خدمات ساخت وب سایت در اراک
نوشته شده توسط : erwe


فروشگاه
درجه سی : ندارد
درجه بی : ندارد
درجه آ : فروشگاه ساده + درج یک محصول به عنوان نمونه در هر بخش از محصولات + آموزش عمومی کار با فروشگاه
پنل حرفه ای : فروشگاه با کیفیت متوسط + درج دو الی سه محصول در هر بخش + آموزش عمومی کار با فروشگاه
پنل ویژه : فروشگاه با کیفیت بالا + درج چهار الی پنج محصول در هر بخش + آموزش اختصاصی کار با فروشگاه






توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر محصول در فروشگاه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد.

تعداد صفحات بخش ها و منو ها
درجه سی : نامحدود + ساخت 3-5 منو ( هر منو حداکثر دارای دو زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو
درجه بی : نامحدود + ساخت 5-8 منو ( هر منو حداکثر دارای سه زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیر منو
درجه آ : نامحدود + ساخت 8-10 منو ( هر منو حداکثر دارای چهار زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیر منو
پنل حرفه ای : نامحدود+ ساخت 10-12 منو ( هر منو حداکثر دارای پنج زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو
پنل ویژه : نامحدود+ ساخت 12-14 منو ( هر منو حداکثر دارای پنج زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر منو مبلغ 2 هزار تومان و به ازای اضافه شدن هر زیر منو مبلغ هزارتومن به قرارداد اضافه خواهد شد.

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام تعرفه طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد

بسیاری از افرادی که به سمت کسب و کارهای آنلاین حرکت میکنند ، به دنبال یافتن استراتژی هایی هدف مند و با بازدهی بالا برای کسب و کارشان میباشند. این افراد به خوبی میدانند که داشتن یک کسب و کار مناسب و سود آور مستلزم داشتن استراتژی مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است. برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان میباشند به همین دلیل  ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و کارهای آنلاین میپردازیم.


بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات بیشتر از رقبا.

ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.

برای کسب اطلاعات مناسب درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی وب سایت در اراک مراجعه کنید.

ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ، مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند

هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد

جغرافیای استان مرکزی

در سال ۱۳۱۶ کشور ایران به ۲۷ قسمت تقسیم گردید که شهرهای ساوه، زرند، عراق عجم، خمین (کمره)، گلپایگان، خوانسار و محلات از قسمت‌ها اصلی این تقسیم‌بندی بودند، در همان سال براساس قانون کشور به ۱۰ استان و ۴۹ شهرستان تقسیم گردید که استان‌ها برحسب شماره نام‌گذاری گردیدند که استان مرکزی امروزی در استان یکم قرار داشت.

در تغییر دیگری که در قانون تقسیمات کشوری در سال ۱۳۳۹ اتفاق افتاد، استان‌ها به جای نام به اسامی اصلی و تاریخی خود نامیده شدند و براساس این قانون کشور به ۱۴ استان، ۶ فرمانداری کل، ۱۳۹ فرمانداری، ۴۹ بخش‌داری تقسیم گردید که بخش اعظم استان مرکزی فعلی در استان مرکزی آن زمان به مرکزیت شهر تهران قرار گرفت، براساس قانون مورخه ۸/۱۲/۱۳۵۶ استان مرکزی به دو استان تهران به مرکزیت شهر تهران و استان مرکزی به مرکزیت اراک تبدیل شد، که شهرهای تابعه استان مرکزی به این شرح بودند: اراک، ساوه، قم، خمین، تفرش، کاشان

براساس تصویب‌نامه سال ۱۳۵۷ شهر کاشان از استان مرکزی جدا به استان اصفهان افزوده شد، براساس قوانین سال‌های ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ شهرهای سربند و دلیجان به استان مرکزی اضافه و در سال ۱۳۶۵ شهرستان قم از استان مرکزی جدا و به استان تهران الحاق و در سال ۱۳۷۵ مستقلاً به استان تبدیل گردید.

هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد







:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: