوربین هایی با این تکنولوژی بسیار پایین بوده و خروجی کیفیت پایین تر از 0.05 مگاپیکسل می باشد. بعد ها با پیشرفت تکنولوژی و نیاز بیشتر مردم به خرید دوربین مداربسته، کارخانه ها و کارگاه های پخش کننده دوربین مدار بسته اقدام به تولید دوربین مداربسته هایی با تکنولوژی HDTVI ،HDCVI و AHD کردند. نحوه نصب این نوع دوربین مداربسته ها به این صورت می باشد که از هر دوربین مدار بسته یک کابل کواکسیال به دستگاه ضبط تصویر DVR به وسیله فیش، وصل می شود. برای تامین برق دوربین های مداربسته از منبع تغذیه استفاده می شود.

آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه IP


نصب دوربین مداربسته IP بسیار راحت تر از نصب سایر انواع دوربین ها می باشد. چون اتصال این دوربین ها به وسیله کابل شبکه انجام می شود. البته برای نصب دوربین مداربسته آی پی هم می توانید به کمک کابل ترکیبی و سوئیچ شبکه ارتباط بین دوربین ها با دستگاه ضبط تصویر NVR را برقرار کنید. همچنین می توانید هر دوربین تحت شبکه را با یک سوئیچ جداگانه به دستگاه NVR متصل کنید. دوربین های تحت شبکه آی پی، کیفیت تصویر بسیار بالایی به شما ارائه می دهند.

آموزش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های مداربسته بی سیم در واقع زیر مجموعه دوربین های مداربسته IP می باشند. همانطور که از نام دوربین مداربسته وایرلس پیداست، برای نصب این دوربین ها احتیاجی به کابل کشی ندارید و فقط به یک ارسال کننده بیسیم و دریافت کننده وایرلس و در وقع یک آداپتور و دستگاه ضبط NVR احتیاج دارید. برای نصب دوربین مداربسته بی سیم شما باید با در نظر گرفتن محدوده آنتن دهی دستگاه ضبط NVR، دوربین مداربسته را در مکان مناسب قرار دهید، آداپتور (منبع تغذیه) دوربین و دستگاه ضبط را متصل کنید و تصویر را بدون استفاده از کابل مشاهده کنید.

در ادامه آموزش نصب دوربین مداربسته را دقیق تر بررسی می کنیم.

اموزش کامل نصب دوربین مداربسته

نکته مهمی که پیش از نصب دوربین مداربسته باید رعایت کنید، تست سالم بودن اقلام نصبی می باشد. بنابراین قبل از نصب دوربین مدار بسته بررسی کنید دستگاه ضبط تصویر، دوربین مداربسته، هارد، کابل، فیش و مانیتور شما سالم باشد و درست کار کند.

راه اندازی دستگاه ضبط تصویر DVR و مانیتور


همانطور که می دانید، برای دیدن تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته احتیاج به دستگاه DVR یا NVR داریم. نحوه کار دستگاه ضبط به اینصورت است که DVR تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین مداربسته را دریافت می کند و آن ها را به مانیتور می فرستد. البته با توجه به متفاوت بودن مدل های دستگاه های ضبط تصویر DVR، شما می توانید به تعداد دلخواه و در ظرفیت های متفاوت، هارد دیسک مورد نظر خود را داخل دستگاه نصب کنید. اگر شما نصاب دوربین مداربسته یا مصرف کننده هستید، با خرید پکیج دوربین مداربسته می توانید تمامی تجهیزات مورد نیاز نصب دوربین و لوازم جانبی را یک جا خریداری کنید.

مشخص کردن زاویه دوربین و ارتفاع نصب دوربین مداربسته

بهترین زاویه برای نصب دوربین مداربسته وای فای عموما گوشه اتاق هست که دو دیوار و سقف به هم میرسند. همچنین لازم است بررسی کنید که دوربین شما تصویر درب های ورود و خروج اتاق را بگیرد و به منبع برق نزدیک باشد. اگر می خواهید دوربین مداربسته را در محیط خارجی نصب کنید، لازم است به گونه ای این کار را انجام دهید که دوربین شما در دسترس افراد نباشد.

برای نصب دوربین مداربسته روی دیوار، مکان مناسب را مشخص کنید، سپس مکان پیچ های دوربین مداربسته را روی دیوار علامت بزنید و مکان های مشخص شده را با دریل سوراخ کنید. در نهایت دوربین مدار بسته را با پیچ به دیوار متصل کنید و جهت دوربین را تنظیم کنید. همچنین شما می توانید برای تمیزی کار از کم باکس (باکس دوربین مداربسته) استفاده کنید.

تامین برق دوربین مداربسته

شما می توانید به دو شکل، برق دوربین مداربسته خود را تامین کنید. در حالت اول شما میتوانید به وسیله آداپتوری که همراه دوربین ها خریداری شده، برق را به سیستم مداربسته برسانید. یعنی یک سر سیم آداپتور را به پشت دوربین مداربسته و سر دیگر را به پریز برق وصل کنید. روش دوم که اصولی تر می باشد به این شکل هست که از یک آداپتور مرکزی استفاده کنید. در این حالت در صورت استاندارد بودن متراژ کابل مصرفی شما، هر دوربین مداربسته، یک آمپر مصرف می کند و در غیر اینصورت 2 آمپر برای هر دوربین احتیاج است. برای مثال با استفاده از آداپتور صنعتی (پاور سوئیچینگ) 10 آمپر می توانید برق 5 عدد دوربین، و با استفاده از آداپتور صنعتی 20 آمپر می توانید برق 10 عدد دوربین مداربسته را تامین کنید.

دوربین مداربسته را به دستگاه ضبط DVR وصل کنید

وسایل امنیتی مداربسته توسط فیش بی ان سی به هم متصل می شوند. مصرف کابل بی ان سی به این شکل می باشد که با پیچاندن پیچ آخر فیش بی ان سی، تجهیزات به پورت وصل شده، بسته و محکم می شوند. در این زمان نصاب باید یک سمت فیش آر جی را به دستگاه دی وی آر و سمت دیگر فیش را به دوربین مداربسته وصل کنید.



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته,نصب دوربین مداربسته,خرید دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

اقتصاد استانبول بدلیل عدم داشتن درآمدهای طبیعی فراوان، مدل اقتصادی خود را بر مبنای دریافت مالیات نهاده است. تکس در این کشور بصورت مستقیم و غیر مستقیم از تمامی معامله ها، دریافتی ها و مراوده ها انجام شده در ترکیه دریافت می شود.چه بخواهید قصد به خرید ماشین در استانبول و خرید خانه در استانبول کنید یا از سوپرمارکت مواد غذایی اقدام به خرید کنید و یا خواه درآمدی را در استانبول کسب کنید باید مقداری از درآمد را بصورت تکس به کشور پرداخت کنید.

در این مقاله سعی کرده ایم تا بطور کلی در مورد تمام مسائل مربوط به مالیات در ترکیه بحث کنیم.

ترکیه نیز مانند بقیه کشور از این امر برای کنترل عرضه و تقاضا در بازار و کنترل تورم در کنار تولید درآمد برای مدیریت و توسعه کشور استفاده میکند. برای بیشتر ما ایرانی ها وقتی که به ترکیه و کشورهای اروپایی برای زندگی مهاجرت می کنیم، درک کامل چگونگی روش محاسبه و پرداخت آن کمی بیگانه است.

از آنجائیکه نظارت بر پرداخت مالیات در این کشور بدقت انجام میگیرد و هرگونه تخطی از آن با مجازات و جریمه همراه است،پس قبل از مهاجرت به ترکیه بهتر است از قوانین آن اطلاعات کاملی را بدست آورید.

انواع مالیات در ترکیه

قبل از شروع بهتر است بدانید که در کشور ترکیه مالیات به سه دسته کلی تقسیم می شود:

    مالیات بر دارایی
    مالیات بر هزینه
    مالیات بر درآمد

مالیات بر دارایی در ترکیه (مالیات بر ثروت)

همانطور که نام این نوع از دارایی بر می آید، تمام آنچه که دارایی محسوب می شود را از قبیل ملک، خودرو، کارخانه، ارث و وقف و هرآنچه که بعنوان دارایی و ثروت میدانید را در خود جای میدهد.

مالیات بر املاک در ترکیه

میزان آن از 0.1% تا 0.6% بطور ساده بصورت زیر محاسبه میشود:

    برای زمین های کشاورزی و زمین های دست نخورده برای ساخت و ساز، صفر است.
    زمین و واحد مسکونی 0.1%
    واحد اداری و تجاری 2%

چنانچه در موارد 2 و3، واحد یا زمین در محدوده شهری یعنی در نزدیکی مترو یا شهرداری باشد، میزان آن 2 برابر حساب میشود.

در زمان خرید و فروش ملک در ترکیه، 4.8% از قیمت درج شده در سند باید بعنوان مالیات پرداخت شود. عموماً این رقم بطور مساوی بین خریدار و فروشنده تقسیم شده و پرداخت میگردد، اگر توافق دیگری بین خریدار و فروشنده در مورد میزان و نحوه پرداخت این 4.8% صورت نگرفته باشد.

مالیات بر ارث در ترکیه

در ترکیه میزان آن از 4 تا 30 درصد است که میتوان درخواست داد که در مدت 5 سال و در 2 قسط در هر سال پرداخت شود.

مالیات ماشین در ترکیه

یکی دیگر از انواع مالیات بر دارایی در ترکیه، مالیات ماشین در ترکیه است. هر ماشینی از هر نوعی باید برای آن هرساله در ترکیه پرداخت شود.در ترکیه با نام MTV (اِم تی وی) شناخته میشود که براساس سال تولید ماشین، قدرت و حجم موتور آن حساب میشود. صاحب ماشین میتواند یکجا و یا در 2 نوبت که قسط اول در 1 تا 31 ژانویه و قسط دوم در ماه جولای پرداخت کند.
روش های مختلف پرداخت مالیات ماشین در ترکیه

روش های مختلف و متنوعی برای پرداخت آن در ترکیه وجود دارد:

    پرداخت از دفاتر مالیاتی محلی
    پرداخت از اپلیکیشن اینترنت بانک از قسمت MTV
    پرداخت از بادجه شعب بانکی

معافیت از پرداخت آن در ترکیه شامل موارد زیر می شود:

    دانشجویان در حال تحصیل در ترکیه
    دیپلمات های خارجی در ترکیه
    معامله ماشین بین دو خارجی در ترکیه
    خرید ماشین توسط فرد بازنشسته که در حال گذراندن دوران بازنشستگی خود باشد.
    کارمندان روزنامه های بین المللی
    فوتبالیست های خارجی در لیگ ترکیه




مالیات بر هزینه در ترکیه

نوع دیگری است که بطور غیر مستقیم دریافت میشود. این نوع شامل مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر معاملات بانکی، بیمه و حق تمبر است.

تکس بر ارزش افزوده در کشور ترکیه به کا.د.و شناخته میشود و از 1 تا بیست و سه درصد است، ولی اغلب 18 درصد حساب میشود. ارزش افزوده شکلی است که تولید کننده به قیمت نهایی تولیدات خود اضافه می کند و در انتها این مقدار نصیب ترکیه می شود. میزان مالیات ارزش افزوده در کشور ترکیه با در نظر گرفتن خروجی و خدمات مختلف تفاوت دارد. بعنوان مثال در محصولات خوراکی چهار تا هشت درصد و در بخش های خدماتی 18% درصد محاسبه می شود.



:: برچسب‌ها: خرید خانه در ترکیه,خرید ویلا در استانبول,خرید خانه در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

اقتصاد ترکیه بدلیل نداشتن درآمدهای نفتی و گازی فراوان، مدل درآمدی خود را بر اساس دریافت مالیات نهاده است. tax در این کشور بطور مستقیم و غیر مستقیم از تمامی معاملات، درآمدها و مراوده ها انجام شده در ترکیه دریافت می شود.چه بخواهید قصد به خرید موتور در استانبول و خرید خانه در استانبول کنید یا از فروشگاه مواد غذایی اقدام به خرید کنید و یا خواه حقوقی را در این کشور کسب کنید باید مقداری از آن را به شکل مالیات به دولت ترکیه بپردازید.

در این مقاله سعی کرده ایم تا بطور کلی در مورد تمام مسائل مربوط به مالیات در ترکیه بحث کنیم.

ترکیه نیز مانند بقیه کشور از این امر برای کنترل عرضه و تقاضا در بازار و کنترل تورم در کنار تولید درآمد برای مدیریت و توسعه کشور استفاده میکند. برای بیشتر ما ایرانی ها وقتی که به ترکیه و کشورهای اروپایی برای زندگی مهاجرت می کنیم، درک کامل چگونگی روش محاسبه و پرداخت آن کمی بیگانه است.

از آنجائیکه نظارت بر پرداخت مالیات در این کشور بدقت انجام میگیرد و هرگونه تخطی از آن با مجازات و جریمه همراه است،پس قبل از مهاجرت به ترکیه بهتر است از قوانین آن اطلاعات کاملی را بدست آورید.

انواع مالیات در ترکیه

قبل از شروع بهتر است بدانید که در کشور ترکیه مالیات به سه دسته کلی تقسیم می شود:

    مالیات بر دارایی
    مالیات بر هزینه
    مالیات بر درآمد

مالیات بر دارایی در ترکیه (مالیات بر ثروت)

همانطور که نام این نوع از دارایی بر می آید، تمام آنچه که دارایی محسوب می شود را از قبیل ملک، خودرو، کارخانه، ارث و وقف و هرآنچه که بعنوان دارایی و ثروت میدانید را در خود جای میدهد.

مالیات بر املاک در ترکیه

میزان آن از 0.1% تا 0.6% بطور ساده بصورت زیر محاسبه میشود:

    برای زمین های کشاورزی و زمین های دست نخورده برای ساخت و ساز، صفر است.
    زمین و واحد مسکونی 0.1%
    واحد اداری و تجاری 2%

چنانچه در موارد 2 و3، واحد یا زمین در محدوده شهری یعنی در نزدیکی مترو یا شهرداری باشد، میزان آن 2 برابر حساب میشود.

در زمان خرید و فروش ملک در ترکیه، 4.8% از قیمت درج شده در سند باید بعنوان مالیات پرداخت شود. عموماً این رقم بطور مساوی بین خریدار و فروشنده تقسیم شده و پرداخت میگردد، اگر توافق دیگری بین خریدار و فروشنده در مورد میزان و نحوه پرداخت این 4.8% صورت نگرفته باشد.

مالیات بر ارث در ترکیه

در ترکیه میزان آن از 4 تا 30 درصد است که میتوان درخواست داد که در مدت 5 سال و در 2 قسط در هر سال پرداخت شود.

مالیات ماشین در ترکیه

یکی دیگر از انواع مالیات بر دارایی در ترکیه، مالیات ماشین در ترکیه است. هر ماشینی از هر نوعی باید برای آن هرساله در ترکیه پرداخت شود.در ترکیه با نام MTV (اِم تی وی) شناخته میشود که براساس سال تولید ماشین، قدرت و حجم موتور آن حساب میشود. صاحب ماشین میتواند یکجا و یا در 2 نوبت که قسط اول در 1 تا 31 ژانویه و قسط دوم در ماه جولای پرداخت کند.
روش های مختلف پرداخت مالیات ماشین در ترکیه

روش های مختلف و متنوعی برای پرداخت آن در ترکیه وجود دارد:

    پرداخت از دفاتر مالیاتی محلی
    پرداخت از اپلیکیشن اینترنت بانک از قسمت MTV
    پرداخت از بادجه شعب بانکی

معافیت از پرداخت آن در ترکیه شامل موارد زیر می شود:

    دانشجویان در حال تحصیل در ترکیه
    دیپلمات های خارجی در ترکیه
    معامله ماشین بین دو خارجی در ترکیه
    خرید ماشین توسط فرد بازنشسته که در حال گذراندن دوران بازنشستگی خود باشد.
    کارمندان روزنامه های بین المللی
    فوتبالیست های خارجی در لیگ ترکیه




مالیات بر هزینه در ترکیه

نوع دیگری است که بطور غیر مستقیم دریافت میشود. این نوع شامل مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر معاملات بانکی، بیمه و حق تمبر است.

tax بر ارزش افزوده در استانبول به KDV شناخته میشود و از 1 تا 23 درصد است، اما اغلب 18 درصد محاسبه میشود. ارزش افزوده شکلی است که کارخانه به هزینه نهایی محصول خود اضافه می کند و در انتها این مقدار نصیب دولت ترکیه می شود. اندازه مالیات ارزش افزوده در ترکیه با توجه به محصول و خدمات مختلف متفاوت است. بعنوان مثال در محصولات غذایی چهار تا هشت درصد و در بخش های خدماتی 18% درصد در نظر گرفته می شود.



:: برچسب‌ها: خرید خانه در ترکیه,خرید ویلا در استانبول,خرید خانه در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

برای شروع هر شغلی باید این موضوع را در نظر بگیرید که هر کاری سختی و مشکلاتیا روزهای سخت و راحت خود را دارد.پس قطعا هر مشورتی که شما را فقط با بالا و پایین یک کار آشنا کرد، واقعی نمیباشد.
زمانی که مستند به این داستان نگاه کنید، توانایی پلن ریزی سالمی برای آینده سختکارخود داشته باشید و خودتان را برای روبرو شدن با سود و ضرر آماده کنید.در این بلاگ قصد داریم تا در مورد بالا و پایین ها کار فروشگاه ابزارفروشی با شما گفتگو با ما همراه باشید.

قبل از اینکه بخواهیم مشخصا به بیزینس ابزارفروشیبپردازیم، باید با بالا و پایین ها کار آزاد آشنا شوید.البته که داشتن کار آزاد مزایا فراوانی هم دارد اما در این مطلب قرار است تا به بحران ها پرداخته شود.

ابتدایی ترین معظلیکه شما در یک کار آزاد با آن دست و پنجه نرم میکنید، مدیر بودن است!

شما باید در یک شغل آزاد به عنوان ناخدای کشتی خود به همه امور مدیریت یک بیزینس آشنا باشید.همه امور شامل مواردی مانند خرید جنس، مدیریت مشتری و خدمات فروش و پس از فروش، حسابرسی، تامین سرمایه، چیدمان اجناس و حتی نظافت محل کار میشود.شما به عنوان یک مدیر باید بتوانید هر کدام از این نقش ها را خوب ایفا کنید تا بتوانید بیزینس خودتان را در مسیر رشد ببینید.


مدیریت شغل ابزارفروشی از قاعده گفته شده در بالا مستثنا نیست.علاوه بر موارد بالا در مورد شغل ابزار فروشی مشکلات شما شاید بیشتر هم باشد.به عنوان مثال در یک فروشگاه ابزار فروشی تنوع اجناس بسیار بالا است و شما باید بتوانید در مورد همه اجناس اطلاعات حداقلی داشته باشید و بتوانید پاسخگوی نیاز مشتری باشید تا علاوه بر مدیر فروشگاه بتوانید در نقش یک فروشنده ابزار فروشی هم موفق باشید.
شاید به نظرتان برسد که اضافه کردن نیروی انسانی بتواند این مشکلات را حل کند.اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که آیا هزینه های حقوق و مزایای نیروی انسانی میتواند جایی در بودجه مالی شما داشته باشد یا نه.

مورد دیگر مدیریت موجودی اجناس مغازه و انبار است.این مورد باید به صورت مداوم بررسی شود تا به اصطلاح جوری جنس مغازه شما با مشکل مواجه نشود.بررسی مداوم موجودی مغازه و انبار و انجام خرید در وقت مناسب، شاید کاری ساده به نظر برسد اما در طولانی مدت میتواند فرسایشی و خسته کننده شود.
اطلاع از قیمت ها هم در صورتی که جدی گرفته نشود میتواند برای شما مشکل ساز شود.این موضوع را با توجه به تنوع و حجم زیاد اجناس یک فروشگاه ابزار فروشی در نظر بگیرید.البته این روزها با استفاده از برچسب ها یا دستگاه های بارکد خوان میتوانید این موضوع را مدیریت کنید.برای تجهیز فروشگاه و انبار ابزارفروشی خودتان میتوانید از تجربیات 12 ساله مجموعه گودفورپی استفاده نمایید.

ویژگی های بیزینس فروشگاه ابزارفروشی

امکان دارد درست باشد گزینه هایی که در مطالب قبل صحبت شد از بالا و پایین شغل ابزارفروشی آنلاین است.اما مواجه شدن با این مشکلات و مدیریت آنها زمینه ساز میشود تا شما به عنوان فردی که پایه گذار یک کار فردی است، در تمام موارد مدیریت، فروش، حسابرسی، انبارگردانی و ... به یک فرد با حرفه ای تبدیل شوید.
به عنوان مثال در مورد فروش، با وجود مدل های فراوان جنس ها، هنوز هم باید تجربه فنی هر جنسی را بدانید تا بتوانید با توجه به خواسته خریدار نزدیک‎ترین جنس را معرفی کنید.هرچه اطلاعات بالاتری داشته باشید بهتر میتوانید پاسخگوی احتیاج خریدار باشید.به این شکل میتوانید رضایت بیشتری برای مشتری ایجاد کنید.
رضایت هر خریدار رابطه محکمی با نرخ رشد مشتری و در نهایت فروش دارد.طرف دیگر بالا رفتن اطلاعات فنی شما در مورد جنس ها زمینه سازمیشود در هنگام خرید ابزار و خرید هم تجربه موفق تری داشته باشید.

برای تجهیز فروشگاه خود نیاز به تهیه ابزارهای برقی هم دارید.به عنوان مثال برای خرید عمده لوازم جانبی برق میتوانید از فروشگاه good4p.com خرید خود را با اطمینان انجام دهید

بالا بردن تجربه های شما برای مدیریت یک لوازم ساختمانی میتواند زوایای مثبت دیگری هم برای شما داشته باشید.مطمئنا متوجه هستید که افزایش فروش نیازمند تامین اجناس بیشتر برای فروشگاه است.این روند زمینه ساز ایجاد اعتبار برای شما در میان کارخانه جات ابزارفروشی است که مزایای خاص خود را برای شما بوجود می آورد.نکات مثبتی مثل خرید با چک، جشنواره های تخفیف و اشانتیون ها، ...



:: برچسب‌ها: خرید ابزار آلات , قیمت ابزار آلات , فروش ابزار آلات ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

برای راه اندازی هر شغلی باید این حقیقت را در نظر داشته باشید که هر کاری سود و ضرریا روزهای خوب و بد خود را دارد.پس قطعا هر تحقیقی که شما را فقط با بالا و پایین یک شغل آشنا کرد، مطمئن نمیباشد.
وقتی مستند به این داستان دقت کنید، میتوانید پلن ریزی سالمی برای روزهای مشکلشغلخود داشته باشید و شخص خودتان را برای روبرو شدن با سود و ضرر آماده کنید.در این مقاله قصد داریم تا در مورد بالا و پایین ها بیزینس ابزارفروشی با شما صحبت کنیم با ما همراه باشید.

پیش از آنکه بخواهیم مشخصا به کار لوازم ساختمانیبپردازیم، باید با بالا و پایین ها کار آزاد آشنا شوید.البته که داشتن کار آزاد راحتی ها زیادی هم دارد اما در این بلاگ قرار است تا به مشکلات پرداخته شود.

پایه ای ترین چالشیکه شما در یک شغل آزاد با آن دست و پنجه نرم میکنید، مدیریت است!

شما باید در یک شغل آزاد به عنوان ناخدای کشتی خود به همه امور مدیریت یک بیزینس آشنا باشید.همه امور شامل مواردی مانند خرید جنس، مدیریت مشتری و خدمات فروش و پس از فروش، حسابرسی، تامین سرمایه، چیدمان اجناس و حتی نظافت محل کار میشود.شما به عنوان یک مدیر باید بتوانید هر کدام از این نقش ها را خوب ایفا کنید تا بتوانید بیزینس خودتان را در مسیر رشد ببینید.


مدیریت شغل ابزارفروشی از قاعده گفته شده در بالا مستثنا نیست.علاوه بر موارد بالا در مورد شغل ابزار فروشی مشکلات شما شاید بیشتر هم باشد.به عنوان مثال در یک فروشگاه ابزار فروشی تنوع اجناس بسیار بالا است و شما باید بتوانید در مورد همه اجناس اطلاعات حداقلی داشته باشید و بتوانید پاسخگوی نیاز مشتری باشید تا علاوه بر مدیر فروشگاه بتوانید در نقش یک فروشنده ابزار فروشی هم موفق باشید.
شاید به نظرتان برسد که اضافه کردن نیروی انسانی بتواند این مشکلات را حل کند.اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که آیا هزینه های حقوق و مزایای نیروی انسانی میتواند جایی در بودجه مالی شما داشته باشد یا نه.

مورد دیگر مدیریت موجودی اجناس مغازه و انبار است.این مورد باید به صورت مداوم بررسی شود تا به اصطلاح جوری جنس مغازه شما با مشکل مواجه نشود.بررسی مداوم موجودی مغازه و انبار و انجام خرید در وقت مناسب، شاید کاری ساده به نظر برسد اما در طولانی مدت میتواند فرسایشی و خسته کننده شود.
اطلاع از قیمت ها هم در صورتی که جدی گرفته نشود میتواند برای شما مشکل ساز شود.این موضوع را با توجه به تنوع و حجم زیاد اجناس یک فروشگاه ابزار فروشی در نظر بگیرید.البته این روزها با استفاده از برچسب ها یا دستگاه های بارکد خوان میتوانید این موضوع را مدیریت کنید.برای تجهیز فروشگاه و انبار ابزارفروشی خودتان میتوانید از تجربیات 12 ساله مجموعه good4p استفاده نمایید.

خوبی های شغل لوازم ساختمانی

درست است که موردهایی که در بالا صحبت شد از بالا و پایین کار فروشگاه ابزارفروشی است.اما روبرو شدن با این سختی ها و ظفت و رفت آنها زمینه ساز میشود تا شما به عنوان فردی که مدیر یک کار شخصی است، در همه زمینه های مدیریت، فروش، حسابرسی، انبارداری و ... به یک انسان با کاربلد تبدیل شوید.
به عنوان مثال در زمینه فروشندگی، با وجود تنوع زیاد جنس ها، باز هم باید اطلاعات فنی هر جنسی را بدانید تا بتوانید با در نظر گرفتن نیاز مشتری نزدیک‎ترین جنس را معرفی کنید.هرچه اطلاعات بالاتری داشته باشید بهتر میتوانید پاسخگوی نیاز خریدار باشید.به این شکل میتوانید رضایت بالاتری برای مشتری ایجاد کنید.
رضایت هر خریدار رابطه محکمی با افزایش تعداد مشتری و در آخر فروش دارد.از سوی دیگر افزایش تجربه فنی شما در زمینه جنس ها باعث میشود در زمان خرید کالاها و خرید هم تجربه موفق تری داشته باشید.

برای تجهیز فروشگاه خود نیاز به تهیه ابزارهای برقی هم دارید.به عنوان مثال برای خرید عمده لوازم جانبی برق میتوانید از فروشگاه good4p.com خرید خود را با اطمینان انجام دهید

افزایش تجربه های شما برای مدیریت یک فروشگاه ابزارفروشی میتواند زوایای مثبت دیگری هم برای شما داشته باشید.مطمئنا فهمیده اید که رشد فروش نیازمند تهیه کالاهای بیشتر برای ابزارفروشی است.این چرخه زمینه ساز ایجاد اعتبار برای شما در بین کارخانه جات ابزارآلات است که مزایای خاص خود را برای شما ایجاد میکند.نکات مثبتی مانند پرداخت قسطی، تخفیف ها و اشانتیون ها، ...



:: برچسب‌ها: خرید ابزار آلات , قیمت ابزار آلات , فروش ابزار آلات ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

ویژگی های خرید لاستیک جلو

 

دراین روزگار افراد به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند دوست دارند تا کارهای روزانه را آنلاین انجام دهند. وظایف که در صورتی که از جای مطمئن باشد می تواند در انرژی و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که ممکن است هنوز سفارش آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید لاستیک جلو به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه لاستیک جلو یکی از خریدهایی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین مجموعه هایخرید لاستیک جلو سر بزنید میتوانید به گودفورپی مراجعه کنید.


مزایا و معایب باد نیتروژن در لاستیک ها در تابستان و زمستان

باد نیتروژن گزینه جدیدی برای باد کردن لاستیک خودرو است که چند وقتی است به رانندگان پیشنهاد می شود. همان طور که می دانید پیش تر از این گاز نیتروژن برای لاستیک هواپیما، خودروهای مسابقه ای و یا خودروهای نظامی استفاده می‌شد. پس می‌توان حدس زد که باد نیتروژن برای کسانی که عشق سرعت هستند خیلی می تواند جذاب باشد. و البته میزان فشار باد درون تایر خودرو تأثیر مستقیم روی مصرف سوخت، نرمی خودرو، ترمزگیری مطمئن تر، کاهش سر و صدای منتقل شده به داخل اتاق، فرمان پذیری بیشتر و کشش بالاتر خودرو دارد.

حضور نیتروژن به جای اکسیژن در لاستیک خودروهای معمولی قطعا مزایای زیادی دارد اما فاکتورهای مختلفی را در این زمینه باید در نظر گرفت و بعد دست به انتخاب زد. برای همین این مقاله قصد دارد تا شما را با مزایا و معایب استفاده از نیتروژن در لاستیک خودروها آشنا کند تا بتوانید راحت تر دست به انتخاب بزنید. با ما همراه باشید.


ویژگی های باد نیتروژن در لاستیک خودرو

ویژگی های مهم باد نیتروژن در لاستیک خودرو را باید در ۴ عامل اصلی دانست که شامل حذف رطوبت، عدم شرکت در احتراق، امنیت بالا و ثبات بیشتر باد لاستیک است.
حذف رطوبت

بر اساس این اطلاع، هوای معمولی که برای باد لاستیک استفاده می شود خالص نبوده و شامل ۷۸ درصد نیتروژن، یک درصد انواع مختلف گازها ، ۲۱ درصد اکسیژن و رطوبت است. از همین رو این رطوبت موجود در هوای معمولی باعث افزایش خورندگی لاستیک خودرو و کاهش عمر سیم لاستیک ها می شود؛ به همین دلیل هنگام استفاده از باد نیتروژن تمامی این موارد حل شده و به علت حذف کامل رطوبت هوا ، لاستیک خودرو دارای عمر بالاتری خواهد بود
عدم شرکت در احتراق

مزیت دیگر استفاده از نیتروژن در لاستیک ها این است که گاز یاد شده در آتش سوزی و احتراق عامل کمکی نیست.

چرا که اکسیژن یکی از موارد لازم در هنگام احتراق است و لاستیک هایی مانند لاستیک لیفتراک که ممکن است برای انتقال ابزار و مواد در مکان های خاص وحساس به آتش (نظامی – صنعتی ویژه) مورد استفاده قرار گیرند ، ملزم به استفاده از نیتروژن در باد لاستیک های خود هستند.

برای آشنایی می توانید به  https://good4p.com/ابزارالات-صنعتی-و-ساختمانی/چرخ/لاستیک-موتور-سیکلت/تایر-موتوری-تیوبلس-90-90-17-وستا-یاسا وارد شوید.



:: برچسب‌ها: انواع لاستیک جلو تیوبلس|خرید لاستیک جلو آپاچی|قیمت لاستیک جلو پالس ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

خرید لاستیک فرغون از کدام فروشگاه باشد؟

 

امروزه مردم بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزانه خود دارند دوست دارند تا کارهای روزانه را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در حالی که از جای مطمئن باشد باعث میشود در وقت و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که شاید همچنان سفارش آن برای مردم عجیب باشد خرید لاستیک فرغون به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش لاستیک فرغون یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین سایتهایخرید لاستیک فرغون سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

فرغون از جمله اولین ابداعات بشر پس از اختراع چرخ می باشد. اگرچه فرغون ها در گذشته شکل و جنس دیگری داشتند اما کاربرد آن ها از قدیم تاکنون تغییری نکرده و از این وسیله برای جا به جا کردن بار استفاده می شود.

فرغون ها دارای یک تا چهار چرخ می باشند. انواع یک و دو چرخ، با استفاده از خاصیت اهرمی بودن جا به جا می شوند. امروزه نمونه های مدرنی از فرغون ها ساخته شده که دارای چهار چرخ بوده و با استفاده از بنزین کار می کنند.

از فرغون در پروژه های ساختمانی و عمرانی به منظور حمل و جا به جایی مصالح و بار، انتقال مصالح به طبقات بالاتر یا پایین تر و همچنین به منظور مخلوط کردن ملات درون آن مورد استفاده قرار می گیرد.

با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با انواع فرغون و نکات مهمی که هنگام خرید این محصول باید بدانید، آشنا شوید.
انواع فرغون

    فرغون لوله ای
    فرغون پروفیلی
    فرغون لوله ای/پروفیلی بالابر
    فرغون کشاورزی
    فرغون بنزینی



فرغون کشاورزی یا دامداری

فرغون های کشاورزی از انواع پرطرفدار فرغون می باشند که شباهت زیادی به فرغون های معمولی ساختمانی دارند. تنها تفاوت آن ها در ابعاد و اندازه لگنشان می باشد.

فرغون های کشاورزی معمولا با ظرفیت 100 لیتر و بالاتر تولید می شوند، در حالی که فرغون های معمولی حدود 60 لیتر حجم را می توانند جا به جا کنند.

مدل فرغون های کشاورزی به دلیل ابعاد و اندازه بزرگ تری که دارند برخی اوقات به صورت دو چرخ طراحی و ساخته می شوند.
فرغون بنزینی

فرغون های بنزینی نسل جدیدی از فرغون ها می باشند که با نام مینی لودر بنزینی نیز شناخته می شوند. از این وسیله در پروژه های ساختمانی، دامداری و زمین های کشاورزی می توان استفاده نمود.

از معایب فرغون های سنتی و ساده این است که کاربر باید سنگینی زیادی را تحمل نماید تا بتواند فرغون را جا به جا کند. اما فرغون های بنزینی این گونه نیستند و کار با آن ها بسیار ساده است و سبب خستگی و صرف انرژی فرد نمی شوند.

فرمان گیری ساده، مجهز بودن به سیستم چهار چرخ متحرک، قدرت حمل بار بالا، صرفه جویی در نیروی کار و زمان و انرژی، قابلیت حرکت در راهروهای باریک، سطوح شیبدار و پله ها، از مزایای این فرغون ها محسوب می شود.

جهت آشنایی می توانید به قیمت لاستیک فرغون وارد شوید.



:: برچسب‌ها: خرید لاستیک فرغون،قیمت لاستیک فرغون،انواع لاستیک فرغون ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

خرید ابزار آلات از کدام سایت باشد؟

 

دراین روزگار افراد مختلف بنا بر کار زیاد که در زندگی های روزانه خود دارند پیگیر هستند تا خرید های روزانه را آنلاین انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه مطمئن باشد می تواند در انرژی و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی کند. یکی از مواردی که ممکن است هنوز سفارش آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین است. خرید ابزار آلات یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین مجموعه های اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی
 

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

 گودفورپی می تواند  تامین کننده بخش زیادی از  اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

 

از بین کالاهای این مجموعه می توان به انواع لاستیک و تیوب موتور سیکلت اشاره کرد که برای تهیه آن می توانید به اینجا را کلیک کنید مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید ابزار آلات ,قیمت ابزار آلات,فروش ابزار آلات ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

خرید آنلاین ابزار آلات چه مزایایی دارد؟

 

این روزها افراد مختلف بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روتین خود دارند علاقه دارند تا وظایف شخصی را آنلاین انجام دهند. وظایف که در حالی که از جای مطمئن باشد می تواند در وقت و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که امکان دارد هنوز سفارش آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین است. خرید ابزار آلات یکی از مواردی است شکل آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین فروشگاه های آنلاین ابزار آلات سر بزنید میتوانید به good4p.com مراجعه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی
 

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

 گودفورپی می تواند  تامین کننده بخش زیادی از  اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

 

از بین کالاهای این مجموعه می توان به انواع لاستیک تیلر کشاورزی اشاره کرد که برای تهیه آن می توانید به good4p مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید ابزار آلات ,قیمت ابزار آلات,فروش ابزار آلات ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

مزایای خرید خانه در دبی به صورت اینترنتی از سایت.

خرید ویلا در دبی آن هم در شهری پر زرق و برق و معروف ، تجربه ای عالی است و قطعا جاذبه های خاص توریستی و دیدنی دبی یکی از مهمترین دلایل جذب ثروتمندان دنیا به این شهر شده است. البته مزیت خرید ویلا در دبی به جز سرمایه گذاری ، این است که به خریداران اجازه می دهد علاوه بر سود سرمایه گذاری ملکی خود ، با گرفتن اقامت و استفاده از امکانات گسترده اقتصادی دبی ، کسب و کار خود را به شیوه حرفه ای تر و با سود بیشتر در دبی ادامه دهند.
نقشه شهر دبی

در اصل شما می توانید علاوه بر خرید ویلا در دبی و شروع زندگی جدید در این شهر خوش رنگ و لعاب ، ویزای کار و ویزای اقامت را به صورت جداگانه نیز دریافت نمایید و از یک زندگی لوکس و خاص بهره مند شوید. لازم به ذکر است که خرید ویلا در دبی به تنهایی باعث دریافت اقامت دائم این کشور نمی شود و شما ملزم هستید تا برای دریافت این ویزا ، مراحل جداگانه ای را پس از خرید ملک سپری نمایید که انجام این مراحل بسیار ساده و سریع است.

دبی، شهر مناسبی برای خرید ویلا به حساب می آید چرا که مراحل و شرایط مربوط به خرید در آن چندان پیچیده و سخت نیست. بنابراین هر یک از مهاجران با سرمایه لازم می توانند پس از طی نمودن مراحل قانونی به ویلای رویایی خود برسند.

از مکان های دیدنی این شهر میتوان به برج العرب اشاره کرد که از کم نظیر ترین مناطق دنیا محسوب میشود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اجاره یک شب اقامت در این هتل پنج ستاره، چیزی حدود 1600 یورو میباشد که معادل 50 میلیون تومان می‌باشد.

برای معرفی می توانید به خرید خانه رجوع کنید



:: برچسب‌ها: خرید خانه در دبی,فروش خانه در دبی,قیمت خانه در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

قیمت خانه در دبی.

مزایای خرید خانه ویلایی در دبی

یکی از مهمترین مزایای خرید خانه ویلایی در دبی برای سرمایه گذاری ، تعداد محدود پروژه های ویلایی و تقاضای بسیار بالا برای خرید و اجاره آنهاست و از این رو رشد و برگشت سرمایه بالاتری را نصیب سرمایه گذاران می کند.

پروژه های ویلایی دبی توسط شرکت های بسیار معتبر و بزرگ دبی بصورت یک شهر ساخته می شوند ، به طوری که اگر دلتان نخواهد هرگز برای رفع نیاز های خود مجبور به بیرون آمدن از آن نیستید. در واقع تمام امکانات رفاهی در خود پروژه قرار داده شده است.

استخر های خصوصی در هر ویلا ، زمین های گلف ، رستوران ها ، بارها و مراکز خرید را در بیشتر پروژه های ویلایی دبی می توان یافت.

شارژ سالیانه به مراتب پایین تر ویلا در دبی نسبت به آپارتمان یکی دیگر از مزایای خرید خانه ویلایی در دبی است که باعث برگشت بالاتر و سریع تر سرمایه می شود.
شرایط و مراحل خرید ویلا در دبی

اصولا ملک ها در دبی برای خرید و سرمایه گذاری یا به صورت ویلا هستند یا به صورت آپارتمان. برای خرید ویلا در دبی یک شرط مهم و اساسی وجود دارد و آن هم این است که حتما ویلای مورد نظر را برای خرید از مناطقی انتخاب کرده باشید که خریداران و سرمایه گذاران خارجی مجاز به خرید در آن مناطق باشند. در غیر این صورت امکان خرید آنها را نخواهید داشت.

ما براساس اطلاعات و تجربه ای که در زمینه خرید ویلا در دبی به مشتریان خود ارائه داده ایم ، به شما کمک می کنیم تا ویلای مناسب را بیابید. در باقیِ موارد، راه پیچیده و نامفهومی وجود ندارد که شما را از خرید ویلا در دبی به شیوه آسان دور نگه دارد و یا اصطلاحا شبیه سنگ اندازی برای خرید ویلا در این شهر باشد.

شرایطی میان شما و فروشنده ویلای مورد نظر تعیین می شود و در صورتی که هر دو طرف با آن موافق باشید و مشکلی وجود نداشته باشد، مراحل بستن قرارداد صورت می گیرد. در ابتدا یک تفاهم نامه با نام MOU به امضا می رسد و بعد از آن گواهی عدم اعتراض از طرف شرکت سازنده درخواست می شود که به نام NOC شناخته می شود.

بعد از اینکه مراحل مربوطه طی شد، این گواهی صادر خواهد شد. اغلب مشتریان و خریداران برای خرید ویلا در دبی از این مراحل اطلاعات چندانی ندارند، به همین دلیل همیشه پیشنهاد می شود که به یک مشاور زبده اعتماد کنند. وقتی گواهی مذکور صادر شد، باید به دفتر اداره اراضی دبی به همراه فروشنده سری بزنید و مراحل واگذاری را به اتمام برسانید. این کار مانند انتقال مالکیت یک ویلا یا یک ملک به شخص دیگر در ایران است. بعد از آن سند جدید به اسم خریدار صادر و به او تحویل داده می شود.

برای شناخت می توانید به https://kharidekhane.com/خرید-خانه-در-دبی رجوع کنید



:: برچسب‌ها: خرید خانه در دبی,فروش خانه در دبی,قیمت خانه در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین

 

دراین روزگار افراد مختلف به خاطر شلوغی روزمره که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند دوست دارند تا وظایف شخصی را آنلاین انجام دهند. کارهای که در صورتی که از فروشگاه مطمئن باشد می تواند در وقت و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که شاید هنوز خرید آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید ابزار آلات یکی از مواردی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین مجموعه های آنلاین ابزار آلات سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی
 

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

 گودفورپی می تواند  تامین کننده بخش زیادی از  اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

 

از بین کالاهای این مجموعه می توان به انواع طناب پنبه ای اشاره کرد که برای تهیه آن می توانید به فروش طناب پنبه ای مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید ابزار آلات ,قیمت ابزار آلات,فروش ابزار آلات ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

مزیت های؟ خرید ابزار آلات

 

این روزها افراد به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود دارند علاقه دارند تا کارهای روزانه را اینترنتی انجام دهند. وظایف که در حالی که از جای معتبر باشد باعث میشود در وقت و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که ممکن است هنوز سفارش آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید ابزار آلات یکی از خریدهایی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین سایتهای آنلاین ابزار آلات سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی
 

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

 گودفورپی می تواند  تامین کننده بخش زیادی از  اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

 

از بین کالاهای این مجموعه می توان به لاستیک هوندا اشاره کرد که برای تهیه آن می توانید به  گودفورپی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید ابزار آلات ,قیمت ابزار آلات,فروش ابزار آلات ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

خرید خانه در استانبول.|گرفتن قیمت به صورت اینترنتی در باب خرید خانه در استانبول چه برتری هایی دارد؟ 

 

قیمت اپارتمان دست دوم در استانبول

پایین تر بودن قیمت آپارتمان دست دوم در استانبول، باعث استقبال بیشتر کسانیکه بدنبال خرید خانه در استانبول هستند شده است. قیمت آپارتمانی که 10 سال از عمر آن می گذرد، از آپارتمانی نوساز پایین تر است. همین پایین بودن قیمت باعث می شود که افرادی که بودجه پایین تری دارند، به خرید آن علاقه بیشتری نشان دهند. اگر شما نیز به همین دلیل تصمیم به خرید گرفته اید، قبل از هر کاری باید از قوانین، اطلاعات بسیار کامل و دقیقی داشته باشید.

بطورکلی با بالا بودن مالیات، مالکان قیمت اصلی ملک را در سند و قرارداد ذکر نمی کنند. این خود باعث ریسک بالای خرید آپارتمان دست دوم می شود. به همین خاطر، شما می بایست تمام مراحل خرید خود را، از طریق مشاور املاک و وکیل حرفه ای انجام دهید و تنها به صرف پایین بودن قیمت اپارتمان دست دوم در استانبول، اقدام به خرید خودسرانه آن نکنید.
اجاره خانه در استانبول

با 3 میلیون توریست روزانه، این شهر، شلوغ و پررفت و آمد است. پس تعجبی ندارد که اجاره خانه در استانبول، همواره با استقبال بالایی در کل سال همراه باشد. بعضی بدنبال اجاره هفتگی هستند و عده ای بدنبال اجاره آپارتمان کوتاه مدت یا سالیانه. در فصول گرم، تقاضای اجاره هم به نسبت بالاتر می رود. تقاضای زیاد اجاره خانه در استانبول باعث شده که بسیاری برای استفاده از درآمد اجاره، اقدام به خرید خانه در استانبول کنند و سود سرشاری را بدست آورند.

قیمت اجاره خانه در استانبول در فصول مختلف سال متفاوت است و در بهار و تابستان که توریست های بیشتری مسافرت می کنند، قیمت اجاره نیز بالاتر می رود.

برای توضیح می توانید به https://kharidekhane.com/خرید-خانه-در-استانبول مراجعه کنید



:: برچسب‌ها: خرید خانه در استانبول,فروش خانه در استانبول,قیمت خانه در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

قیمت خانه در استانبول.|مزایای خرید خانه در استانبول به صورت آنلاین از سایت.

قیمت آپارتمان در استانبول 2022

متداول ترین سوالی که خریداران از مشاورین ما دارند این است که قیمت آپارتمان در استانبول چقدر است؟ متاسفانه این سوال آنقدر کلی است که جوابی دقیق برای آن وجود ندارد. این شهر پر است از مناطق گران و ارزان، مناطق شلوغ و آرام و ساختمان های لوکس و قدیمی.

بطور کلی، قیمت آپارتمان در استانبول نسبت به بقیه شهرهای ترکیه بالاتر است و به همان اندازه کیفیت زندگی، سود و درآمد حاصل از اجاره بالاتری دارد. قیمت آپارتمان در استانبول، طیف وسیعی از چند صد هزار لیر تا چند صد هزار دلار را شامل میشود که همین خود باعث میشود که گزینه های زیادی پیش روی خریداران قرار گیرد.

قبل از شروع به خرید خانه در استانبول، بودجه خود را مشخص کنید تا با توجه به پولتان، بتوانید آپارتمانی ایده آل را پیدا کنید.

 

برای معرفی می توانید به فروش خانه در استانبول مراجعه کنید



:: برچسب‌ها: خرید خانه در استانبول,فروش خانه در استانبول,قیمت خانه در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : erwe

آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خرید ابزار آلات انجام داد؟

 

دراین روزگار افراد مختلف به دلیل مشغله هایی که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا وظایف شخصی را سریع وراحت انجام دهند. خرید های که در حالی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در زمان و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی کند. یکی از مواردی که شاید هنوز سفارش آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین است. خرید ابزار آلات یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین مجموعه های آنلاین ابزار آلات سر بزنید میتوانید به good4p.com مراجعه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی
 

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

 گودفورپی می تواند  تامین کننده بخش زیادی از  اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

 



:: برچسب‌ها: خرید ابزار آلات ,قیمت ابزار آلات,فروش ابزار آلات ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد